Mód elejére:
new Tulajdonos[MAX_VEHICLES];
Kocsibetöltés alá:
new string[32];
format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s\", IDE KELL A LEKÉRDEZÉS VÁLTOZÓJA);
Tulajdonos[kocsi] = Create3DTextLabel(string, 0xFF0000FF, 0,0,0,50,0);
Attach3DTextLabelToVehicle(Tulajdonos[kocsi], kocsi, 0,0,0);
Mód elejére:
new Tulajdonos[MAX_VEHICLES];
Kocsibetöltés alá:
new string[32];
format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s\", IDE KELL A LEKÉRDEZÉS VÁLTOZÓJA)
Tulajdonos[kocsi] = Create3DTextLabel(string, 0xFF0000FF, 0,0,0,50,0);
Attach3DTextLabelToVehicle(Tulajdonos[kocsi], kocsi, 0,0,0);
Ez alapból hülyeség és hibás.. már bocsi látom probálsz segíteni de ez egy kicsit hibás.. \"+\" azért adok.
hát, ha megmondod hogy hol tárolja az autó adatait, vagy megmutatod a betöltésüket akkor többet tudok segíteni.
[/quote]
Ezzel kérdem le: AVehicleData[vid][Owner]
Lehet, hogy ez is kéne bele:
vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
Mivel szerintem, ez lekérdezi a játékos jármûjének idjét.Ez meg található ott is, ahol a játékos beszáll egy másik játékos jármûvébe és akkor az AVehicleData[vid][Owner]-rel van lekérdezve.