Szerző Téma: Jármû színezés... HELP!!  (Megtekintve 1577 alkalommal)

Jármû színezés... HELP!!
« Dátum: 2011. Július 08. - 14:59:18 »
0
Üdv mindenkinek!
Azt szeretném kérdezni hogy hogyan lehet ilyen fajta színeket rakni kocsira vagy csak így beszínezni ??
Képek:
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110708/tuning_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110708/tuning1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/110708/tuning2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img]
Remélem tudtok segíteni!!
Segítséget elõre is köszönöm!

Jármû színezés... HELP!!
« Válasz #1 Dátum: 2011. Július 08. - 15:11:34 »
0
le mentesz 1 kocsit valahol aztán addstaticvehicle be szereplõt át irod CreateVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,0,7,-1);
amik bevanank szinezve azt át irhatod a te mentet kocsid idjére poziciojára
mod elejére new tkocsi;
aztán a tkocsi=CreateVehicle(522,-1662.4508,-201.3705,13.7217,270.0002,0,7,-1);
AddVehicleComponent(tkocsi,1010);//nitro
ChangeVehiclePaintjob(tkocsi,paintjobid);//paintjobid helyére a paintjob idjét kell irni
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Paintjobitt vannak festék idket amit akarsz a paintjobid helyére kell irni
ennyi llenne töb fügvény is van hozzá :)
nem teszteltem de jonak kell lennie

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Jármû színezés... HELP!!
« Válasz #2 Dátum: 2011. Július 08. - 15:16:31 »
0
Üdv!

Ezek paintjobok.

Itt van 1-2 paintjob parancs, írd be õket. (csak megfelelõ autónál mûködnek! (flash, elegy, stratum, jester stb.)
[pawn]
#include a_samp
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(!strcmp(\"/pj0\", cmdtext, true))
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid), 0);
   return 1;
}
if(!strcmp(\"/pj1\", cmdtext, true))
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid), 1);
   return 1;
}
if(!strcmp(\"/pj2\", cmdtext, true))
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid), 2);
   return 1;
}
if(!strcmp(\"/pj3\", cmdtext, true))
{
   if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) ChangeVehiclePaintjob(GetPlayerVehicleID(playerid), 3);
   return 1;
}
return 0;
}
[/pawn]
Parancsok: /pj0, /pj1, /pj2, /pj3

Jármû színezés... HELP!!
« Válasz #3 Dátum: 2011. Július 08. - 16:16:48 »
0
1 Warning de miért ??
Megcsináltam úgy ahogy EnergySweet leírta, tudom hogy a warningtol mûködik csak én több mint 100 tuningolt kocsit szeretnék letenni, és 100 Warning az már húzós!
HIBA:
Mód elejére:
[pawn]new lsauto;[/pawn]
OnGameModeInit:
[pawn]lsauto = CreateVehicle(536,2400.80273438,-1665.01159668,13.39687538,0,7,-1);
ChangeVehiclePaintjob(lsauto, 2);[/pawn]
Hiba:
[pawn]grandlarc.pwn(8766) : warning 202: number of arguments does not match definition[/pawn]
Erre ír hibát:
[pawn]lsauto = CreateVehicle(536,2400.80273438,-1665.01159668,13.39687538,0,7,-1);[/pawn]
A kocsit lerakja csak miért ír hibát ??
Segítséget elõre is kösz!

Jármû színezés... HELP!!
« Válasz #4 Dátum: 2011. Július 08. - 16:24:50 »
0
#pragma tabsize 0 a mod elejére

Nem elérhető DaVe

  • 149
    • Profil megtekintése
Jármû színezés... HELP!!
« Válasz #5 Dátum: 2011. Július 08. - 19:12:06 »
0
^ ez nem jó
A CreateVehicle a hibás, 8 helyett csak 7 paramétert adtál meg.A koordináták után még meg kell adni, hogy merre nézzen a jármû

Nem elérhető jana4

  • 5929
  • Ex Staff
    • Profil megtekintése
Jármû színezés... HELP!!
« Válasz #6 Dátum: 2011. Július 08. - 20:38:44 »
0

lsauto = CreateVehicle(536, 2400.80273438, -1665.01159668, 13.39687538, 90.0, 0, 7, -1); // 90.0 helyére írd be a te szöged!
 
[/quote]
 
Idézetet írta: Energysweet date=1310135090\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9499\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
#pragma tabsize 0 a mod elejére
 
Ez egy hasztalan \"makró\", semmi értelme, csak átveri a fordítót, de a hiba (amikor rosszul helyezed el a sorokat) még megmarad.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
Jármû színezés... HELP!!
« Válasz #7 Dátum: 2011. Július 08. - 21:01:13 »
0
Vagy így:
[pawn]
ChangeVehiclePaintjob(CreateVehicle(536,2400.80273438,-1665.01159668,13.39687538,0,7,-1), 0);
[/pawn]
Ha az indentációra nem ügyelsz, akkor a script nemfog scriptnek kinézni, hanem egy moslékos vállyúnak.
Ez egy alap egy scriptben, ha ez nincs betartva, akkor azt nagyon nehéz olvasni, és fõleg szerkeszteni.
Nekem ha ilyen script kereül a kezembe, rögtön ez a reakció: DELETE.
Ezzel nem lemondani akarlak, csak figyelmeztetlek és mindenkit aki ezt csinálja, hogy ügyeljen a sorokra :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal