Szerintem úgy lehetne megoldani hogy csinálsz egy sebesség változót mod elejére + define pl.
#define MAX_VEH_MODELS 211
new vseb[MAX_VEH_MODELS][MAX_PLAYERS];
nwe seb[MAX_VEH_MODELS][MAX_PLAYERS];
és ezt rákötöd a sebességmérõdre (ha nincs csinálj eggyet
), a sebesség amir lemért az legyen a seb változó, és aztán kell egy timer, a timerben switch(...) (... helyén kérd le a jármû model ID-t) madj (UNALMAS RÉSZ) 1esével add meg a végsebességeket pl:
case 400: vseb[400][playerid] = 200; // landstalker
és utána:
if(seb[modelid][playerid] << vseb[modelid][playerid])
{
...
}
... helyére:
-Meghívod a OnPlayerKeyStateChange-t
-Ott ugyebár ha le van nyomva a W akkor gyorsítod SetVehicleVelocity-vel akárcsak egy speedboostban
Remélem érthetõ voltam, de azért röviden is: sebességmérõre rákötött, max sebességel megadott speedboost
Sok sikert hozzá, egy próbát megér
[mod]Javítottam helyetted a
tageket
tagekre![/mod]