Szerintem úgy lehetne megoldani hogy csinálsz egy sebesség változót mod elejére + define pl.
 
#define MAX_VEH_MODELS 211
new vseb[MAX_VEH_MODELS][MAX_PLAYERS];
nwe seb[MAX_VEH_MODELS][MAX_PLAYERS];
 és ezt rákötöd a sebességmérõdre (ha nincs csinálj eggyet 

 ), a sebesség amir lemért az legyen  a seb változó, és aztán kell egy timer, a timerben switch(...) (... helyén kérd le a jármû model ID-t) madj (UNALMAS RÉSZ) 1esével add meg a  végsebességeket pl: 
case 400: vseb[400][playerid] = 200; // landstalker
 és utána: 
if(seb[modelid][playerid] << vseb[modelid][playerid])
{
       ...
}
 ... helyére:
-Meghívod a OnPlayerKeyStateChange-t
-Ott ugyebár ha le van nyomva a W akkor gyorsítod SetVehicleVelocity-vel akárcsak egy speedboostban 

Remélem érthetõ voltam, de azért röviden is: sebességmérõre rákötött, max sebességel megadott speedboost
Sok sikert hozzá, egy próbát megér
[mod]Javítottam helyetted a 
 tageket 
 tagekre![/mod]