ha erre gondolsz akkor /sk 0-180-ig
ezt te honnan vetted?
http://sampforum.hu/index.php?topic=27551.0ez kell hozzá
#include <a_samp>
#include <setvehiclespeed>
#include <zcmd>
//ez attól üfgg, plugint használsz, vagy függvénykönyvtárat.. sscanf2 a plugin.
#include <sscanf>
//#include <sscanf2>
new MaxSpeed = 180;
public OnFilterScriptInit() return printf(\"Vehicle Speed Limiter. The max speed is %d\", MaxSpeed);
public OnPlayerUpdate(playerid) {
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
if((GetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(playerid)) > MaxSpeed) && MaxSpeed != 0) SetVehicleSpeed(GetPlayerVehicleID(playerid), MaxSpeed);
}
return 1;
}
CMD:controlmaxspeed(playerid, params[]) {
new mSpeed,
mString[128];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem vagy RCON Admin!\");
if(sscanf(params, \"d\", mSpeed)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"/controlmaxspeed [max allowed speed, 0 to disable]\");
if(mSpeed < 0) mSpeed = 0;
MaxSpeed = mSpeed;
format(mString, sizeof(mString), \" ** Max allowed speed with vehicles has been set to %d **\", MaxSpeed);
return SendClientMessageToAll(-1, mString);
}
használata.. a jármû alapértelmezett maximális sebessége 180 km/h
ha gyorsabban megy a játékos, akkor a script visszalassítja a max sebességre.
ezt állítani tudod a /controlmaxspeed paranccsal.. Ha értéknek 0-t, vagy minusz értéket adsz meg, akkor kikapcsolod
szükséges hozzá a setvehiclespeed include (link följebb)
zcmd, sscanf függvénykönyvtár, vagy plugin.