GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ZyZu. - 2012. szeptember 26. - 14:56:50

Cím: Jármû robbanása...
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 26. - 14:56:50
Üdv a népnek, szóval kérésem lenne vagyis egy elég kicsi kis codot szeretnék megkérdezni. Nekem van egy rendszerem az mind1 mi és le szeretném kérni a jármû robbanását, ha a kocsi begyúlt akkor  írjon ki egy szöveget.. meg tudom csinálni csak szeretném látni, hogy más, hogy csinálná meg.
Cím: Jármû robbanása...
Írta: xSkillZ7x - 2012. szeptember 26. - 15:44:42

new Float:velet;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }
Cím: Jármû robbanása...
Írta: Flash - 2012. szeptember 26. - 17:28:03
250% életnél, már nem hiszem hogy hamarosan robban.. :angry:
Cím: Jármû robbanása...
Írta: Kovacs_Richard - 2012. szeptember 26. - 17:55:11
Idézetet írta: Flash date=1348673283\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
250% életnél, már nem hiszem hogy hamarosan robban.. :angry:
 
250 az 25% mivel 1000 alapból 1 jármû élete és asszem 400 alatt gyullad be...
Cím: Jármû robbanása...
Írta: xSkillZ7x - 2012. szeptember 26. - 18:12:28
nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
Cím: Jármû robbanása...
Írta: Kovacs_Richard - 2012. szeptember 26. - 18:37:03
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1348675948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
 
jaja 250 csak rosszul emlékeztem :) mert régen írtam 1 scriptet amitõl 5 percig ég 1 kocsi és nem azonnal robban...és poroltóval el lehet oltani :D mondjuk ez még az SAMP effektes tárgyak elõtt volt ugyhogy az élettel trükköztem :)
am Zyzu szerintem timer-el tudod megoldani az ellenõrzést...
Cím: Jármû robbanása...
Írta: Flash - 2012. szeptember 26. - 21:19:18
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1348675948\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
 
Erre céloztam.
Cím: Jármû robbanása...
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 27. - 14:43:43
Én úgy gondoltam, hogy az OnPlayerUpdate alá beírom..  :hmmm:
Cím: Jármû robbanása...
Írta: xSkillZ7x - 2012. szeptember 28. - 13:35:59
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1348667082\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


new Float:velet;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }

 

Ezt berakod OnPlayerUpdate alá
Cím: Jármû robbanása...
Írta: DrAkE - 2012. szeptember 28. - 13:48:02
Idézetet írta: xSkillZ7x date=1348832159\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

new Float:velet;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }

 

Ezt berakod OnPlayerUpdate alá
 
[/quote]
Mit ne mondjak, 1 másodperc alatt megfog hívódni 27x, az elég szép mennyiség *-*
Cím: Jármû robbanása...
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 28. - 14:13:37
Terhelné a módot?
Cím: Jármû robbanása...
Írta: xSkillZ7x - 2012. szeptember 28. - 14:41:27
akkor meg csináld így:
GameModeInit Alá:
 

SetTimer(\"BoomUpdate\", 1000, 1);

 


forward BoomUpdate(playerid);
public BoomUpdate(playerid) {
new Float:velet, veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }
}

 
Így már csak minden másodpercben fog hívódni.De szerintem ennél több ne legyen, mert mire frissíti már felrobban a kocsi :))
Cím: Jármû robbanása...
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 28. - 18:31:40
de szerintem úgyan úgy lenne amit DrAkE mondott az onplayerupdate úgyan azt csinálja mint a timer..  :unsure:
Cím: Jármû robbanása...
Írta: DrAkE - 2012. szeptember 28. - 18:49:24
Kicsit idegesítõ lenne, ha 27x kiírná a Chatbe a szöveget...
Cím: Jármû robbanása...
Írta: ZyZu. - 2012. szeptember 28. - 19:12:28
akkor mondj egy tippet..  :)
Cím: Jármû robbanása...
Írta: CANNONN - 2012. szeptember 28. - 22:41:23
Idézetet írta: DrAkE date=1348850964\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27980\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Kicsit idegesítõ lenne, ha 27x kiírná a Chatbe a szöveget...
 
Erre találtam ki valamit, nem tom mûködik-e. Remélem. :D
Ha 250tõl lefele a 250et is beleértve robban a kocsi, és kigyulladás után már nem romlik, akkor így jónak kell lennie.
 
forward BoomUpdate(playerid);
public BoomUpdate(playerid)
{
new Float:velet, veh;
       veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, velet);
       if(velet < 250.0)
{
SetVehicleHealth(veh, 250);
       SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz! A jármûved hamarosan felrobban!\");
      }
}
Cím: Jármû robbanása...
Írta: xSkillZ7x - 2012. szeptember 29. - 17:01:10
Ez a tipp amit mondtam.
Ha timer el csinalod 1 masodperc alatt 1x hivodik le.
Viszont ha PlayerUpdate el, akkor 1 masodperc alatt 27x hivodik le.