-
Üdv a népnek, szóval kérésem lenne vagyis egy elég kicsi kis codot szeretnék megkérdezni. Nekem van egy rendszerem az mind1 mi és le szeretném kérni a jármû robbanását, ha a kocsi begyúlt akkor írjon ki egy szöveget.. meg tudom csinálni csak szeretném látni, hogy más, hogy csinálná meg.
-
new Float:velet;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, velet);
if(velet <= 250.0) {
SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
}
-
250% életnél, már nem hiszem hogy hamarosan robban.. :angry:
-
250% életnél, már nem hiszem hogy hamarosan robban.. :angry:
250 az 25% mivel 1000 alapból 1 jármû élete és asszem 400 alatt gyullad be...
-
nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
-
nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
jaja 250 csak rosszul emlékeztem :) mert régen írtam 1 scriptet amitõl 5 percig ég 1 kocsi és nem azonnal robban...és poroltóval el lehet oltani :D mondjuk ez még az SAMP effektes tárgyak elõtt volt ugyhogy az élettel trükköztem :)
am Zyzu szerintem timer-el tudod megoldani az ellenõrzést...
-
nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
Erre céloztam.
-
Én úgy gondoltam, hogy az OnPlayerUpdate alá beírom.. :hmmm:
-
new Float:velet;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, velet);
if(velet <= 250.0) {
SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
}
Ezt berakod OnPlayerUpdate alá
-
new Float:velet;
new veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, velet);
if(velet <= 250.0) {
SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
}
Ezt berakod OnPlayerUpdate alá
[/quote]
Mit ne mondjak, 1 másodperc alatt megfog hívódni 27x, az elég szép mennyiség *-*
-
Terhelné a módot?
-
akkor meg csináld így:
GameModeInit Alá:
SetTimer(\"BoomUpdate\", 1000, 1);
forward BoomUpdate(playerid);
public BoomUpdate(playerid) {
new Float:velet, veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, velet);
if(velet <= 250.0) {
SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
}
}
Így már csak minden másodpercben fog hívódni.De szerintem ennél több ne legyen, mert mire frissíti már felrobban a kocsi :))
-
de szerintem úgyan úgy lenne amit DrAkE mondott az onplayerupdate úgyan azt csinálja mint a timer.. :unsure:
-
Kicsit idegesítõ lenne, ha 27x kiírná a Chatbe a szöveget...
-
akkor mondj egy tippet.. :)
-
Kicsit idegesítõ lenne, ha 27x kiírná a Chatbe a szöveget...
Erre találtam ki valamit, nem tom mûködik-e. Remélem. :D
Ha 250tõl lefele a 250et is beleértve robban a kocsi, és kigyulladás után már nem romlik, akkor így jónak kell lennie.
forward BoomUpdate(playerid);
public BoomUpdate(playerid)
{
new Float:velet, veh;
veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, velet);
if(velet < 250.0)
{
SetVehicleHealth(veh, 250);
SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz! A jármûved hamarosan felrobban!\");
}
}
-
Ez a tipp amit mondtam.
Ha timer el csinalod 1 masodperc alatt 1x hivodik le.
Viszont ha PlayerUpdate el, akkor 1 masodperc alatt 27x hivodik le.