- 
				Üdv a népnek, szóval kérésem lenne vagyis egy elég kicsi kis codot szeretnék megkérdezni. Nekem van egy rendszerem az mind1 mi és le szeretném kérni a jármû robbanását, ha a kocsi begyúlt akkor  írjon ki egy szöveget.. meg tudom csinálni csak szeretném látni, hogy más, hogy csinálná meg.
			
 
			
			- 
				
new Float:velet;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }
			 
			
			- 
				250% életnél, már nem hiszem hogy hamarosan robban.. :angry:
			
 
			
			- 
				
250% életnél, már nem hiszem hogy hamarosan robban.. :angry:
 
250 az 25% mivel 1000 alapból 1 jármû élete és asszem 400 alatt gyullad be...
			 
			
			- 
				nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
			
 
			
			- 
				
nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
 
jaja 250 csak rosszul emlékeztem :) mert régen írtam 1 scriptet amitõl 5 percig ég 1 kocsi és nem azonnal robban...és poroltóval el lehet oltani :D mondjuk ez még az SAMP effektes tárgyak elõtt volt ugyhogy az élettel trükköztem :)
am Zyzu szerintem timer-el tudod megoldani az ellenõrzést...
			 
			
			- 
				
nem nem 250.0 alatt már felgyullad a jármû
 
Erre céloztam.
			 
			
			- 
				Én úgy gondoltam, hogy az OnPlayerUpdate alá beírom..  :hmmm:
			
 
			
			- 
				
 
new Float:velet;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }
 
Ezt berakod OnPlayerUpdate alá
			 
			
			- 
				
 
 
new Float:velet;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }
 
Ezt berakod OnPlayerUpdate alá
 
[/quote]
Mit ne mondjak, 1 másodperc alatt megfog hívódni 27x, az elég szép mennyiség *-*
			
 
			
			- 
				Terhelné a módot?
			
 
			
			- 
				akkor meg csináld így:
GameModeInit Alá:
 
SetTimer(\"BoomUpdate\", 1000, 1);
 
forward BoomUpdate(playerid);
public BoomUpdate(playerid) {
new Float:velet, veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, velet);
    if(velet <= 250.0) {
    SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz!A jármûved hamarosan felrobban\");
   }
}
 
Így már csak minden másodpercben fog hívódni.De szerintem ennél több ne legyen, mert mire frissíti már felrobban a kocsi :))
			 
			
			- 
				de szerintem úgyan úgy lenne amit DrAkE mondott az onplayerupdate úgyan azt csinálja mint a timer..  :unsure:
			
 
			
			- 
				Kicsit idegesítõ lenne, ha 27x kiírná a Chatbe a szöveget...
			
 
			
			- 
				akkor mondj egy tippet..  :)
			
 
			
			- 
				
Kicsit idegesítõ lenne, ha 27x kiírná a Chatbe a szöveget...
 
Erre találtam ki valamit, nem tom mûködik-e. Remélem. :D
Ha 250tõl lefele a 250et is beleértve robban a kocsi, és kigyulladás után már nem romlik, akkor így jónak kell lennie.
 
forward BoomUpdate(playerid);
public BoomUpdate(playerid) 
{
new Float:velet, veh;
       veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(veh, velet);
       if(velet < 250.0) 
{
SetVehicleHealth(veh, 250);
       SendClientMessage(playerid, 1, \"Vigyázz! A jármûved hamarosan felrobban!\");
      }
}
			 
			
			- 
				Ez a tipp amit mondtam.
Ha timer el csinalod 1 masodperc alatt 1x hivodik le.
Viszont ha PlayerUpdate el, akkor 1 masodperc alatt 27x hivodik le.