Üdvözletem,
egybõl egy kóddal kezdeném:
public OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
SetTimerEx(\"ReSpawnTheVehicle\",5000,false,\"%i\",vehicleid);
}
public ReSpawnTheVehicle(vehicleid)
{
SetVehicleToRespawn(vehicleid);
}
A lényege az kéne hogy legyen hogy ugye az OnUnoccupiedVehicleUpdate eljárás akkor hívódik meg amikor egy JÁTÉKOS hatására változik meg egy jármû poziciója akinek NINCS utasa. Tehát ennek az egésznek az kellene, hogy legyen a lényege, hogyha egy marha nekihajt a jármûveknek akkor visszahelyezze az eredeti poziciójába 5 másodperc múlva. Ez mind szép és jó de, ahogy felmegyek a szerverre (elsõként, tehát 100% hogy még senki nemért hozzá a jármûvekhez) az összes jármû mintha \"ugrálna\" folyamatossan respawnolgatja õket. Most akkor ez hogy is van? Hol a hiba? Az OnUnoccupiedVehicleUpdate meghívódna attól hogy a földre pattannak az autók spawnolódáskor? Vagy csak én vagyok a hülye és nemtudom használni a timert rendessen?
Az OnUnoccupiedVehicleUpdate elég fura egy dolog a jármû szinkronizáció végett elég sûrûn meghívódik, amire te szeretnéd használni azt ellenõrizni is kell hogy a játékos a jármû közelében tartózkodik-e.
Ezt a wikin is megtalálod de leírom hogy próbáld ki:
public
OnUnoccupiedVehicleUpdate(vehicleid, playerid, passenger_seat)
{
new
Float: fVehicle[3];
GetVehiclePos(vehicleid, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 8, fVehicle[0], fVehicle[1], fVehicle[2]))
{
SetTimerEx(\"ReSpawnTheVehicle\",5000,false,\"%i\",vehicleid);
}
return 1;
}