-
Nah az lenne a problémám hogy a módomban van \"saját banda rendszer\" és..
probáltam hogy van letéve pár kocsi amibe csak az adott banda tagjai szállhatnak be
nos.
és ott a probléma hogy semmi error meg minden
de akarmilyen kocsiba szallok be a szerveren, azt a funkciót kapom amit csak akkor kéne kapjak amikor egy olyan jarmübe szállnék be
itt az enter vehicle rész. mielött elkezdenétek mondani hogy nem hoztam létre hogy new rne stb... meg hogy ongamemodeinitbe nem csinaltammeg normalisan a createvehicle-t meg ilyeneket akkor szolok h megvan oldva az.. valami itt lehet a bibi csak nemtudokm mi.. meert semmi error meg semmi..
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[0] || Rnn[1] || Rnn[2] || Rnn[3] || Rnn[4] || Rne[0] || Rne[1] || Rne[2] || Rne[3] || Rne[4] || Rne[5] || Rne[6] || Rne[7] || Rne[8] || Rne[9] || Rnsk[0] || Rnsk[1] || Rnsk[2] || Rnse[0] || Rnse[1] || Rnse[2] || Rnse[3])
{
if(Jatekos[playerid][pGang] != 1)
{
SCM(playerid,PIROS,\" Nem használhatod ezt a jármûvet, mert nem vagy Ronin Tag\");
Freeze(playerid);
} else
if(Jatekos[playerid][pGangleader] == 1 || Jatekos[playerid][pGang] == 1)
{
SCM(playerid,-1, \"Beszálltál egy Ronin jármûbe\");
}
}
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnmav1 || Rnlead1)
{
if(Jatekos[playerid][pGang] != 1)
{
SCM(playerid,PIROS, \" Nem használhatod ezt a jármûvet, mert nem vagy Ronin Tag\");
Freeze(playerid);
} else
if(Jatekos[playerid][pGangleader] != 1) return SCM(playerid,PIROS, \" Nem használhatod ezt a jármûvet, mert nem vagy Ronin vezetõ\");
Freeze(playerid);
} else
if(Jatekos[playerid][pGangleader] == 1 || Jatekos[playerid][pGang] == 1)
{
SCM(playerid,-1, \"Beszálltál egy Ronin jármûbe\");
}
return 1;
}
-
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[0] || Rnn[1]
ha a játékos jármûve = Rnn[0] ÉS Rnn[1] nem egyenlõ 0-val...és persze a többi ID is...
itt a gond !
GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[0] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[1] ...
de ajánlom inkább a függvényt ciklussal való ellõrzéshez...
-
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[0] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[1] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[2] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[3] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnn[4] ||
GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[0] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[1] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[2] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[3] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[4] ||
GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[5] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[6] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[7] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[8] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rne[9] ||
GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnsk[0] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnsk[1] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnsk[2] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnse[0] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnse[1] ||
GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnse[2] || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnse[3])
{
if(Jatekos[playerid][pGang] != 1)
{
SCM(playerid,PIROS,\" Nem használhatod ezt a jármûvet, mert nem vagy Ronin Tag\");
Freeze(playerid);
} else
if(Jatekos[playerid][pGangleader] == 1 || Jatekos[playerid][pGang] == 1)
{
SCM(playerid,-1, \"Beszálltál egy Ronin jármûbe\");
}
}
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnmav1 || GetPlayerVehicleID(playerid) == Rnlead1)
{
if(Jatekos[playerid][pGang] != 1)
{
SCM(playerid,PIROS, \" Nem használhatod ezt a jármûvet, mert nem vagy Ronin Tag\");
Freeze(playerid);
} else
if(Jatekos[playerid][pGangleader] != 1) return SCM(playerid,PIROS, \" Nem használhatod ezt a jármûvet, mert nem vagy Ronin vezetõ\");
Freeze(playerid);
} else
if(Jatekos[playerid][pGangleader] == 1 || Jatekos[playerid][pGang] == 1)
{
SCM(playerid,-1, \"Beszálltál egy Ronin jármûbe\");
}
return 1;
}
eddig megy jól csak annyi a para hogy ha a bandába nem tartozom és ugy szállok a kocsiba akkor nemcsinal semmit.. :S:SS de ha bandatagként beülök akkor enged meg minden vezetni.. meg a többi kocsival sincs most baj.
-
else
if(Jatekos[playerid][pGangleader] == 1 || Jatekos[playerid][pGang] == 1)
ez itt biztos így kell kinézzen?
-
esküszöm már megkavarodok az egészben.. fu..
} else { ?
-
if(Jatekos[playerid][pGang] != 1)
ehhez else vagy else if akart lenni :)
-
Sikerült megoldjam magamtól.. megcsinaltam a régi módszerre onplayerstatechange alatt :)
Azért köszönöm szépen a segítséget ricsi megy a plusz. : )
Kirakom hogy hogy sikerült megoldjam. hátha érdekel mást.
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
if(Jatekos[playerid][pGang] != 1) {
for(new i; i < sizeof(Rne); i++) {
if(vid == Rne) {
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Nem vagy Ronin bandatag.\");
}
}
}
}
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER) {
if(Jatekos[playerid][pGangleader] != 1) {
for(new i; i < sizeof(Rnlead); i++) {
if(vid == Rnlead) {
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid, GREEN, \"Nem vagy Ronin bandatag vezetõ.\");
}
}
}
}
return 1;
}
-
1. R! ( a nevem Ricsi és nem \'ricsi\' ), kösz
2. ezt mondtam hogy ciklussal elegánsabb :) csak én mondjuk saját függvényt hoznék létre de így is jó :)