-
Sziasztok!Egy jármû megjavítót szerettem volna készíteni de van 1 errorom nem is húznám a szót tovább..... :)
[pawn]
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/javít\", cmdtext))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz semmilyen jármûben!\");
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármûved megjavítva!\");
return 1;
}
}
[/pawn]
az errorok:
[pawn]
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\javitas.pwn(5) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\javitas.pwn(16) : warning 203: symbol is never used: \"OnPlayerCommandText\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
[/pawn]
-
Sziasztok!Egy jármû megjavítót szerettem volna készíteni de van 1 errorom nem is húznám a szót tovább..... :)
#include <a_samp>
public OnGameModeInit()
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/javít\", cmdtext))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz semmilyen jármûben!\");
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármûved megjavítva!\");
return 1;
}
return 1;
}
az errorok:
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\javitas.pwn(5) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss.DYROSS\\Asztal\\szerverem\\gamemodes\\javitas.pwn(16) : warning 203: symbol is never used: \"OnPlayerCommandText\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
esetleg így
-
Nem jó :(
-
#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/javít\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz semmilyen jármûben!\");
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármûved megjavítva!\");
return 1;
}
return 0;
}
-
Ezt most találtam ugyan olyan mint a tiéd konkrétan :)
http://sampforum.hu/index.php?topic=11199.0
-
public OnGameModeInit()
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
helyett:
public OnGameModeInit() { return 1; }
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
-
#include <a_samp>
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (!strcmp(\"/javít\", cmdtext))
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Nem ülsz semmilyen jármûben!\");
RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"Jármûved megjavítva!\");
}
return 0;
}
-
am ha ez egy script akar lenni és nem a módban van akkor ezt törölni kell:
public OnGameModeInit()
szóval az elõzõ válaszomból is törölni kell de már leírták a scriptes megoldásokat :)
Zyzu megoldásában ezt cseréld:
return 1;
erre:
return 0;
http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerCommandText
-
Köszönöm, hogy szoltál :D Elnéztem :)