GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Pioneer - 2011. július 13. - 17:39:37

Cím: Jármû más vw-be.
Írta: Pioneer - 2011. július 13. - 17:39:37
Hali másik Virtual World be hogy tok kocsit rakni?
Cím: Jármû más vw-be.
Írta: ZeRo - 2011. július 13. - 17:45:27
[pawn]SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, worldid);[/pawn]
Cím: Jármû más vw-be.
Írta: Pioneer - 2011. július 13. - 17:48:12
BEÍROM A VEH ID-T meg a vw idt de a koordikat azt hova? azt is a veh id mellé?
Cím: Jármû más vw-be.
Írta: palesz_88 - 2011. július 13. - 17:52:57
Elõször létre kell hoznod a jármûvet.
 
new kocsi;
OnGameModeInit()
{
    kocsi = CreateVehicle(model, x, y, z, fordulási szög, szín1, szín2, respawn idõ);
    return 1;
}

 
És így:
 
SetVehicleVirtualWorld(kocsi, worldid);
Cím: Jármû más vw-be.
Írta: ZeRo - 2011. július 13. - 17:55:22
De akkor meg minek felcímkézni külön? Egyszerûen csak:
[pawn]SetVehicleVirtualWorld( CreateVehicle(model, x, y, z, fordulási szög, szín1, szín2, respawn idõ), worldid );[/pawn]
Cím: Jármû más vw-be.
Írta: palesz_88 - 2011. július 13. - 17:56:55
Idézetet írta: ZeRo date=1310572522\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"9619\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
De akkor meg minek felcímkézni külön? Egyszerûen csak:
[pawn]SetVehicleVirtualWorld( CreateVehicle(model, x, y, z, fordulási szög, szín1, szín2, respawn idõ), worldid );[/pawn]
 
Igaz.
Cím: Jármû más vw-be.
Írta: Pioneer - 2011. július 13. - 17:58:55
Megoldva mennek a + ok :)