-
Üdv mindenkinek!
Abba a problémába ütköztem, hogy ha lehívok egy kocsit, és pl a 9es világba vagyok, akkor visszarak a kocsival együtt a 0 id jû világba.
Elképzelés: Az lenne a cél, hogy ha 9es világba hívom le a kocsit, akkor oda rakja le nekem, ne rakjon vissza a 0-ás világba.
dcmd_car(playerid, params[])
{
new Index;
new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, red, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
if(!IsNumeric(tmp))
car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,lightblue,string);
}
Elõre is köszönöm.
-
new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);
helyett:
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid,GetVehicleVirtualWorld(playerid));
-
new world = GetVehicleVirtualWorld(vehicleid);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, world);
helyett:
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid,GetVehicleVirtualWorld(playerid));
Sajnos így yem jó :/
Mostmár nem rak vissza a kocsihoz a 0-ás világba, de a kocsi viszont ott marad :/
-
Hali. Próbáld meg így:
dcmd_car(playerid, params[])
{
new Index;
new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, red, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
if(!IsNumeric(tmp))
car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid, red, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, red, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
SetVehicleVirtualWorld(vehicleid, world);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,lightblue,string);
}
-
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
ja itt hozod létre...
na most kicsit megkavarodtam :D melyik kocsival mi van? van 1 régi és van 1 új ( jelen állás szerint ) na és melyikkel mit szeretnél?
Elképzelés: Az lenne a cél, hogy ha 9es világba hívom le a kocsit, akkor oda rakja le nekem, ne rakjon vissza a 0-ás világba.[/quote]
SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid] ,GetVehicleVirtualWorld(playerid));
akkor ezt szeretnéd?
-
Azt akarja, hogy abban a világban hozza létre a kocsit ahol van.
SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid] ,GetPlayerVirtualWorld(playerid));
A SetPlayerVirtualWorld-ot pedig szedd ki.
-
Továbbra sem jó :/
Tehát azt akarom elérni, hogy ha átrakom magam pl a 16os világba és lehívok egy kocsit, akkor azt a kocsit ne a 0-ás világba
rakja nekem, hanem oda ahol éppen vagyok, azaz most a 16 os világba.
Ha valaki megtudná nekem csinálni így a parancsot, akkor azt nagyon megköszönném :) ::|
-
Tesztelve!
dcmd_car(playerid, params[])
{
new Index;
new tmp[256]; tmp = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, -1, \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Használat: {FFFFFF}/car [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
if(!IsNumeric(tmp))
car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return SendClientMessage(playerid, -1, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(car == 406 || car == 425 || car == 432 || car == 444 || car == 520 || car == 553 || car == 577 || car == 592) return SendClientMessage(playerid, -1, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
if(car == 407 || car == 408) return SendClientMessage(playerid, -1, \"TILTOTT JÁRMÛ!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X+3,Y,Z, Angle, colour1, colour2, -1);
new world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
SetVehicleVirtualWorld(SpawnedVehicles[playerid], world);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"{FFFFFF}[TDc] {375FFF}Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,-1,string);
}
-
Most mûködik, köszönöm ! :)