- 
				Sziasztok!
 Szeretnék egy jármûkezelés parancsot írni, viszont nem nagyon akar mûködni.
 
 CMD:jarmuvek(playerid)
 {
 new name[MAX_PLAYER_NAME];
 for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
 {
 if(!strcmp(name, VehicleInfo[vTulaj]))
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nincs jármûved! ))\");
 }
 else
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"asd\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
 }
 }
 return 1;
 }
 
 
 Szóval állandóan csak a SendClientMessage-t írja ki ha van kocsim ha nem, és azt is 2000-szer.
 Mit tudnék csinálni?
 Elõre is köszönöm
- 
				én másképp oldottam meg szerintem igy jobb is gondolom lementi a kocsija idjét és hogy van e kocsija inkább igy probálkozz valahogy
 
 #include <a_samp>
 #include <zcmd>
 #define COLOR_ORANGE 0xFFFF00AA
 #define DIALOG_KULCS 1
 enum pAdat
 {
 vID1,
 vID2,
 vTulaj
 };
 new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
 CMD:jarmuvek(playerid)
 {
 if(PlayerInfo[playerid][vTulaj]==0)
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nincs jármûved! ))\");
 }else{
 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"Infernus\\nMég egy\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
 }
 return 1;
 }
 CMD:van(playerid)
 {
 PlayerInfo[playerid][vTulaj]=1;
 return 1;
 }
 CMD:inf1(playerid)
 {
 PlayerInfo[playerid][vID1]=411;
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Lehivtad 1. jármûved!\");
 return 1;
 }
 CMD:inf2(playerid)
 {
 PlayerInfo[playerid][vID1]=411;
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Lehivtad 2. jármûved!\");
 return 1;
 }
 public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 {
 if(dialogid == DIALOG_KULCS && response)
 {
 switch(listitem)
 {
 case 0:{
 new Float:PlayerPos[4];
 GetPlayerPos(playerid, PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2]);
 GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerPos[3]);
 CreateVehicle(PlayerInfo[playerid][vID], PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2], PlayerPos[3], 0, 3, 120);
 }
 case 1:{
 new Float:PlayerPos[4];
 GetPlayerPos(playerid, PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2]);
 GetPlayerFacingAngle(playerid, PlayerPos[3]);
 CreateVehicle(PlayerInfo[playerid][vID], PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2], PlayerPos[3], 3, 0, 120);
 }
 }
 }
 return 1;
 }
 
- 
				Nem értem mit akarsz ezzel :/
			
- 
				CMD:jarmuvek(playerid)
 {
 new name[MAX_PLAYER_NAME],bool:nemiszerv = false;
 for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
 {
 if(!strcmp(name, VehicleInfo[vTulaj]))
 {
 nemiszerv=false;
 }
 else
 {
 nemiszerv=true;
 }
 }
 if(nemiszerv == true) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"asd\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
 if(nemiszerv == false) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nincs jármûved! ))\");
 return 1;
 }
 
- 
				Nem jó, mert ha van jármûvem akkor is azt írja, hogy nincs.
			
- 
				Bocsi, attól még ez a script hibátlan :)
 Az a baj, hogy nem állítottad be a \"VehicleInfo[vTulaj]\" értékét ahol megszerzi a player a jármûvet
- 
				CMD:jarmuvek(playerid)
 {
 new name[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ezt hagytad ki :)
 for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
 {
 if(!strcmp(name, VehicleInfo[vTulaj]))
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nincs jármûved! ))\");
 }
 else
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"asd\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
 }
 }
 return 1;
 }
 
 
 [mod]Javítottam a
 
 taget
 
 tagre![/mod]
- 
				 
 CMD:jarmuvek(playerid)
 {
 new name[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ezt hagytad ki :)
 for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
 {
 if(!strcmp(name, VehicleInfo[vTulaj]))
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nincs jármûved! ))\");
 }
 else
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"asd\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
 }
 }
 return 1;
 }
 
 
 [mod]Javítottam a
 
 taget
 
 tagre![/mod]
 
 
 igen, ez 2ezerszer kiírja neki, hogy nincs jármûve :D
- 
				 
 CMD:jarmuvek(playerid)
 {
 new name[MAX_PLAYER_NAME];
 GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ezt hagytad ki :)
 for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
 {
 if(!strcmp(name, VehicleInfo[vTulaj]))
 {
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"(( Nincs jármûved! ))\");
 }
 else
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"asd\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
 }
 }
 return 1;
 }
 
 
 [mod]Javítottam a
 
 taget
 
 tagre![/mod]
 
 
 Ha végigmész minden jármûvön, és ha az egyiknek nem õ a tulaja, akkor neki ki fogja írni, hogy nincs jármûve. Hol ebben a logika?
 Valahogy így:
 
 CMD:jarmuvek(playerid)
 {
 new name[MAX_PLAYER_NAME];
 new mennyikocsi = MAX_VEHICLES;
 GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME); // ezt hagytad ki :)
 for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
 {
 if(!strcmp(name, VehicleInfo[vTulaj]))
 {
 mennyikocsi --;
 }
 else
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KULCS, DIALOG_STYLE_LIST, \"Jármûvek\", \"asd\", \"Kiválaszt\", \"Kilép\");
 }
 }
 if(mennyikocsi == 0) return SendClientMessage(playerid, -1, \"(( Nincs jármûved! ))\");
 return 1;
 }
 
- 
				menjetekmár. én csak azt javítottam ki neki, hogy kérje el a nevét. a fenti kódhoz írtam egy sort..
			
- 
				Biztos, hogy lekéri rendesen a tulajt mert egy másik parancsnál ahol beindítom a jármûvet, úgyszint kell a tulaj neve, és ott mûködik rendesen. Szóval pawnoba lehet, hogy a script hibátlan de játékon belül meg bugos.
			
- 
				csináld meg 2 változósra kérd le hogy van e kocsija