Szerző Téma: Jármû eltüntetés []  (Megtekintve 1836 alkalommal)

Nem elérhető alpar

Jármû eltüntetés []
« Dátum: 2012. május 06. - 22:44:22 »
0 Show voters
Sziasztok!
Raktam be a gm-be egy jármû lekérõ scriptet minden müködik fszán de ha pl lekérsz egy kocsit aztán egy motort akkor a motor is megmarad meg a kocsi is...azt szeretném h ha pl lekérdek egy kocsit aztán kiszállok lekérek egy motort ráülök és tûnjön el a kocsi amit ugye elõtte kértem le.... nagyon megköszönném ha valaki segítene :D

Nem elérhető Vic15

  • 500
    • Profil megtekintése
Jármû eltüntetés []
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 06. - 22:52:22 »
0 Show voters
Asszem van egy ilyen scriptem, minj felrakom ha megvan még.
Gépen találtam, készítõjét nem tudom.
 

#include <a_samp>
#define GELTONA 0xFFFF00FF
#define BALTA 0xFFFFFFFF
#define COLOR_GREY 0xAFAFAFAA
#define COLOR_ORANGE 0xFF9900AA
#define dcmd(%1,%2,%3) if ((strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) == 0) && ((((%3)[(%2) + 1] == 0) && (dcmd_%1(playerid, \"\")))||(((%3)[(%2) + 1] == 32) && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
new SpawnedVehicles[MAX_PLAYERS];
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
forward VehicleOccupied(vehicleid);
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(v,1,cmdtext);
dcmd(respawncars,11,cmdtext);
return 0;
}
dcmd_v(playerid, params[])
{
new Index;
    new tmp[256];  tmp  = strtok(params,Index);
new tmp2[256]; tmp2 = strtok(params,Index);
new tmp3[256]; tmp3 = strtok(params,Index);
    if(!strlen(tmp)) return
SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE, \"Használat: /v [modelid/jármûnév] [szín1] [szín2]\");
new car;
new string[128];
new colour1, colour2;
         if(!IsNumeric(tmp))
    car = GetVehicleModelIDFromName(tmp);
        else car = strval(tmp);
if(car < 400 || car > 611) return  SendClientMessage(playerid, BALTA, \"Hiba: Nincs ilyen jármû!\");
if(!strlen(tmp2)) colour1 = random(126); else colour1 = strval(tmp2);
if(!strlen(tmp3)) colour2 = random(126); else colour2 = strval(tmp3);
        if(SpawnedVehicles[playerid] != 0) DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
SpawnedVehicles[playerid] = CreateVehicle(car, X,Y,Z+2, Angle, colour1, colour2, -1);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID,int1);
PlayerPlaySound(playerid,1085,0,0,0);
PutPlayerInVehicle(playerid,SpawnedVehicles[playerid],0);
format(string, sizeof(string), \"Jármû lerakva! Név: %s | (Model ID: %d) | Szín1: %d, Szín2: %d\", VehicleNames[car-400], car, colour1, colour2);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_ORANGE,string);
}
dcmd_respawncars(playerid,params[]){
#pragma unused params
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return 0; //hanem rcon admin akkor Ismeretlen parancs legyen
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Jármûvek Respawnolva!\");
GameTextForAll(\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~r~Jarmuvek ~g~respawnolva Admin altal!\", 3000,3);
for(new cars=0; cars<MAX_VEHICLES; cars++)
{
if(!VehicleOccupied(cars))
{
   SetVehicleToRespawn(cars);
}
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
DestroyVehicle(SpawnedVehicles[playerid]);
    SpawnedVehicles[playerid] = 0;
    return 0;
}
GetVehicleModelIDFromName(vname[])
{
for(new i = 0; i < 211; i++)
{
if ( strfind(VehicleNames, vname, true) != -1 )
return i + 400;
}
return -1;
}
stock IsNumeric(string[])
{
for (new i = 0, j = strlen(string);
i < j; i++)
{
if (string > \'9\' || string < \'0\')
return 0;
}
return 1;
}
public VehicleOccupied(vehicleid)
{
for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++)
{
if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) return 1;
}
return 0;
}
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 06. - 23:21:12 írta Vic15 »

Nem elérhető alpar

Jármû eltüntetés []
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 07. - 01:02:07 »
0 Show voters
TorretoRacing.pwn(66) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_ORANGE\")
TorretoRacing.pwn(1093) : error 021: symbol already defined: \"Streamer_OnPlayerDisconnect\"
TorretoRacing.pwn(2019) : error 021: symbol already defined: \"zcmd_OnPlayerCommandText\"
2 Errors.

 
// Az a rész érdekelne ami eltûnteti azt a jármûvet amit nem használok már :)
« Utoljára szerkesztve: 2012. május 17. - 03:35:27 írta alpar »

Jármû eltüntetés []
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 07. - 09:22:50 »
0 Show voters
Mod elejére:
 
new pCar[MAX_PLAYERS];

 
Jármû lekérésénél mielõtt lekéri az új kocsit:
 
DestroyVehicle(pCar[playerid]);

 
Mikor létrehozod a kocsit:
 
pCar[playerid] = CreateVehicle(...);

 
vagy AddStaticVehicle, teljesen mindegy, annyi a különbség h CreateVehicle nemtud vonatot létrehozni.
Ha meg a létrehozott jármûbe raksz vmi tuningot még lekérésnél akkor:
AddVehicleComponent(pCar[playerid], component); //component helyére ami kell
És SetVehiclePos-nál és ilyeneknél is a pCar[playerid]-t fogod használni, csakis a lekérés parancs alatt.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Jármû eltüntetés []
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 13. - 18:39:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: alpar date=1336345327\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21137\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
GreenZoneFUN.pwn(66) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_ORANGE\")
GreenZoneFUN.pwn(1093) : error 021: symbol already defined: \"Streamer_OnPlayerDisconnect\"
GreenZoneFUN.pwn(2019) : error 021: symbol already defined: \"zcmd_OnPlayerCommandText\"
2 Errors.
// Az a rész érdekelne ami eltûnteti azt a jármûvet amit nem használok már :)
 
Color Orange megint definálva van
#include streamer
#include zcmd
ezt írd a mod elejére

Jármû eltüntetés []
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 16. - 17:28:13 »
0 Show voters
Szia! Ez a módszer csak akkor mûködik ha ladmin4-es adminscriptet használsz! Tedd a következõket és eltüntetheted a lekért autókat!
Ülj be a kocsiba, majd ha beültél írd be a /destroycar parancsot és eltûnik!
-coldridge

Nem elérhető alpar

Jármû eltüntetés []
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 17. - 03:31:37 »
0 Show voters
Rendben! Egyik megoldás se jött be...Mind2 megtalálható az elején!
A mod neve TorettoRacing ...Valaki segítsen lérszi!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=313612

Jármû eltüntetés []
« Válasz #7 Dátum: 2012. május 17. - 06:28:36 »
0 Show voters
Idézetet írta: alpar date=1337218297\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21137\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Rendben! Egyik megoldás se jött be...Mind2 megtalálható az elején!
A mod neve TorettoRacing ...Valaki segítsen lérszi!
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=313612
 
Használj ladmin4-es adminscriptet! Másrészt meg alapból elkéne, hogy tûnjön egy idõ után ha nem ül benne senki. Tölts le egy CarResi rendszert. Most linket nemtudok adni keress, sok van!
-coldridge

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Jármû eltüntetés []
« Válasz #8 Dátum: 2012. május 17. - 23:28:13 »
+1 Show voters
Szia
elvileg ha jò ès megy kötelezõ kirakni a megoldva jelzòt sztn tedd ki...  :-X :-D

Nem elérhető alpar

Jármû eltüntetés []
« Válasz #9 Dátum: 2012. május 18. - 01:27:18 »
0 Show voters
Luxadmint használok! Milyen carresi rendszer?

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Jármû eltüntetés []
« Válasz #10 Dátum: 2012. május 18. - 07:16:01 »
+1 Show voters
uh teeleg luxadminnak van cahrresi rendszere  :hmmm: :hmmm: De mi is a parancs??? :(
Meny végig ezeken:
/level1-2-3-4-5
valamelyik írja

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Jármû eltüntetés []
« Válasz #11 Dátum: 2012. május 18. - 07:22:31 »
0 Show voters
Másold be a az lekérõ parancsodat!

Nem elérhető alpar

Jármû eltüntetés []
« Válasz #12 Dátum: 2012. május 20. - 23:27:12 »
0 Show voters
Azt hol találom?

Kovacs_Bela

  • Vendég
Jármû eltüntetés []
« Válasz #13 Dátum: 2012. május 21. - 07:03:17 »
0 Show voters
Bazdmeg (már Bocs a kifejezésért)  de mindenki ilyen hülye?
Egyetlen Egypt értelmes hozzászólást láttam ..
 
Idézetet írta: staubka date=1336375370\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21137\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mod elejére:
 
new pCar[MAX_PLAYERS];

 
Jármû lekérésénél mielõtt lekéri az új kocsit:
 
DestroyVehicle(pCar[playerid]);

 
Mikor létrehozod a kocsit:
 
pCar[playerid] = CreateVehicle(...);

 
vagy AddStaticVehicle, teljesen mindegy, annyi a különbség h CreateVehicle nemtud vonatot létrehozni.
Ha meg a létrehozott jármûbe raksz vmi tuningot még lekérésnél akkor:
AddVehicleComponent(pCar[playerid], component); //component helyére ami kell
És SetVehiclePos-nál és ilyeneknél is a pCar[playerid]-t fogod használni, csakis a lekérés parancs alatt.
 
Ha ezt nem érted akkor mondja fel a scripteléssel.
Másrészt

 

GreenZoneFUN.pwn(66) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_ORANGE\")
GreenZoneFUN.pwn(2019) : error 021: symbol already defined: \"zcmd_OnPlayerCommandText\"
[/quote]
Ha a zcmd.inc be van töltve,akkor sosem lehet alap OnPlayerCommandTextes parancs a módban.!!!!!!!!!! Utána a módi elejérõl kiveszed define orangés cuccot xD
[/quote]

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Jármû eltüntetés []
« Válasz #14 Dátum: 2012. május 13. - 18:39:38 »
0 Show voters
Idézetet írta: alpar date=1336345327\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"21137\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
GreenZoneFUN.pwn(66) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"COLOR_ORANGE\")
GreenZoneFUN.pwn(1093) : error 021: symbol already defined: \"Streamer_OnPlayerDisconnect\"
GreenZoneFUN.pwn(2019) : error 021: symbol already defined: \"zcmd_OnPlayerCommandText\"
2 Errors.
// Az a rész érdekelne ami eltûnteti azt a jármûvet amit nem használok már :)
 
Color Orange megint definálva van
#include streamer
#include zcmd
ezt írd a mod elejére

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal