// Refuel a vehicle when driving a vehicle and pressing the HORN key
// Check if the player presses the HORN key
if ((newkeys & KEY_CROUCH) && !(oldkeys & KEY_CROUCH))
{
// Check if the player is driving a vehicle
if (GetPlayerVehicleSeat(playerid) == 0)
{
// Loop through all ARefuelPickups
for (new i; i < sizeof(ARefuelPickups); i++)
{
// Check if the player is in range of a refuelpickup
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.5, ARefuelPickups[pux], ARefuelPickups[puy], ARefuelPickups[puz]))
{
// Show a message that the player\'s vehicle is refuelling
GameTextForPlayer(playerid, TXT_Refuelling, 3000, 4);
// Don\'t allow the player to move again (the timer will allow it after refuelling)
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
// Start a timer (let the player wait until the vehicle is refuelled)
SetTimerEx(\"Tankolás Várj...\", 5000, false, \"i\", playerid);
// Stop the search
break;
}
}
}
}
return 1;
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. július 01. - 17:24:27 )
Ez a gamemod ami megfagy ha beállok tankolni.
[mod]Máskor használj CODE tageket![/mod]
Ha moderátor vagy azért vegyél már egy kicsit magadból! Köszi!
[/quote]
Ezzel a mondatoddal most 15% figyelmeztetést nyertél.
Annyi idõ alatt, amennyi alatt leírtad ezt, simán megírhattad volna a gyereknek, hogy a SetTimerEx függvény elsõ paramétere csak alfanumerikus karaktereket és számokat, valamint alsóvonalt tartalmazhat.
Mivel a függvényeknek is hasonló követelményeik vannak, a SetTimerEx() pedig egy eljárást (nem public részleget) hív meg, ami függvény.
A kérdezõnek: valószínû a
SetTimerEx(\"Tankolás Várj...\", 5000, false, \"i\", playerid);
sor a problémás a fenti okból, az elsõ stringet (\"Tankolás Várj...\") ki kell cserélni valami függvénynévre (\"TankolasVarj\"), aminek meg kell csinálni a prototípusát (forward TankolasVarj(playerid);) majd meg kell hívni a függvényt magát (public TankolasVarj() {}). És abba kell beírni hogy mi történjen tankolás után.