Szerző Téma: Jármû bug (?)  (Megtekintve 645 alkalommal)

Jármû bug (?)
« Dátum: 2013. július 01. - 00:45:23 »
0 Show voters
üdv
épp egy gangwar szkripten dolgoztam, letettem néhány autót a grove streethez.
viszont mikor csatlakozok a bandámhoz, lespawnol cj házában és kimegyek, az autók össze-vissza vannak elrendezve, egymás hátán
kipróbáltam odamenni lv-bõl, akkor minden rendben volt, a helyükön voltak.
ez miért lehet?

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Jármû bug (?)
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 01. - 15:50:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dzsugasvili date=1372632323\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39112\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
üdv
épp egy gangwar szkripten dolgoztam, letettem néhány autót a grove streethez.
viszont mikor csatlakozok a bandámhoz, lespawnol cj házában és kimegyek, az autók össze-vissza vannak elrendezve, egymás hátán
kipróbáltam odamenni lv-bõl, akkor minden rendben volt, a helyükön voltak.
ez miért lehet?
 
Légyszi szkriptet... Nem azért hogy mindenkinek kellene, de csak így tudunk segíteni!

Jármû bug (?)
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 01. - 16:06:09 »
0 Show voters
semmi különös nincs a szkriptben, csak néhány jármû spawn.
utánanéztem a hivatalos fórumon, azt írták, hogy ez egy bug, mert ha interiorból kijössz, akkor valahogy rosszul streameli a kocsikat, vagy nem tudom...
megtaláltam a megoldást, leírom, hogyha esetleg másnak is ilyen problémája lenne.
végül is csak annyi, hogy interior váltásnál átállítod a játékos virtualworldjét
 
public OnPlayerInteriorChange(playerid,newinteriorid,oldinteriorid)
{
if((newinteriorid == 3 || newinteriorid == 15) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 0) SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1);
if((oldinteriorid == 3 || oldinteriorid == 15) && newinteriorid == 0 && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == 1)
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0); //ez még az elõzõ sor vége lenne :)
return 1;
}

 
nálam két interiornál kellett alkalmazni. cj házánál (3) és a jefferson motelnél (15). amikor a játékos interiorja megegyezik valamelyikkel, a virtualwordot át kell állítani 1-re (vagy akármennyire nullán kívül), ha pedig kimegy egy ajtón, akkor pedig visszaállítjuk alaphelyzetre (0).
zárok.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal