Szerző Téma: Jármû Betöltés  (Megtekintve 438 alkalommal)

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Jármû Betöltés
« Dátum: 2012. január 01. - 12:19:58 »
0 Show voters
Hello,
elkezdtem dolgozni egy autó rendszeren ahol ini-kbe lesznek az adatai a kocsinak.
És hogy lehetne azt megcsinálni a mappában lévõ összes fájlt megnyissa és az adatok alapján létrehozzon jármûvet?

Jármû Betöltés
« Válasz #1 Dátum: 2012. január 01. - 12:46:26 »
0 Show voters
Erre a sa-mp team létrehozott egy eljárást
[pawn]
stock LoadStaticVehiclesFromFile(const filename[ ])
[/pawn]
 egy kis átalakítás rajt és megfog felelni számodra is, gondolom kezdetben elég lesz ha beüzemeled:
Lásd grandlarc  (GRAND LARCENY  1.0) gamemód alap játékmód a sa-mp szerver csomagban.
A funkciót megtalálod a ../myserver/include/gl_common.inc fájlban. (ne a ../myserver/pawno/include/.. mappába keresd)
A játékmód által betöltött jármûveket meg megtalálod a ../myserver/scriptfiles/vehicles/..  mappában.
Javaslom elsõnek kipróbálni a grandlarc játék módot hogy lásd consolban a jármûvek betöltésekor kiírt adatokat.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal