GetVehicleZAngle(..)
SetVehicleZAngle(..)
nekem olyan van, hogy mintha modelt cserélnél, tehát lekérsz egy járművet egy másikban, és ugyanúgy mész tovább, csak másik járművel
CMD:randomcar(playerid, params[]) {
new Float:vP[7],
veh;
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) {
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), vP[0], vP[1], vP[2]);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), vP[3]);
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vP[4], vP[5], vP[6]);
DestroyVehicle(GetPlayerVehicleID(playerid));
/*
* vagy SetVehicleToRespawn(GetPlayerVehicleID(playerid));
*/
} else {
GetPlayerPos(playerid, vP[0], vP[1], vP[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, vP[3]);
}
veh = CreateVehicle(random(212) + 400, vP[0], vP[1], vP[2], vP[3], -1, -1, -1);
PutPlayerInVehicle(playerid, veh, 0);
if(vP[4] != 0) SetVehicleVelocity(veh, vP[4], vP[5], vP[6]);
LinkVehicleToInterior(veh, GetPlayerInterior(playerid));
return 1;
}