Sziasztok,olyan problémával fordulok hozzátok,hogy mikor a kocsikat mentetem eddig semmi gond nincs, majd mikor újra indítom a szervert a kocsik betöltéskor furán spawnolnak.. Azalatt azt értem hogy össze keverednek a modellek,spawnolási helyek,jármű tulajdonos,színek.
Utána néztem a neten de ezzel kapcsolatba nem sokat találtam. Aki tudna ebben tanácsot adni azt megköszönném!
Kód:
public OnGameModeInit() //ez alatt ez szerepel
{
for(new i=1;i<MAX_VEHICLES;i++)
{
new vfile[32];
format(vfile,sizeof(vfile),\"Vehicle/%d.ini\", i);
if(dini_Exists(vfile))
{
LoadVehicle( i );
}
}
return 1;
}
stock LoadVehicle(vehicleid)
{
new vfile[32];
format(vfile,sizeof(vfile),\"Vehicle/%d.ini\", vehicleid);
new kocsi = AddStaticVehicleEx(dini_Int(vfile, \"MODEL\" ),dini_Float(vfile,\"X\"),dini_Float(vfile,\"Y\"),dini_Float(vfile,\"Z\"),dini_Float(vfile,\"A\"),1,1,0);
vInfo[vehicleid][MODEL] = dini_Int( vfile, \"MODEL\" );
vInfo[vehicleid][X] = dini_Float( vfile, \"X\" );
vInfo[vehicleid][Y] = dini_Float( vfile, \"Y\" );
vInfo[vehicleid][Z] = dini_Float( vfile, \"Z\" );
vInfo[vehicleid][A] = dini_Float( vfile, \"A\" );
format(vInfo[vehicleid][vTulaj], 24, \"%s\", dini_Get(vfile, \"vTulaj\"));
vInfo[vehicleid][color] = dini_Int( vfile, \"COLOR\" );
vInfo[vehicleid][color2] = dini_Int( vfile, \"COLOR2\" );
//stb adatok (rendszám,jármű karosszéria...)