Szerző Téma: Hibás pénz betöltés SQL  (Megtekintve 629 alkalommal)

Hibás pénz betöltés SQL
« Dátum: 2016. március 05. - 10:37:29 »
0 Show voters
Szép napot!
Segítséget kérnék!
A készülő szerveremhez úgy döntöttem, hogy a gadmin adminrendszert fogom használni. Csupán az a gondom vele, hogy a pénz egyszerűen lenullázza. A pénzt sikeresen menti SQL táblázatba viszont spawnoláskor amikor spawnolok egyszerűen lenullázódik az összeg. Hozzátenném nem értek annyira az SQL-hoz. Belenéztem az OnPlayerSpawn alá is semmi gyanús ok. Viszont, hogy ha a pénz betöltést oda rakom tökéletesen működik csak ugye minden spawn után odaadja a jelenlegi mentett pénzt. Változóval és hasonlókkal meg nem akarok szórakozni. Itt egy PWN a bejelentkezéses pénzbetöltésről.
 
   if(dialogid == DIALOG_LOGIN)
{
    if(! response)
    {
        #if defined FORCE_REGISTER
        GameTextForPlayer(playerid, \"~r~~h~~h~~h~Goodbye\", 5000, 1);
           DelayKick(playerid);
        #else
      new string[156];
      format(string, sizeof(string), \"guest%i%i_%s\", random(1000), playerid, ReturnPlayerName(playerid));
            SetPlayerName(playerid, string);
        gUser[playerid][u_logged] = false;
      gUser[playerid][u_guest] = true;
        GameTextForPlayer(playerid, \"~g~~h~~h~~h~Üdvözöllek Vendég\", 5000, 1);
        #endif
    }
    else
    {
        if(strlen(inputtext) < 4 || strlen(inputtext) > 35)
   {
      new string[156];
      format(string, sizeof(string), \"\"LIGHT_BLUE\"Ez a felhasznlónév (\"RED\"%s \"LIGHT_BLUE\") már regisztrálva van!\\nKérlek add meg a jelenlegi jelszót a továbblépéshez!\", ReturnPlayerName(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkező felület\", string, \"Belép\", \"Kihagy\");
      return SendClientMessage(playerid, COLOR_FIREBRICK, \"ERROR: Hibás jelszó! A jelszó 4 és 35 karakter közötti karatkerből áll!.\");
   }
        if(BUD::CheckAuth(ReturnPlayerName(playerid), inputtext))
        {
            new userid = BUD::GetNameUID(ReturnPlayerName(playerid));
      BUD::MultiGet(   userid,
                  \"iiiiiiiii\",
                  \"admin\",       gUser[playerid][u_admin],
                  \"vip\",          gUser[playerid][u_vip],
                  \"kills\",       gUser[playerid][u_kills],
                  \"deaths\",       gUser[playerid][u_deaths],
                  \"score\",       gUser[playerid][u_score],
                  \"money\",       gUser[playerid][u_money],
                  \"hours\",       gUser[playerid][u_hours],
                  \"minutes\",       gUser[playerid][u_minutes],
                  \"seconds\",       gUser[playerid][u_seconds]
               );
               BUD::SetIntEntry(userid, \"logged\", 1);
      SetPlayerScore(playerid, gUser[playerid][u_score]);
             GivePlayerMoney(playerid, gUser[playerid][u_money]);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Sikeresen bejelentkeztél!\");
      PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0);
      new string[156];
      format(string, sizeof(string), \"~g~~h~~h~~h~Üdvözöllek~n~~g~~h~~h~~h~%s\", ReturnPlayerName(playerid));
       GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
      gUser[playerid][u_attempts] = 0;
      gUser[playerid][u_logged] = true;
        }
        else
        {
      new string[156];
            SendClientMessage(playerid, COLOR_FIREBRICK, \"Hibás jelszót adtál meg..\");
      #if MAX_LOGIN_ATTEMPTS > 0
         gUser[playerid][u_attempts]++;
            if(gUser[playerid][u_attempts] >= MAX_LOGIN_ATTEMPTS)
            {
                format(string, sizeof(string), \"* %s[%d] lecsatlakozott a szerverről! [Hibás bejelektezés]\", ReturnPlayerName(playerid), playerid);
                SendClientMessageToAll(COLOR_RED, string);
            DelayKick(playerid);
            return 1;
            }
         format(string, sizeof(string), \"WARNING: Még %i/\"#MAX_LOGIN_ATTEMPTS\" próbálkozásod van a bejelentkezéshez!.\", gUser[playerid][u_attempts]);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_STEEL_BLUE, string);
      #endif
 
      format(string, sizeof(string), \"\"LIGHT_BLUE\"Ez a felhasznlónév (\"RED\"%s \"LIGHT_BLUE\") már regisztrálva van!\\nKérlek add meg a jelenlegi jelszót a továbblépéshez!\", ReturnPlayerName(playerid));
      ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_PASSWORD, \"Bejelentkező felület\", string, \"Belép\", \"Kihagy\");
   }
    }
}

 
Hogy tudom megoldani, hogy tökéletesen működjön és ne nullázódjon a pénz bejelentkezés utánr?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. március 06. 17:26:20[/time] )

Megcsináltam azóta, a kérés tárgytalan.
« Utoljára szerkesztve: 2016. március 06. - 23:51:37 írta Dead Space »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Hibás pénz betöltés SQL
« Válasz #1 Dátum: 2016. március 06. - 23:19:07 »
0 Show voters
Bocs hogy bele szólok de már akkor zárhattad volna is a témát ha már annyira benne vagy a szerkesztésben.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal