És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz);
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.{if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül new Float:vx, Float:vy, Float:vz; GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét. SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű }}return 1;}
És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá? new Float:vx, Float:vy, Float:vz;GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); Példa a használatra public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.{if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül new Float:vx, Float:vy, Float:vz; GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét. SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű }}return 1;} [/quote]ha a Z-t megszorzod 1.3-al akkor vagy felrepül, vagy a földhöz vágja a járművet
new Float:vx, Float:vy, Float:vz;GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3);
És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá? new Float:vx, Float:vy, Float:vz;GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); Példa a használatra public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.{if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül new Float:vx, Float:vy, Float:vz; GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét. SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű }}return 1;} [/quote]ha a Z-t megszorzod 1.3-al akkor vagy felrepül, vagy a földhöz vágja a járművet [/quote]Köszi a visszajelzést javítottam