GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Th0mas - 2015. Március 09. - 19:46:43

Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: Th0mas - 2015. Március 09. - 19:46:43
Jóestét!
Egyik barátom még anno csinált egy olyat,hogy átlehetett állítani a jármű sebességét,motorral mentünk 200-al még . :D
Nos én is megszeretném valósítani,hogy lehetne?
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2015. Március 09. - 19:48:31
Speedbooster script asszem
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: Th0mas - 2015. Március 09. - 19:55:03
Nem hiszem,nem kellett semmit se nyomnom és magától ment az a moci 200-al. :D
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: Kyosuke_Hiroshi - 2015. Március 10. - 06:41:41
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=179089
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: Th0mas - 2015. Március 10. - 07:18:47
Ezzel az a gond,hogy csak csökkenti és nem tudja növelni.
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: ZSOLTI99 - 2015. Március 10. - 18:48:23
Sebességet ezzel is lehet növelni.  http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetVehicleVelocity
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: Th0mas - 2015. Március 11. - 06:29:51
És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: MdCrp - 2015. Március 14. - 20:25:35
Idézetet írta: Th0mas date=1426051791\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Március 15. - 12:09:06
Idézetet írta: MdCrp date=1426361135\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}

 

[/quote]
ha a Z-t megszorzod 1.3-al akkor vagy felrepül, vagy a földhöz vágja a járművet :)
Cím: Jármű sebességének növelése
Írta: MdCrp - 2015. Március 15. - 13:14:48
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1426417746\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"53195\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

És hogyan kell evvel,írnál egy példát rá?
 


new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx, vy, vz);
SetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid), vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3);

 
Példa a használatra
 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) //Ez egy alap eljárás, alapból benne van az üres sablonban.
{
if(newkeys & KEY_FIRE){ //Ha a játékos megnyomja azt a gombot amivel (játékosként lő) járműben Nitrózik
    if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){ //Ha a játékos bármilyen járműben van
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); //Lekérjül annak a jármű ID-jét, amiben a játékos ül
        new Float:vx, Float:vy, Float:vz;
        GetVehicleVelocity(vehicleid, vx, vy, vz); //Lekérjük a jármű ko-ordinátáról való sebességét.
        SetVehicleVelocity(vehicleid, vx * 1.3, vy * 1.3, vz * 1.3); //A három ko-ordinátát megszorozzuk 1.3-val (vagy amennyivel akarjuk). Minél nagyobb számmal szorozzuk annál gyorsabb lesz a jármű
    }
}
return 1;
}

 

[/quote]
ha a Z-t megszorzod 1.3-al akkor vagy felrepül, vagy a földhöz vágja a járművet :)
 
[/quote]
Köszi a visszajelzést javítottam :)