Szerző Téma: Bója  (Megtekintve 773 alkalommal)

Bója
« Dátum: 2016. május 29. - 19:04:27 »
0 Show voters
Sziasztok.
Odáig megtudtam oldani a bóját, hogy ha lerakok egyet akkor fel is tudom venni, viszont ha kettőt rakok le akkor mindig csak azt tünteti el amit utoljára raktam le..
Esetleg úgy nem lehet megoldani , hogy először megnézi , hogy van - e a közelembe egy bárki által lerakott bója, majd azt veszi fel?
 
    if(strcmp(cmd, \"/bójale\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojale\", true) == 0)
    {
    new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
    GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
    pObject[playerid] = CreatePlayerObject(playerid, 1238, plocx,plocy-0.5,plocz-0.5,0.0, 0 , 0, 30.0);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s lerakott egy bóját.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
    return 1;
    }
    if(strcmp(cmd, \"/bójafel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/bojafel\", true) == 0)
    {
          new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz;
       GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
       DestroyPlayerObject(playerid, pObject[playerid]);
        GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s felvett egy bóját.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
    return 1;
    }

Bója
« Válasz #1 Dátum: 2016. május 29. - 19:54:48 »
0 Show voters
létre kell hozni egy tömböt a bójáknak, amiben a koordinátáját tárolod. Amikor törölsz egyet, akkor végigmész az összes bóján, és a legközelebbit kitörlöd (ha van legközelebbi)

Bója
« Válasz #2 Dátum: 2016. május 30. - 12:51:55 »
0 Show voters
Sikerült, köszönöm a segítséget.:)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal