Üdvözlök mindenkit!
Azt szeretném megkérdezni, hogy nem-e tudtok valamiféle más Timer mechanikát, ami optimalizáltabb és hasznosabb.
Mert jelenleg van 3 timerem, az egyik a játékos HUD-ját frissíti, a másik a globál időjárást, a harmadik pedig a játékost figyeli, hogy afkol-e stb.
A Timereknek különböző delay-ük van, a hudot például 5 sec-enként frissíti, az időjárást 60 secenként, az AFK timer pedig 30 secenként.
Ami a játékos részre vonatkozik, van egy 5 & 30 seces timer. És erre szeretnék valamit kitalálni, hogy ne menjen külön külön a két timer, hanem egyben valahogy?
Nem tudom, hogyan kellene ezt megvalósítani, olvasgattam GetTickCount()-ról is de ha azt meg akarom hívni, szintén timer kell, mivel ismétlődő folyamatról van szó.
Valami effektívebb, és szimplább megoldás kellene, mivel még szinte semmi sincs a módba de már fut 3 timer. És mondjuk egy 30 játékosnál 90db ami szerintem laggot okozhat, ezért akarok valami optimalizáltabbat, csak nemtudom hogyan nézni ki a mechanikája.
Köszönöm szépen a válaszokat!