-
Sziasztok, amikor a járművet létrehozom, akkor minden jó, lementi, de amikor be akarom tölteni akkor nem működik megfelelően.
Létrehozok 3 járművet és abból a 2.at kitörlöm.
Újraindítom a scriptet majd betöltődnek a járművek.
Betolti az 1.es fájlt sikeresen. Mivel nincs a 2.Fájl, így nem tud mit betölteni szóval nem lesz jármű. Aztán betölti a 3.Fájlt, és a jármű létrejön a 2ID-n így bebugol a jármű.
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#include <YSI\\y_ini>
#include <iZCMD>
#define JARMUVEK_HELYE \"FCRP/Jarmuvek/%d.ini\"
enum ENUM_JARMU_INFO
{
bool:JarmuVan,
jID,
jModelID,
jTipus,
Float: jPosX,
Float: jPosY,
Float: jPosZ,
Float: jPosA,
jColor1,
jColor2,
jTulajdonos[MAX_PLAYER_NAME],
jAr,
Float:jElet,
jPanelok,
jAjtok,
jLampak,
jKerekek
}
new JarmuInfo[MAX_VEHICLES][ENUM_JARMU_INFO];
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
JarmuvekBetoltese();
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
JarmuvekMentese();
return 1;
}
stock JarmuvekMentese()
{
for(new ji=1;ji < MAX_VEHICLES;ji++)
{
JarmuMentes(ji);
DestroyVehicle(JarmuInfo[ji][jID]);
}
}
stock JarmuMentes(jarmuid)
{
new jFajl[35], modelid, Float:pos[4];
if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0;
modelid = GetVehicleModel(jarmuid);
GetVehiclePos(jarmuid, pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleZAngle(jarmuid, pos[3]);
new panels, doors, lights, tires, Float:vElet;
GetVehicleDamageStatus(jarmuid, panels, doors, lights, tires);
GetVehicleHealth(jarmuid, vElet);
format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid);
new INI:File = INI_Open(jFajl);
INI_WriteInt(File, \"ModelID\", modelid);
INI_WriteFloat(File, \"PosX\", pos[0]);
INI_WriteFloat(File, \"PosY\", pos[1]);
INI_WriteFloat(File, \"PosZ\", pos[2]);
INI_WriteFloat(File, \"PosA\", pos[3]);
INI_WriteInt(File, \"Color1\", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]);
INI_WriteInt(File, \"Color2\", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]);
INI_WriteString(File, \"Tulajdonos\", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]);
INI_WriteInt(File, \"Ar\", JarmuInfo[jarmuid][jAr]);
INI_WriteFloat(File, \"Elet\", vElet);
INI_WriteInt(File, \"Panelok\", panels);
INI_WriteInt(File, \"Ajtok\", doors);
INI_WriteInt(File, \"Lampak\", lights);
INI_WriteInt(File, \"Kerekek\", tires);
INI_Close(File);
return 1;
}
stock JarmuvekBetoltese()
{
new jarmucount;
for(new ji = 1; ji < MAX_VEHICLES; ji++)
{
new jFajl[35];
format(jFajl, 35, JARMUVEK_HELYE ,ji);
if(fexist(jFajl))
{
INI_ParseFile(jFajl, \"JarmuBetolt\", .bExtra = true, .extra = ji);
JarmuBetoltes(ji);
jarmucount++;
printf(\"%d jármű betöltve\", jarmucount);
}
}
}
forward JarmuBetolt(id, name[], value[]);
public JarmuBetolt(id, name[], value[])
{
JarmuInfo[id][JarmuVan] = true;
INI_Int(\"ModelID\", JarmuInfo[id][jModelID]);
INI_Float(\"PosX\", JarmuInfo[id][jPosX]);
INI_Float(\"PosY\", JarmuInfo[id][jPosY]);
INI_Float(\"PosZ\", JarmuInfo[id][jPosZ]);
INI_Float(\"PosA\", JarmuInfo[id][jPosA]);
INI_Int(\"Color1\", JarmuInfo[id][jColor1]);
INI_Int(\"Color2\", JarmuInfo[id][jColor2]);
INI_String(\"Tulajdonos\", JarmuInfo[id][jTulajdonos]);
INI_Int(\"Ar\", JarmuInfo[id][jAr]);
INI_Float(\"Elet\", JarmuInfo[id][jElet]);
INI_Int(\"Panelok\", JarmuInfo[id][jPanelok]);
INI_Int(\"Ajtok\", JarmuInfo[id][jAjtok]);
INI_Int(\"Lampak\", JarmuInfo[id][jLampak]);
INI_Int(\"Kerekek\", JarmuInfo[id][jKerekek]);
return 1;
}
stock JarmuBetoltes(jarmuid)
{
JarmuInfo[jarmuid][jID] = AddStaticVehicleEx (JarmuInfo[jarmuid][jModelID], JarmuInfo[jarmuid][jPosX], JarmuInfo[jarmuid][jPosY], JarmuInfo[jarmuid][jPosZ], JarmuInfo[jarmuid][jPosA], JarmuInfo[jarmuid][jColor1], JarmuInfo[jarmuid][jColor2], -1, 0);
SetVehicleParamsEx(jarmuid, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
UpdateVehicleDamageStatus(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jPanelok], JarmuInfo[jarmuid][jAjtok], JarmuInfo[jarmuid][jLampak], JarmuInfo[jarmuid][jKerekek]);
SetVehicleHealth(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jElet]);
return 1;
}
stock ElerhetoJarmuID()
{
for(new ji = 1; ji<MAX_VEHICLES; ji++)
{
if(JarmuInfo[ji][JarmuVan] == false) return ji;
}
return -1;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
-
stock JarmuBetoltes(jarmuid)
{
JarmuInfo[jarmuid][jID] = AddStaticVehicleEx (JarmuInfo[jarmuid][jModelID], JarmuInfo[jarmuid][jPosX], JarmuInfo[jarmuid][jPosY], JarmuInfo[jarmuid][jPosZ], JarmuInfo[jarmuid][jPosA], JarmuInfo[jarmuid][jColor1], JarmuInfo[jarmuid][jColor2], -1, 0);
SetVehicleParamsEx(jarmuid, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
UpdateVehicleDamageStatus(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jPanelok], JarmuInfo[jarmuid][jAjtok], JarmuInfo[jarmuid][jLampak], JarmuInfo[jarmuid][jKerekek]);
SetVehicleHealth(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jElet]);
return 1;
}
Itt ne a jarmuid-ra hivatkozz, hanem a JarmuInfo[jarmuid][jID]-ra
Továbbá ha a létrehozott járművet a saját ID-ján akarod tartani, akkor hozz létre egy tömböt amiben a SA-MP-os járművekhez eltárolod a Jármű rendszeredhez tartozó ID-kat és akkor arra hivatkozol amikor adatot akarsz lekérdezni, így független lesz attól, hogy ID-n jön létre a SA-MP-os jármű.
-
-
-
-
Régebben létrehoztam egy másik profilt amit törölni akartam, és most véletlenül azzal írtam.
Itt ne a jarmuid-ra hivatkozz, hanem a JarmuInfo[jarmuid][jID]-ra
Továbbá ha a létrehozott járművet a saját ID-ján akarod tartani, akkor hozz létre egy tömböt amiben a SA-MP-os járművekhez eltárolod a Jármű rendszeredhez tartozó ID-kat és akkor arra hivatkozol amikor adatot akarsz lekérdezni, így független lesz attól, hogy ID-n jön létre a SA-MP-os jármű.
Tudnál egy példát erre mutatni?
-
// Felülre
new MyVehicleIDs[MAX_VEHICLES];
//Jármű betöltés alá:
MyVehicleIDs[JarmuInfo[jarmuid][jID]] = jarmuid;
// Mentésnél meg marad ez hivatkozásként SA-MP-re járműre:
JarmuInfo[jarmuid][jID]
// SA-MP-s jármű események alatt pl így hivatkozhatsz:
public OnVehicleMod(playerid,vehicleid,componentid)
{
SetVehicleHealth(vehicleid, JarmuInfo[MyVehicleIDs[vehicleid]][jElet]); // jarmuid = MyVehicleIDs[vehicleid]
return 1;
}
-
Sehogy sem sikerül nekem beleilleszteni, eltudnád küldeni nekem úgy ezt a scriptet hogy változtatsz rajta?
-
gyakorolj menni fog az :)
legalább ezzel is fejlődsz
hol akadsz el?
-
Az egésszel, beleraktam mindent ahogy írtad és akkor sem működik.
stock JarmuBetoltes(jarmuid)
{
MyVehicleIDs[JarmuInfo[jarmuid][jID]] = jarmuid;
JarmuInfo[jarmuid][jID] = AddStaticVehicleEx (JarmuInfo[jarmuid][jModelID], JarmuInfo[jarmuid][jPosX], JarmuInfo[jarmuid][jPosY], JarmuInfo[jarmuid][jPosZ], JarmuInfo[jarmuid][jPosA], JarmuInfo[jarmuid][jColor1], JarmuInfo[jarmuid][jColor2], -1, 0);
SetVehicleParamsEx(jarmuid, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
UpdateVehicleDamageStatus(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jPanelok], JarmuInfo[jarmuid][jAjtok], JarmuInfo[jarmuid][jLampak], JarmuInfo[jarmuid][jKerekek]);
SetVehicleHealth(jarmuid, JarmuInfo[jarmuid][jElet]);
return 1;
}
stock JarmuMentes(jarmuid)
{
new jFajl[35], modelid, Float:pos[4];
if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0;
modelid = GetVehicleModel(jarmuid);
GetVehiclePos(jarmuid, pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleZAngle(jarmuid, pos[3]);
new panels, doors, lights, tires, Float:vElet;
GetVehicleDamageStatus(jarmuid, panels, doors, lights, tires);
GetVehicleHealth(jarmuid, vElet);
format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid);
new INI:File = INI_Open(jFajl);
INI_WriteInt(File, \"ModelID\", modelid);
INI_WriteFloat(File, \"PosX\", pos[0]);
INI_WriteFloat(File, \"PosY\", pos[1]);
INI_WriteFloat(File, \"PosZ\", pos[2]);
INI_WriteFloat(File, \"PosA\", pos[3]);
INI_WriteInt(File, \"Color1\", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]);
INI_WriteInt(File, \"Color2\", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]);
INI_WriteString(File, \"Tulajdonos\", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]);
INI_WriteInt(File, \"Ar\", JarmuInfo[jarmuid][jAr]);
INI_WriteFloat(File, \"Elet\", vElet);
INI_WriteInt(File, \"Panelok\", panels);
INI_WriteInt(File, \"Ajtok\", doors);
INI_WriteInt(File, \"Lampak\", lights);
INI_WriteInt(File, \"Kerekek\", tires);
INI_Close(File);
return 1;
}
-
Persze, hogy nem jó, mert a betöltésnél az után rakd miután létrehozod az SA-MP-s járművet!
Továbbá az alatta levő SA-MP-s jármű hivatkozást is írd át
pl
SetVehicleParamsEx(jarmuid, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
helyett
SetVehicleParamsEx(JarmuInfo[jarmuid][jID], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
a mentésnél szintén át kell írnod ezeket a hivatkozásokat, mert a te rendszeredben lehet 8-as jármű de közben az SA-MP vehicleid meg 180 és akkor ezzel a hivatkozással találod meg, hogy a te rendszeredben mi az ID-ja és fordítva
-
Szóval ez így már jó?
stock JarmuMentes(jarmuid)
{
new jFajl[35], modelid, Float:pos[4];
if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0;
modelid = JarmuInfo[jarmuid][jModelID];
GetVehiclePos(JarmuInfo[jarmuid][jID], pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleZAngle(JarmuInfo[jarmuid][jID], pos[3]);
new panels, doors, lights, tires, Float:vElet;
GetVehicleDamageStatus(JarmuInfo[jarmuid][jID], panels, doors, lights, tires);
GetVehicleHealth(JarmuInfo[jarmuid][jID], vElet);
format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid);
new INI:File = INI_Open(jFajl);
INI_WriteInt(File, \"ModelID\", modelid);
INI_WriteFloat(File, \"PosX\", pos[0]);
INI_WriteFloat(File, \"PosY\", pos[1]);
INI_WriteFloat(File, \"PosZ\", pos[2]);
INI_WriteFloat(File, \"PosA\", pos[3]);
INI_WriteInt(File, \"Color1\", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]);
INI_WriteInt(File, \"Color2\", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]);
INI_WriteString(File, \"Tulajdonos\", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]);
INI_WriteInt(File, \"Ar\", JarmuInfo[jarmuid][jAr]);
INI_WriteFloat(File, \"Elet\", vElet);
INI_WriteInt(File, \"Panelok\", panels);
INI_WriteInt(File, \"Ajtok\", doors);
INI_WriteInt(File, \"Lampak\", lights);
INI_WriteInt(File, \"Kerekek\", tires);
INI_Close(File);
return 1;
}
-
Tudnál nekem írni egy ilyen scriptet? Tanulmányoznám és ezzel növelném a tudásomat is.
-
betöltésnél is felcserélted az 1. és a 2. sort?
már pár éve nem scriptelek :) de magadtól is menni fog ez
-
Igen, de akkor sem működik
-
Egyébként mivel érdemes menteni?
-
másold be most hogyan néz ki az egész
nem tudom mik a mai trendek én kb 10 éve scripteltem utoljára komolyabban, akkor nem használtam dinit, yini-t meg semmi ilyesmit, hanem alap SA-MP funkciókkal operáltam főleg, az első magyar GFRP szerót csináltam, nagyon segítségem sem volt
performancia szempontjából, ha nincs külön pluginja 1-1 ilyennek, vagy nem emittel old meg dolgokat, akkor szerintem nem nagyon tudja leverni az alap függvényeket
-
#include <a_samp>
#include <sscanf2>
#include <streamer>
#include <YSI\\y_ini>
#include <iZCMD>
#define JARMUVEK_HELYE \"FCRP/Jarmuvek/%d.ini\"
enum ENUM_JARMU_INFO
{
bool:JarmuVan,
jID,
jModelID,
jTipus,
Float: jPosX,
Float: jPosY,
Float: jPosZ,
Float: jPosA,
jColor1,
jColor2,
jTulajdonos[MAX_PLAYER_NAME],
jAr,
Float:jElet,
jPanelok,
jAjtok,
jLampak,
jKerekek
}
new JarmuInfo[MAX_VEHICLES][ENUM_JARMU_INFO];
new MyVehicleIDs[MAX_VEHICLES];
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
JarmuvekBetoltese();
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
JarmuvekMentese();
return 1;
}
stock JarmuvekMentese()
{
for(new ji=1;ji < MAX_VEHICLES;ji++)
{
JarmuMentes(ji);
DestroyVehicle(JarmuInfo[ji][jID]);
}
}
stock JarmuMentes(jarmuid)
{
new jFajl[35], modelid, Float:pos[4];
if(JarmuInfo[jarmuid][JarmuVan] == false) return 0;
modelid = JarmuInfo[jarmuid][jModelID];
GetVehiclePos(JarmuInfo[jarmuid][jID], pos[0], pos[1], pos[2]);
GetVehicleZAngle(JarmuInfo[jarmuid][jID], pos[3]);
new panels, doors, lights, tires, Float:vElet;
GetVehicleDamageStatus(JarmuInfo[jarmuid][jID], panels, doors, lights, tires);
GetVehicleHealth(JarmuInfo[jarmuid][jID], vElet);
format(jFajl, sizeof(jFajl), JARMUVEK_HELYE, jarmuid);
new INI:File = INI_Open(jFajl);
INI_WriteInt(File, \"ModelID\", modelid);
INI_WriteFloat(File, \"PosX\", pos[0]);
INI_WriteFloat(File, \"PosY\", pos[1]);
INI_WriteFloat(File, \"PosZ\", pos[2]);
INI_WriteFloat(File, \"PosA\", pos[3]);
INI_WriteInt(File, \"Color1\", JarmuInfo[jarmuid][jColor1]);
INI_WriteInt(File, \"Color2\", JarmuInfo[jarmuid][jColor2]);
INI_WriteString(File, \"Tulajdonos\", JarmuInfo[jarmuid][jTulajdonos]);
INI_WriteInt(File, \"Ar\", JarmuInfo[jarmuid][jAr]);
INI_WriteFloat(File, \"Elet\", vElet);
INI_WriteInt(File, \"Panelok\", panels);
INI_WriteInt(File, \"Ajtok\", doors);
INI_WriteInt(File, \"Lampak\", lights);
INI_WriteInt(File, \"Kerekek\", tires);
INI_Close(File);
return 1;
}
stock JarmuvekBetoltese()
{
new jarmucount;
for(new ji = 1; ji < MAX_VEHICLES; ji++)
{
new jFajl[35];
format(jFajl, 35, JARMUVEK_HELYE ,ji);
if(fexist(jFajl))
{
INI_ParseFile(jFajl, \"JarmuBetolt\", .bExtra = true, .extra = ji);
JarmuBetoltes(ji);
jarmucount++;
printf(\"%d jármű betöltve\", jarmucount);
}
}
}
forward JarmuBetolt(id, name[], value[]);
public JarmuBetolt(id, name[], value[])
{
JarmuInfo[id][JarmuVan] = true;
INI_Int(\"ModelID\", JarmuInfo[id][jModelID]);
INI_Float(\"PosX\", JarmuInfo[id][jPosX]);
INI_Float(\"PosY\", JarmuInfo[id][jPosY]);
INI_Float(\"PosZ\", JarmuInfo[id][jPosZ]);
INI_Float(\"PosA\", JarmuInfo[id][jPosA]);
INI_Int(\"Color1\", JarmuInfo[id][jColor1]);
INI_Int(\"Color2\", JarmuInfo[id][jColor2]);
INI_String(\"Tulajdonos\", JarmuInfo[id][jTulajdonos]);
INI_Int(\"Ar\", JarmuInfo[id][jAr]);
INI_Float(\"Elet\", JarmuInfo[id][jElet]);
INI_Int(\"Panelok\", JarmuInfo[id][jPanelok]);
INI_Int(\"Ajtok\", JarmuInfo[id][jAjtok]);
INI_Int(\"Lampak\", JarmuInfo[id][jLampak]);
INI_Int(\"Kerekek\", JarmuInfo[id][jKerekek]);
return 1;
}
stock JarmuBetoltes(jarmuid)
{
JarmuInfo[jarmuid][jID] = AddStaticVehicleEx (JarmuInfo[jarmuid][jModelID], JarmuInfo[jarmuid][jPosX], JarmuInfo[jarmuid][jPosY], JarmuInfo[jarmuid][jPosZ], JarmuInfo[jarmuid][jPosA], JarmuInfo[jarmuid][jColor1], JarmuInfo[jarmuid][jColor2], -1, 0);
SetVehicleParamsEx(JarmuInfo[jarmuid][jID], 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
UpdateVehicleDamageStatus(JarmuInfo[jarmuid][jID], JarmuInfo[jarmuid][jPanelok], JarmuInfo[jarmuid][jAjtok], JarmuInfo[jarmuid][jLampak], JarmuInfo[jarmuid][jKerekek]);
SetVehicleHealth(JarmuInfo[jarmuid][jID], JarmuInfo[jarmuid][jElet]);
MyVehicleIDs[JarmuInfo[jarmuid][jID]] = jarmuid;
return 1;
}
stock ElerhetoJarmuID()
{
for(new ji = 1; ji<MAX_VEHICLES; ji++)
{
if(JarmuInfo[ji][JarmuVan] == false) return ji;
}
return -1;
}
stock GetName(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
return name;
}
-
és pontosan mi a hiba jelenség most?
-
Nem működik. Ha átírnám mySQL-re akkor talán megjavulna?
-
de pontosan mi nem működik? mi nem jó most?
-
Betöltés, mentés.
UI:Nagyon nem megy nekem a y_ini ha egy jármű rendszert nem bírok megírni
Írok egy módot és amíg ezt nem tudom megcsinálni addig nem tudom folytatni, és így értelmetlen folytatnom :/
-
írasd ki betöltés után a kocsi adatokat és vesd össze azzal amit lespawnol, aztán nézd meg mit ment le
-
Megcsináltam a jármű rendszert de most meg az egyik parancsom nem működik. Ez miért nem működik?
CMD:fill(playerid, params[])
{
new vehicleid, uzemanyag;
if(sscanf(params, \"dd\", vehicleid, uzemanyag)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"{2F70D0}[FCRP]{FFFFFF}: /fill [ID] [Üzemanyag]\");
for(new bki = 1; bki < sizeof(BenzinKutInfo); bki++)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,4.0,BenzinKutInfo[bki][BenzinKutX],BenzinKutInfo[bki][BenzinKutY],BenzinKutInfo[bki][BenzinKutZ]))
{
if(JarmuInfo[vehicleid][jUzemanyag] + uzemanyag > MAX_UZEMANYAG[GetVehicleModel(vehicleid) - 400]) return SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"{2F70D0}[FCRP]{FFFFFF}:Ennyi nem fér bele\");
if(JatekosInfo[playerid][jPenz] <= uzemanyag * UZEMANYAG_ARA) return SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE,\"{2F70D0}[FCRP]{FFFFFF}: Nincs elég pénzed az üzemanyagra!\");
JarmuInfo[vehicleid][jUzemanyag] += uzemanyag;
JatekosInfo[playerid][jPenz] -= uzemanyag * UZEMANYAG_ARA;
}
}
return 1;
}
-
Errorokat másold be nekünk.
-
Nincs semmilyen error. Valamiért csak az 1es IDjű benzinkútnál engedi tankolni, többinél nem.
-
A benzinkút ID-kat miért 1-től nézed és nem 0-tól? a 0 az valami speciális admin benzinkút, vagy micsoda? Véletlen nem a 0-s benzinkútnál akarsz tankolni?
(Tömböt 0-tól indexelünk ugye)
A helyedben a benzinkút ellenőrzést kiszervezném egy külön public függvénybe IsPlayerNearGasStation, vagy GetNearestGasStation. Akkor akár filterscriptből is tudod ezeket az adatokat lekérdezni és az még hasznos lehet később. Meg maga a feltétel is átláthatóbb lenne, de ez már a te döntésed.
-
Értem, köszönöm szépen
-
megoldódott?