forward lopasido(playerid,part);public lopasido(playerid,part){if(part == 0){cmd_va(playerid,\"leszedte a műszerfal fedelét...\");SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezded széttépni a vezetékeket!\");cmd_va(playerid,\"széttépi a vezetékeket\");GameTextForPlayer(playerid, \"Szetteped a vezetekeket...\",1000,3);SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid,1);}else if(part == 1){SendClientMessage(playerid,-1, \"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Összekötöd a vezetékeket...\");cmd_va(playerid,\"összeköti a vezetékeket...\");SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid,2);GameTextForPlayer(playerid, \"Osszekotod a vezetekeket...\",1000,3);}else if(part == 2){ SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Sikeresen elloptad a járművet!\"); cmd_va(playerid,\"elkötött egy járművet.\"); motorinditas(playerid);}}CMD:ellop(playerid,params[]){if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1){ if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid; GetPlayerVehicleID(vehicleid); if(Motor[vehicleid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Már megy a motor..\"); { cmd_va(playerid,\"leszedi a műszerfalat\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezdted leszedni a műszerfalat!\"); GameTextForPlayer(playerid,\"Elkezted leszedni a muszerfalat!\",1000,3); SetTimerEx(\"lopasido\",20000,false,\"p\",playerid); }}else SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Nem vagy járműben..\");}return 1;}
new part = 0;SetTimerEx(\"lopasido\",20000,false,\"pd\",playerid, part);
else if(part == 2) { part = 0; SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Sikeresen elloptad a járművet!\"); cmd_va(playerid,\"elkötött egy járművet.\"); motorinditas(playerid); }
if(GetPlayerVehicleID(playerid) == 576){}else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nem ülsz az 576-os ID-jű járműben!\");
new part[MAX_PLAYERS] = 0;
CMD:ellop(playerid,params[]){ if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new vehicleid; GetPlayerVehicleID(vehicleid); if(Motor[vehicleid] == 1) return SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Már megy a motor..\"); { cmd_va(playerid,\"leszedi a műszerfalat\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezdted leszedni a műszerfalat!\"); GameTextForPlayer(playerid,\"Elkezted leszedni a muszerfalat!\",1000,3); SetTimerEx(\"lopasido\",20000,false,\"p\",playerid); } } else SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Nem vagy járműben..\"); } return 1;}
forward lopasido(playerid);public lopasido(playerid){ if(part[playerid] == 0) { cmd_va(playerid,\"leszedte a műszerfal fedelét...\"); SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Elkezded széttépni a vezetékeket!\"); cmd_va(playerid,\"széttépi a vezetékeket\"); GameTextForPlayer(playerid, \"Szetteped a vezetekeket...\",1000,3); part[playerid] = 1; SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid); } else if(part[playerid] == 1) { cmd_va(playerid,\"összeköti a vezetékeket...\"); SendClientMessage(playerid,-1, \"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Összekötöd a vezetékeket...\"); GameTextForPlayer(playerid, \"Osszekotod a vezetekeket...\",1000,3); part[playerid] = 2; SetTimerEx(\"lopasido\",5000,0,\"i\",playerid); } else if(part[playerid] == 2) { SendClientMessage(playerid,-1,\"{1e8fff}LSRPG: {FFFFFF}Sikeresen elloptad a járművet!\"); cmd_va(playerid,\"elkötött egy járművet.\"); part[playerid] = 0; motorinditas(playerid); }}