Szerző Téma: Jármű ID-jének lekérdezése (?)  (Megtekintve 752 alkalommal)

Jármű ID-jének lekérdezése (?)
« Dátum: 2016. Február 18. - 09:46:54 »
0 Show voters
Sziasztok!
A barátommal készítünk egy autóvásárlásos scriptet, alapvetően annyiból áll, hogy egy megadott helyre elkell menni, ott egy /vásár parancsot használva feljön egy TextDraw, ahol felsoroljuk az összes elérhető autót a játékban. A kiválasztás után a jármű megjelenik egy mappolt szalonban egy adott koordinátán (-2079.7222,-240.4863,35.3655,314.2431).
Ezt követően lenne az, hogy rákattintunk egy ilyenkor felbukkanó TextDrawra és így tudjuk megvenni. Nos amit én szeretnék az az, hogy ilyenkor kerüljön ki a kocsi a szalonból az utcára, majd odaballag a játékos és már viheti is. Ezen a részen akadtunk el, mivel az rendben van, hogy a szalonba megmutatja a playernek a kocsit (oda is rakja a kocsit), de hogy tudnám azt a kocsit kitenni a szalonból az utcára. A SetVehiclePos-al próbálkoztam, de nem tudhatom előre a kocsi ID-jét ami megfog jelenni. A koordináta adott.
Valakinek valami ötlet, hogy mondjuk a játékoshoz a legközelebbi kocsinak lekérjem az ID-jét, vagy bármi hasonló megoldás?
Válaszaitokat előre is köszi!
Pár kép a scriptről:
1. http://kepfeltoltes.hu/160218/sa-mp-538_www.kepfeltoltes.hu_.png
2. http://kepfeltoltes.hu/160218/sa-mp-540_www.kepfeltoltes.hu_.png
3. http://kepfeltoltes.hu/160218/sa-mp-539_www.kepfeltoltes.hu_.png

Jármű ID-jének lekérdezése (?)
« Válasz #1 Dátum: 2016. Február 18. - 10:14:43 »
0 Show voters
amikor létrehozod az autót bent, adsz neki egy változót, és azt használva rakod ki az utcára.
bent
 
new asd = CreateVehicle(...)

 
és így rakod ki
 
SetVehiclePos(asd, x, y, z)

Jármű ID-jének lekérdezése (?)
« Válasz #2 Dátum: 2016. Február 18. - 12:40:06 »
0 Show voters
Köszi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal