Szerző Téma: jail  (Megtekintve 2609 alkalommal)

jail
« Válasz #15 Dátum: 2010. március 31. - 21:24:31 »
0 Show voters
sikerült köszönöm de még egy kérdés
hogy a jaltimét másodpercenként frissitse azt hogy lehet ?

jail
« Válasz #16 Dátum: 2010. március 31. - 21:35:38 »
0 Show voters
SetTimer :)

jail
« Válasz #17 Dátum: 2010. március 31. - 21:49:12 »
0 Show voters
és azt hogy mert nekem pPrisonTime azt hogy tudom

jail
« Válasz #18 Dátum: 2010. március 31. - 21:58:19 »
0 Show voters
SetTimer(playerid, függvény amit meghívsz, ido, ismétlés(false(0) or true(1) ) );

 
De azé még tessék:

http://wiki.sa-mp.com/wiki/SetTimer

Pl Fügvénybe ciklussal megírod, h:

 
forward bortonido();

 

public bortonido()
{
      for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
      {
             if(PlayerImfo[pPrisonTime] > 1)
             {
                   PlayerInfo[pPrisonTime]--;
             }
      }
      return 1;
}

 
És az OnGameModeInit alá:
 
SetTimer(playerid, \"bortonido\", 60000, 1);

 
És csinsz ez alapján egy másikat ami ha a pPrisonTime = 0-val akkor respawnolja vagy hova rakja :)

jail
« Válasz #19 Dátum: 2010. április 01. - 11:04:07 »
0 Show voters
sikerült és hogy lehet meg állitani hogy ne számoljón továb mert ha lelép a játékos ugyan ugy számól
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 01. - 11:15:35 írta kriszrap »

jail
« Válasz #20 Dátum: 2010. április 01. - 11:51:53 »
0 Show voters
a for-al kezdodo sor után írsz egy:


if(IsPlayerConnected(i))

 

de rem. érted, h h kell :)

jail
« Válasz #21 Dátum: 2010. április 01. - 12:54:39 »
0 Show voters
nagyon szépen köszönöm bogy hogy ilyen hülye voltam elnézést és lenn egy kérdésem i mit helyetesít?
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 01. - 12:58:35 írta kriszrap »

jail
« Válasz #22 Dátum: 2010. április 01. - 13:56:39 »
0 Show voters
az i az a palyerid helyén van

De ciklussal van megcsinálva tehát végig megy minden játékoson...az i az összes játékost helyettesíti :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal