public OnPlayerSpawn(playerid){if(PlayerInfo[playerid][pPrison] != 0){ ResetPlayerWeapons(playerid);GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Bortonben vagy!\", 3000, 3);SetPlayerInterior(playerid, 3);SetPlayerPos(playerid, 198.5319,162.3093,1003.0300);SetTimerEx(\"UnJail\", PlayerInfo[playerid][pPrisonTime]*1000, 0, \"i\", playerid);}return 1}
PlayerInfo[playerid][pPrison] = 1;
pPrison, //ha nem a végére másolod, csak akkor rakj vesszot!
PlayerInfo[pPrison] = 0;
if(PlayerInfo[playerid][pPrison] == 1){ SetPlayerInterior (playerid, 6);//Ez az LSPD interiorja, tehát ez az LSPD-re rakja be PlayerInfo[playerid][pInt] = 6 //Ide is elvileg az interior id kell SetPlayerPos(playerid,264.6288,77.5742,1001.0391);//Ez a rendorségen belül a zárt cella poziciója SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Letöltetlen Jail büntetésed van, vissza kerültél a börtönbe!\"); return 1;}