Csak ennyi van a gamemodeba az OnPlayerDeath résznél:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
return 1;
}
a scriptben alapjáraton nincs a betöltésnél, hogy adjon pénzt.. a \"belepes\" dialognál csak betölti az értékeket, nem adja oda a pénzt.. szoval... ja..
Info[playerid][admin] = dini_Int(file,\"Admin\");
Info[playerid][as] = dini_Int(file,\"As\");
Info[playerid][penz] = dini_Int(file,\"Penz\");
Info[playerid][oles] = dini_Int(file,\"Oles\");
Info[playerid][halal] = dini_Int(file,\"Halal\");
Info[playerid][ban] = dini_Int(file,\"Ban\");
Info[playerid][warn] = dini_Int(file,\"Warn\");
SendClientMessage(playerid, zold, \"Sikeresen bejelentkeztél.\");
SpawnPlayer(playerid);
megkeresed ezt a részt, és SpawnPlayer elé, vagy után (nekem mind1), odaírod, hogy
ResetPlayerMoney(playerid);
GivePlayerMoney(playerid, Info[playerid][penz]);
kilépéshez a többi után..
dini_SetInt(file, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid));
dini_SetInt(file, \"score\", GetPlayerScore(playerid));
kell az enumba egy új változó \'skin\' néven, és még1 \'useskin\' néven (mod elején van)
belépéshez
Info[playerid][skin] = dini_Int(file, \"skin\");
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(file, \"score\");
Info[playerid][useskin] = dini_Int(file, \"useskin\");
OnPlayerSpawn alá
if(Info[playerid][useskin]) SetPlayerSkin(playerid, Info[playerid][skin]);
meg kell két parancs, ami elmenti a skinjét..
CMD:saveskin(playerid, params[]) {
new file[128];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(file, sizeof(file), \"/J-Admin/%s.ini\",neve);
dini_IntSet(file, \"useskin\", 1);
dini_IntSet(file, \"skin\", GetPlayerSkin(playerid));
Info[playerid][useskin] = 1;
Info[playerid][skin] = GetPlayerSkin(playerid);
return 1;
}
CMD:deleteskin(playerid, params[]) {
new file[128];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
format(file, sizeof(file), \"/J-Admin/%s.ini\",neve);
dini_IntSet(file, \"useskin\", 0);
Info[playerid][useskin] = 0;
return 1;
}
fingom nincs, hogy működik-e, k*rv* rég scripteltem akármit is.. :D