CMD:makeadmin(playerid,params[]){if(IsPlayerConnected(playerid)){ if(IsDev(playerid)) { new id,adminszint; if(sscanf(params,\"ui\",id,adminszint)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Használat: /makeadmin [id/nev] [adminszint] ))\"); if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, ORANGE, \"(( Nincs ilyen játékos! ))\"); { if(adminszint >= 0 && adminszint <= 7) { if(!IsPlayerNPC(id)) { getdate(ev,honap,nap); gettime(ora,perc,masodperc); if(id == playerid) { new string[128]; PlayerInfo[playerid][Admin] = adminszint; format(string,sizeof(string),\"*AdmCmd* %s %s megváltoztatta a saját adminszintjét %s-ra/re\",AdmRang(playerid),pname(playerid),AdmRang(playerid)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(string,sizeof(string),\"(( Megváltoztattad az adminszinted %s-ra/re! ))\",AdmRang(playerid)); SCM(playerid,GREEN,string); format(logstring,sizeof(logstring),\"[%02d-%02d-%d_%02d:%02d:%02d] %s megváltoztatta a saját admin szintjét %s-ra/re!\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid),AdmRang(playerid)); SzerverLog(logstring); return 1; } else if(id != playerid) { new string[128]; PlayerInfo[id][Admin] = adminszint; format(string,sizeof(string),\"*AdmCmd* %s %s megváltoztatta %s admin szintjét %s-ra/re\",AdmRang(playerid),pname(playerid),pname(id),AdmRang(id)); SendAdminMessage(LIGHTRED,string); format(string,sizeof(string),\"(( %s %s megváltoztatta az admin szinted %s-ra/re! ))\",AdmRang(playerid),pname(playerid),AdmRang(id)); SCM(id,GREEN,string); format(logstring,sizeof(logstring),\"[%02d-%02d-%d_%02d:%02d:%02d] %s megváltoztatta %s admin szintjét %s-ra/re!\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid),pname(id),AdmRang(id)); SzerverLog(logstring); return 1; } } else SCM(playerid,ORANGE,\"(( NPC-nek nem állíthatod át az adatait! ))\"); } else SCM(playerid,ORANGE,\"(( Az adminszintnek 0 és 7 között kell lennie! ))\"); } } else SCM(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Ismeretlen parancs! ))\");}return 1;}
CMD:adminok(playerid){if(IsPlayerConnected(playerid)){ SCM(playerid, COLOR_WHITE,\"(( Online adminok: ))\"); new string[128]; for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(Logged == 1 && IsPlayerConnected(i)) { if(PlayerInfo[Admin] >= 1 || PlayerInfo[Moderator] == 1 || IsDev(i)) { GetPlayerName(i,nev,sizeof(nev)); format(string,128,\"(( {ff0000}%s {ffffff} | Szint: {ff0000}%s {ffffff}))\",nev,AdmRang(i)); SCM(playerid,COLOR_WHITE,string); } } } return 1;}return 1;}
stock AdmRang(playerid){new admintext[128];if(IsDev(playerid) && PlayerInfo[playerid][Admin] == 0 && PlayerInfo[playerid][Moderator] == 0) {admintext = \"Developer\"; }else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 0 && PlayerInfo[playerid][Adminseged] == 0 && PlayerInfo[playerid][Moderator] == 0) {admintext = \"Nincs\"; }else if(PlayerInfo[playerid][Adminseged] == 1) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[0][0]); }else if(PlayerInfo[playerid][Moderator] == 1) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[1][0]); }else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 1) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[2][0]); }else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 2) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[3][0]); }else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 3) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[4][0]); }else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 4) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[5][0]); }else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 5) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[6][0]); }else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 6) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[7][0]); }else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 7) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[8][0]); }return admintext;}
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Új mappa\\SApphireRPG V.2\\Szerver\\pawno\\include\\Paused.inc(54) : error 004: function \"OnPlayerPause\" is not implementedC:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Új mappa\\SApphireRPG V.2\\Szerver\\pawno\\include\\Paused.inc(59) : error 004: function \"OnPlayerUnPause\" is not implemented
Sziasztok skacok nekem ez a 2 hibám lenne sajnos amit nem tudok kijavítani, mert nem tudok rájönni hogy mit kellene csinálni. C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Új mappa\\SApphireRPG V.2\\Szerver\\pawno\\include\\Paused.inc(54) : error 004: function \"OnPlayerPause\" is not implementedC:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Új mappa\\SApphireRPG V.2\\Szerver\\pawno\\include\\Paused.inc(59) : error 004: function \"OnPlayerUnPause\" is not implemented Próbáltam újra \"megírni\" ezt a részt az se jött be, kicseréltem az include-t az se segített valaki-nek esetleg valami ötlet amivel ki tudnám javítani?Előre is köszönöm!:)
public OnPlayerPause(nem tudom mik a paraméterei)public OnPlayerUnPause(szintén nem tudom)
Esetleg egy sorral nem bírnál kisegíteni? Vagy ezt nem írja a log? [/quote]A kódba elvileg nincs hiba, ha jól néztem. Valahol máshol lesz a gubanc.
C:\\Users\\Tudóns\\Desktop\\SAMP Szerver cuccos\\Bnyson\\gamemodes\\Bnyson.pwn(9893) : warning 202: number of arguments does not match definitionC:\\Users\\Tudóns\\Desktop\\SAMP Szerver cuccos\\Bnyson\\gamemodes\\Bnyson.pwn(9909) : warning 202: number of arguments does not match definition
RendorRiasztas(true);
RendorRiasztasEles(true);
stock RendorRiasztas(bool:start,playerid){if(start){ if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.data.hu/get/9903443/roham1.mp3\");}}}
stock RendorRiasztasEles(bool:start,playerid){if(start){ if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR) { PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.data.hu/get/9903443/roham2.mp3\");}}}
rendorRiasztasMindenkinek(mod){new i; i=-1;for(;i>MAX_PLAYERS; i++){if(pInfo[pFrakcio] == RFONOK || pInfo[pFrakcio] == RENDOR){ switch(mod){ case 0:{ PlayAudioStreamForPlayer(i,\"http://stream.data.hu/get/9903443/roham2.mp3\");} case 1:{ PlayAudioStreamForPlayer(i,\"http://stream.data.hu/get/9903443/roham2.mp3\");} }}}return 1;}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ if(IsVehicleAircraft(vehicleid)) {new weapons[ 13 ][ 2 ];for( new i = 0; i < 13; i++ )GetPlayerWeaponData( playerid, i, weapons[ i ][ 0 ], weapons[ i ][ 1 ] );ResetPlayerWeapons( playerid );for( new i = 0; i < 13; i++ )GivePlayerWeapon( playerid, weapons[ i ][ 0 ], weapons[ i ][ 1 ] ); } return 1;}
Végre jó helyre nyitottam! Az lenne a problémám ,hogy 2 warningot kapok a következő sorokra: public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid){ if(IsVehicleAircraft(vehicleid)) {new weapons[ 13 ][ 2 ];for( new i = 0; i < 13; i++ )GetPlayerWeaponData( playerid, i, weapons[ i ][ 0 ], weapons[ i ][ 1 ] );ResetPlayerWeapons( playerid );for( new i = 0; i < 13; i++ )GivePlayerWeapon( playerid, weapons[ i ][ 0 ], weapons[ i ][ 1 ] ); } return 1;} warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding levelwarning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding levelEzt a figyelmeztetést kapom a 2 számlálós ciklusra.
compound statement not closed at the end of file ilyet kaptam mi a teendő ? [/quote]Egy kicsit több infót.
C:\\Users\\penaut\\Desktop\\South Central RP\\gamemodes\\roleplay.pwn(28275) : warning 209: function \"cmd_motor\" should return a value
CMD:motor(playerid, params[]){new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);if (!IsEngineVehicle(vehicleid))return SendErrorMessage(playerid, \"Nem ülsz járműben.\");if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendErrorMessage(playerid, \"A sofőr ülésben kell ülnöd.\");if (CoreVehicles[vehicleid][vehFuel] < 1) return SendErrorMessage(playerid, \"Üres a benzintank.\");if (ReturnVehicleHealth(vehicleid) <= 300) return SendErrorMessage(playerid, \"Az jármű totálkáros ezért nem beindítható.\");new id = Car_GetID(vehicleid);CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = true;{switch (GetEngineStatus(vehicleid)){ case false: { SetEngineStatus(vehicleid, true); SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0)); } case true: { SetEngineStatus(vehicleid, false); SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0)); }}}if (Car_IsOwner(playerid, id)){switch (GetEngineStatus(vehicleid)){ case false: { SetEngineStatus(vehicleid, true); SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0)); } case true: { SetEngineStatus(vehicleid, false); SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0)); }}}else return SendKocsiMessage(playerid,\"Nincs kulcsod ehhez a járműhöz.\");}
CMD:motor(playerid, params[]){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid); if (!IsEngineVehicle(vehicleid)) return SendErrorMessage(playerid, \"Nem ülsz járműben.\"); if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER) return SendErrorMessage(playerid, \"A sofőr ülésben kell ülnöd.\"); if (CoreVehicles[vehicleid][vehFuel] < 1) return SendErrorMessage(playerid, \"Üres a benzintank.\"); if (ReturnVehicleHealth(vehicleid) <= 300) return SendErrorMessage(playerid, \"Az jármű totálkáros ezért nem beindítható.\"); new id = Car_GetID(vehicleid); CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = true; { switch (GetEngineStatus(vehicleid)) { case false: { SetEngineStatus(vehicleid, true); SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0)); } case true: { SetEngineStatus(vehicleid, false); SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0)); } } } if (Car_IsOwner(playerid, id)) { switch (GetEngineStatus(vehicleid)) { case false: { SetEngineStatus(vehicleid, true); SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0)); } case true: { SetEngineStatus(vehicleid, false); SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0)); } } } else SendKocsiMessage(playerid,\"Nincs kulcsod ehhez a járműhöz.\");return true;}
C:\\Users\\PC\\Downloads\\SAMP\\Samp\\samp.pwn(58265) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too smallPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
58265 param[params_szamlalo] = GetParam(cmdtext, params_szamlalo);58266 params_szamlalo++;