Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 141533 alkalommal)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1110 Dátum: 2016. február 20. - 11:17:45 »
0 Show voters
Köszi!

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1111 Dátum: 2016. február 22. - 17:21:21 »
0 Show voters
Hali, itt mi lehet a gond?
 
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Little Town GF\\gamemodes\\TraleRPG.pwn(17700) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Little Town GF\\gamemodes\\TraleRPG.pwn(17707) : error 010: invalid function or declaration

 

CMD:festekvesz(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 252.1429,-56.2798,1.5703,0.1215))
    {
                GivePlayerWeapon(playerid, 41, 10000)
                pInfo[playerid][pMoney] -= 500;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed! ($500)\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a festékboltban!\");
   }
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. február 22. - 17:23:33 írta anGeL »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1112 Dátum: 2016. február 26. - 00:14:22 »
0 Show voters
D:\\pawno\\pawno\\include\\junkbuster.inc(4041) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol \"OnPlayerKeyStateChange\")
 
//OnPlayerStateChange
#if defined _ALS_OnPlayerStateChange
#undef OnPlayerStateChange
#else
#define _ALS_OnPlayerStateChange
#endif
#define OnPlayerStateChange JB_OnPlayerStateChange
forward JB_OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate);
//OnPlayerKeyStateChange
#if defined _ALS_OnPlayerKeyStateChange
#undef OnPlayerKeyStateChange
#else
#define _ALS_OnPlayerKeyStateChange
#endif
#define OnPlayerKeyStateChange JB_OnPlayerKeyStateChange
forward JB_OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys);

 
Mi a baj?
« Utoljára szerkesztve: 2016. február 26. - 08:00:19 írta anGeL »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1113 Dátum: 2016. február 28. - 19:12:25 »
0 Show voters
Hali. Elkészítettem egy 3DTextLabel készítőt de egy hibát kapok mikor az OnGameModeInit alá írom h LoadLabel();
itt a betöltése:
 

stock LoadLabel()
{
        for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++)
        {
            new file[32];
            new color;
              format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx);
            if(fexist(file))
            {
                 LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\");
                LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\");
                 LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosX\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosY\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\");
                 LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\");
                 LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\");
                 switch(LabelInfo[idx][LabelColor])
                 {
                 case 0: color = GREEN;
                 case 1: color = YELLOW;
                 case 2: color = RED;
                 }
                 Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0);
              }
        }
        return 1;
}

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1114 Dátum: 2016. március 03. - 14:10:59 »
0 Show voters
Idézetet írta: Alfonso date=1456158081\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hali, itt mi lehet a gond?
 
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Little Town GF\\gamemodes\\TraleRPG.pwn(17700) : error 001: expected token: \";\", but found \"-identifier-\"
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Little Town GF\\gamemodes\\TraleRPG.pwn(17707) : error 010: invalid function or declaration

 

CMD:festekvesz(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 252.1429,-56.2798,1.5703,0.1215))
    {
                GivePlayerWeapon(playerid, 41, 10000)
                pInfo[playerid][pMoney] -= 500;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed! ($500)\");
      }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a festékboltban!\");
   }
}

 


if(IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 1.0, 252.1429,-56.2798,1.5703,0.1215))

 
4. koordinátát nem kell megadni IsPlayerInRangeOfPoint-nál. Töröld 0.1215-t



Hali. Elkészítettem egy 3DTextLabel készítőt de egy hibát kapok mikor az OnGameModeInit alá írom h LoadLabel();
itt a betöltése:
 

stock LoadLabel()
{
        for(new idx = 0; idx < sizeof(LabelInfo); idx++)
        {
            new file[32];
            new color;
              format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx);
            if(fexist(file))
            {
                 LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\");
                LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\");
                 LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosX\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosY\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\");
                 LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\");
                 LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\");
                 switch(LabelInfo[idx][LabelColor])
                 {
                 case 0: color = GREEN;
                 case 1: color = YELLOW;
                 case 2: color = RED;
                 }
                 Create3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0);
              }
        }
        return 1;
}

 

[/quote]
Leírnád, hogy mit ír hibának, illetve a sort amire írja a hibát?
« Utoljára szerkesztve: 2016. március 03. - 14:13:21 írta Aedin »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1115 Dátum: 2016. március 05. - 22:55:30 »
0 Show voters
Ha akkor írja az errort ha az OnGameModeInit() alá írom azt h LoadLabel();
És akkor is erre a sorra
LabelInfo[idx][LabelText] = dini_Get(file,\"LabelText\");

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1116 Dátum: 2016. március 26. - 00:18:01 »
0 Show voters
Valaki tudja a megoldást?

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1117 Dátum: 2016. március 26. - 07:15:27 »
0 Show voters
format(LabelInfo[idx][LabelText], 128, dini_Get(file,\"LabelText\"));

 
így?

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1118 Dátum: 2016. március 26. - 12:51:40 »
0 Show voters
már nem ad ki hibát, de a szerveren nem tölt be még most se!
 
stock LoadLabel()
{
        for(new idx = 0; idx < MAX_LABELS; idx++)
        {
            new file[64];
            new color;
              format(file,sizeof(file),\"/3DTextLabel/%d.ini\",idx);
            if(fexist(file))
            {
                 format(LabelInfo[idx][LabelText], 256, dini_Get(file,\"LabelText\"));
                LabelInfo[idx][LabelColor] = dini_Int(file,\"LabelColor\");
                 LabelInfo[idx][LabelLatotav] = dini_Float(file,\"LabelLatotav\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosX] = dini_Float(file,\"LabelPosX\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosY] = dini_Float(file,\"LabelPosY\");
                 LabelInfo[idx][LabelPosZ] = dini_Float(file,\"LabelPosZ\");
                 LabelInfo[idx][LabelVirWorld] = dini_Int(file,\"LabelVirWorld\");
                 LabelInfo[idx][LabelVan] = dini_Int(file,\"LabelVan\");
                 switch(LabelInfo[idx][LabelColor])
                 {
                 case 0: color = GREEN;
                 case 1: color = YELLOW;
                 case 2: color = COLOR_RED;
                 }
                 CreateDynamic3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav],LabelInfo[idx][LabelVirWorld],0);
              }
        }
        return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2016. március 26. - 13:09:15 )

Jobban megnéztem mi lehet a baj.. NPC feje fölött van vlmiét a label, ötlet?
« Utoljára szerkesztve: 2016. március 26. - 13:09:15 írta Zippanto »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1119 Dátum: 2016. március 26. - 13:31:15 »
0 Show voters
CreateDynamic3DTextLabel(const text[], color, Float:x, Float:y, Float:z, Float:drawdistance, attachedplayer = INVALID_PLAYER_ID, attachedvehicle = INVALID_VEHICLE_ID, testlos = 0, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0); 
[/quote]
« Utoljára szerkesztve: 2016. március 26. - 13:33:24 írta Brian Harris »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1120 Dátum: 2016. március 26. - 13:56:46 »
0 Show voters
Akkor a pirosok helyére mit írjak? 0-át?

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1121 Dátum: 2016. március 26. - 14:16:54 »
0 Show voters
És ha a sima textlabel-el próbálkoznál? ahhoz nem kell más adatot megadni.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1122 Dátum: 2016. március 26. - 14:29:19 »
0 Show voters
Akkor sehova se rakja le.. :S

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1123 Dátum: 2016. március 27. - 10:44:58 »
0 Show voters
CreateDynamic3DTextLabel(LabelInfo[idx][LabelText],color,LabelInfo[idx][LabelPosX],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelPosY],LabelInfo[idx][LabelLatotav], INVALID_PLAYER_ID,  INVALID_VEHICLE_ID, 0, LabelInfo[idx][LabelVirWorld],-1);

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1124 Dátum: 2016. március 27. - 13:47:09 »
0 Show voters
Így se megy. :S

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal