Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 141537 alkalommal)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1020 Dátum: 2015. szeptember 26. - 12:40:14 »
0 Show voters
Szia!
Hát nem szeretnélek szidni gondolom még kezdő vagy, de az emberek azt szokták mondani a legtöbb esetben a google a barátod googlézd ki a dolgokat. De én azért vagyok hogy segítsek :D
Nos
warning 217: loose indentation ez azt jelenti hogy helytelenül használod a tabulátort
Továbbá nem volt lezárva pár sorod sem.
A kis kódot kijavítottam teljes egészében de vázolom mik voltak a problémák(:kódban megjegyzések)
 

// This is a comment
// uncomment the line below if you want to write a filterscript
//#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#if defined FILTERSCRIPT
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
public OnFilterScriptInit()
{
    print(\"\\n--------------------------------------\");
    print(\" Alap Scriptem betöltve\");
    print(\"--------------------------------------\\n\");
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    return 1;
}
#else
main()
{
    print(\"\\n----------------------------------\");
    print(\" A gamemodok futnak\");
    print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
    // Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
    SetGameModeText(\"TesztElek\");
    AddPlayerClass(66,1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425,4,1,23,100,0,0);
AddStaticVehicle(560,1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425,9,39); // tuning
    return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
    return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new uzi[128];
GetPlayerName(playerid,uzi,sizeof(uzi));
format(uzi,128,\"%s feljött a szerverre :)!!!!\",uzi);
new szia[128];
GetPlayerName(playerid,szia,sizeof(szia));
format(szia,128,\"Üdv a szerveren %s!!!!\",szia);
SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,szia);
SendClientMessageToAll(0x2f9cc4AA,uzi);
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new bye[118];
GetPlayerName(playerid,bye,sizeof(bye));
format(bye,118,\"%s Itthagyta a szerverünket :(!!!!\",bye);
SendClientMessageToAll(0xff00ccAA,bye);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,0xff0000AA,\"Meghaltál/megöltek hamarosan respawnolsz...\");
    return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
SendClientMessage(vehicleid,0xff0000AA,\"Új kocsit hoztál létre,mostmár szágúldhatsz vele az úton...\");
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
    if (strcmp(\"/help\", cmdtext, true, 10) == 0)
    {
       SendClientMessage(playerid,0x00ff09AA,\"Parancsok Listája: Dolgozom rajta :S\");
        // Do something here
        return 1;
    }
    return 0;
}
 
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
        return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
        return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
        return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
        return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
        return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
        return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
        return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
        return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
        return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
        return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
        return 1;
}
CMD:skinvaltas(playerid,params[])
{
    //if(!IsPlayerConnected(playerid)); //ez tudod ire jó? ez azt jelenti hogy a feltétel akkor fog teljesülni, ha a játékos nincs fent
new skinid;
//if(sscanf),params,\"i\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,0x00ffb7AA,\"Használat:/skinvaltas [skinID]\"); Itt a záró jellel volt a gond, pontatlan vagy
if(sscanf(params,\"i\",skinid)) return SendClientMessage(playerid,0x00ffb7AA,\"Használat:/skinvaltas [skinID]\");
{
if (skinid <= 299 && skinid >=0)
{
   SetPlayerSkin(playerid,skinid);
   SendClientMessage(playerid,0xb700ffAA,\"Sikeresen megváltoztattad a Skinedet ;)\");
}
else SendClientMessage(playerid,0xb700ffAA,\"A SkinID nem megfelelő(0 és 299 között kell lennie\");
}
//továbbá azért mert ronda volt a kód kinézete szerintem te se láttad át valahol pl nem volt lezárva a kapcsos záró jel sem
      return 1;
}

 
Ui.: Nagyon csúnyán \"írsz\" kérlek törekedj a rendezett \"kódokra\" és megkönnyíted a saját és mások dolgát is! ;) :D
E: Eredeti téma áthelyezésre/lezárásra került, ezért lehet vmi nem illik ide sry.
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 26. - 12:41:54 írta _[G]M[K]_Sh1ft_ »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1021 Dátum: 2015. szeptember 26. - 13:37:28 »
0 Show voters
köszi
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 26. - 13:41:15 írta szilard13 »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1022 Dátum: 2015. szeptember 26. - 20:28:35 »
0 Show voters
Sziasztok! Valaki tudna megoldást erre a hibákra? (Csak a hibákra a warningokra nem kell)
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\pawno\\include\\sscanf2.inc(69) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnNPCModeInit\")
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\RRPG461.pwn(6553) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerWeaponShot\")
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\RRPG461.pwn(6555) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\RRPG461.pwn(6563) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\RRPG461.pwn(6563) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\RRPG461.pwn(6573) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Admin\\Desktop\\RRPG461.pwn(11535) : error 025: function heading differs from prototype

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1023 Dátum: 2015. szeptember 26. - 20:41:32 »
0 Show voters
Szia!
 
error 025: function heading differs from prototype

 ez az hogy nem teljesül vmi a kívántaknak ez lehet az hogy rossz helyre raksz vesszőt, több/kevesebb érték megadása stb... gondolom a stock -al van vmi hiba ami rossz helyen van, tedd legalulra
 
error 029: invalid expression, assumed zero

 hát itt lehet nem zártál le vmit helyesen

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1024 Dátum: 2015. szeptember 27. - 10:32:55 »
0 Show voters
Hát köszi... De nam vagyok valami profi pawnos és matekos  :unsure:

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1025 Dátum: 2015. szeptember 29. - 20:37:35 »
0 Show voters
--
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 30. - 15:58:23 írta Jay[G] »

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1026 Dátum: 2015. szeptember 29. - 22:23:59 »
+2 Show voters
Felhívás!


Figyelem! A hibákat, figyelmeztetéseket kód tagek közé kell helyezni az alábbi módon: [*code=pawn][*/code] (csillag nélkül)
Ha ezt a szabályt többszörösen sem tartod be, a moderátorok figyelmeztetéseben fognak részesíteni!


Főposztban frissítve!

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1027 Dátum: 2015. október 03. - 10:43:27 »
0 Show voters
Sziasztok!A kapurendszeremben ez a hiba jött elő.Ezt,hogy javítsam ki?Előre is köszönöm a válaszokat!
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/Szerelő-zár\", true)) //Szerelő
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
    {
             if (PlayerToPoint(7, playerid,-228.79890, 2741.34277, 63.91012,))
   {
            MoveDynamicObject(szerelo, -228.79890, 2741.34277, 63.91012,));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a kaput\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SendClientMessage(playerid, GREEN_SUCCES, \"(( Sikeresen bezártad a kaput! ))\");
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"(( Túl messze vagy a kaputól ))\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"(( Ezt a parancsot csak Szerelők használhatják ))\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/Szerelő-nyit\", true)) //Szerelő
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid,-228.79890, 2741.34277, 59.11361))
   {
            MoveDynamicObject(szerelo,-228.79890, 2741.34277, 58.39225,);
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja a kaput\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SendClientMessage(playerid, GREEN_SUCCES, \"(( Sikeresen kinyitottad a kaput ))\");
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"(( Túl messze vagy a kaputól ))\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"(( Ezt a parancsot csak Szerelők használhatják ))\");
    return 1;
}

 

C:\\Users\\Zalan\\Desktop\\oxford\\gamemodes\\eqrp.pwn(53179) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Zalan\\Desktop\\oxford\\gamemodes\\eqrp.pwn(53181) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Zalan\\Desktop\\oxford\\gamemodes\\eqrp.pwn(53198) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Users\\Zalan\\Desktop\\oxford\\gamemodes\\eqrp.pwn(53198) : error 035: argument type mismatch (argument 5)

 
[gmod]Kódolásra ügyelj.[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. október 03. - 19:05:12 írta skyLine »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1028 Dátum: 2015. október 03. - 10:54:22 »
0 Show voters
if (PlayerToPoint(7, playerid,-228.79890, 2741.34277, 63.91012,))
         {
               MoveDynamicObject(szerelo, -228.79890, 2741.34277, 63.91012,));

 
Nézd meg jobban ezt a két sort, ezeknél van a hiba.

Meg picit lejjebb is.

 

               MoveDynamicObject(szerelo,-228.79890, 2741.34277, 58.39225,);
« Utoljára szerkesztve: 2015. október 03. - 10:55:56 írta Hawkz »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1029 Dátum: 2015. október 03. - 11:40:26 »
0 Show voters
Megoldódtak az errorok,de nem mozdul se le se fel a kapu!
 
   if(!strcmp(cmdtext, \"/Szerelő-zár\", true)) //Szerelő
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
    {
             if (PlayerToPoint(7, playerid,-228.79890, 2741.34277, 63.91012,))
   {
            MoveDynamicObject(szerelo, -228.79890, 2741.34277, 63.91012,));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a kaput\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SendClientMessage(playerid, GREEN_SUCCES, \"(( Sikeresen bezártad a kaput! ))\");
            }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"(( Túl messze vagy a kaputól ))\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_ORANGE,\"(( Ezt a parancsot csak Szerelők használhatják ))\");
    return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/Szerelő-nyit\", true)) //Szerelő
{
    if(Admin(playerid, 1) || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
    {
        if (PlayerToPoint(7, playerid,-228.79890, 2741.34277, 59.11361))
   {
            MoveDynamicObject(szerelo,-228.79890, 2741.34277, 58.39225,);
      GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja a kaput\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SendClientMessage(playerid, GREEN_SUCCES, \"(( Sikeresen kinyitottad a kaput ))\");
   }
   else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"(( Túl messze vagy a kaputól ))\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"(( Ezt a parancsot csak Szerelők használhatják ))\");
    return 1;
}

 
[gmod]Pawn Kódra ügyelj.[/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. október 03. - 19:04:17 írta skyLine »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1030 Dátum: 2015. október 06. - 20:13:20 »
0 Show voters
Sziasztok!
Lenne egy kis gondom egy GL szerverrel.. Bárki beül egy autóba pl egy rendőr egy rendőrautóba, nem tudja azt vezetni mert azt írja ki neki, hogy \"Nem vagy buszsofőr!\" Kérlek segítsetek!
Pawno warningok: 
 
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(3467) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"busz\")
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(3904) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(23006) : warning 209: function \"OnPlayerExitVehicle\" should return a value
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(27688) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(30927) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(40243) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(40402) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(64475) : warning 203: symbol is never used: \"GetPointDistanceToPointExMorph\"
C:\\Users\\x\\Desktop\\Foldőr\\Folder\\SpeedLifeRPG\\gamemodes\\goudlyne.pwn(64475) : warning 203: symbol is never used: \"ScripterDuty\"
Pawn compiler 3.2.3664         Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
9 Warnings.

 

public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
        if(gTeam[playerid] >= 1||gTeam[playerid] >= 3||gTeam[playerid] >= 4)
        {
                if (RendorKocsik(vehicleid) && !ispassenger)
                {
                        if(PlayerInfo[playerid][pLeader]==1||PlayerInfo[playerid][pLeader]==2||PlayerInfo[playerid][pLeader]==3||PlayerInfo[playerid][pMember]==1||PlayerInfo[playerid][pMember]==2||PlayerInfo[playerid][pMember]==3 || Admin(playerid, 4)) {}
                    else {
                                new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
                                GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
                                SetPlayerPos(playerid, cx,  cy, cz);
                        }
                }
                {
                        if ( PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 18 || Admin(playerid, 4) )
                        {
                        }
                    else
                        {
                                SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem vagy buszsofőr!\");
                                TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                        }
                }
                if (IsAnAmbulance(vehicleid) && !ispassenger)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pMember]==4 || PlayerInfo[playerid][pLeader]==4 || Admin(playerid, 4)) { }
                    else {      new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
                                        GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
                                        SetPlayerPos(playerid, cx,  cy, cz); }
                }
                if(IsAnOwnableCar(vehicleid) && CarInfo[vehicleid][cLock] == 1 && CarInfo[vehicleid][cOwned] == 1)
                {
                        if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
                        {
                            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Ezen az autón kerékbilincs van! Hívj szerelőt és leszedi!\");
                            RemovePlayerFromVehicle(playerid);
                            TogglePlayerControllable(playerid, 1);
                                return 1;
                        }
                    if(Admin(playerid, 3) && AdminDuty[playerid] == 1) { }
                    else
                    {
                        new Float:cx, Float:cy, Float:cz;
                        GetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
                        SetPlayerPos(playerid, cx, cy, cz);
                        }
                }
        }
        return 1;
}

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1031 Dátum: 2015. október 06. - 21:14:32 »
0 Show voters
Ki van hagyva egy if állítás a buszos szitu és a rendorkocsik között szerintem. Lásd ->
 
                if (RendorKocsik(vehicleid) && !ispassenger)
                {
                        if(PlayerInfo[playerid][pLeader]==1 // blablablabla                       
                }
                // És itt kellene lennie elvileg egy lekérdezésnek, hogy a vehicleid az busz-e.
                {
                        if ( PlayerInfo[playerid][pLeader] == 18 // blablablabla
                }

 
Mellesleg nem tudom, hogy honnan szedtek ilyen gyönyörű kódokat, de valami förtelem, ahogy kinéznek.
« Utoljára szerkesztve: 2015. október 06. - 21:19:04 írta Hawkz »

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1032 Dátum: 2015. október 06. - 22:21:54 »
0 Show voters
OFF
 
Idézetet írta: Flαsн date=1443558239\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Felhívás!


Figyelem! A hibákat, figyelmeztetéseket kód tagek közé kell helyezni az alábbi módon: [*code=pawn][*/code] (csillag nélkül)
Ha ezt a szabályt többszörösen sem tartod be, a moderátorok figyelmeztetéseben fognak részesíteni!


Főposztban frissítve!
 
hibákat mi a francért kell pawn-es tagek közé tenni?
meg amúgyis miért kötelező a pawn code tag használata kód kirakása esetén? nekem az nem szimpi..

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1033 Dátum: 2015. október 07. - 11:06:44 »
+1 Show voters
Idézetet írta: Pedró date=1444162914\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
..
És akinek 30+ error/warning van az milyen szépen néz ki, vagy ha több kódrészleget másol be? pedro állj már le ezzel az egész hülyeségeddel. folyton csak a hibákat keresed bennem. szállj le rólam most már.

Nem elérhető Pedró

  • 3341
  • 2014 © Az év Szkriptere
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1034 Dátum: 2015. október 07. - 18:31:54 »
0 Show voters
de akkoris miért kötelező pawn code tagek közé tenni? miért nem elég, ha spoilerbe/code tagbe teszi?
én nekem speciel csak a sima [cod e ][ / code] tetszik
nem értem miért köteleztek erre minket.
nekem csak ez a pawn code tag szúrja a szemem
amúgy meg ne sírjál, már idegesítő

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal