Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 142417 alkalommal)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #720 Dátum: 2014. november 06. - 19:00:09 »
0 Show voters
Idézetet írta: .RäNÐoM. date=1415133489\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\[HUN]Race Server\\pawno\\include\\YSI\\..\\YSI_Storage\\phys_memory.inc(28) : fatal error 100: cannot read from file: \"amx_base\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 



Nem a codeban van a baj, hanem az YSI -vel van problem.

Frissítsd le
ERRE


 
[/quote]
 
[/quote]
Frissitettem a YSI-t most ez a hiba. Próbáltam több helyre beirni a mód nevet #definevel de nem sikerült. tudnál segíteni?
 
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\[HUN]Race Server\\pawno\\include\\YSI\\y_svar.inc(68) : fatal error 111: user error: Please define \"MODE_NAME\" before including y_svar.
 
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #721 Dátum: 2014. november 06. - 19:07:27 »
0 Show voters
Talán a mód-ba lehet a probléma lehet valami fügvény hiányzik

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #722 Dátum: 2014. november 06. - 19:11:36 »
0 Show voters
Ha nem tudsz angolul, legalább Google fordítót használj. Nem nagy varázslat.
 
fatal error 111: user error: Kérem definiálja a \"MODE_NAME\"-et, mielőtt tallózza a y_svar-t.

 

#define MODE_NAME // Nem tudom milyen értékkel
#include <y_svar> // Utána tallózod
/* Legalábbis valószínűleg. */

 
Valószínűleg egyébként egyszerűen az adja meg a módod nevét, azt a nevet, amelyet a SAMP kliensben is látsz. CTR+F-el egyszerűen kiderítheted, hogy hol kerül felhasználásra a definíció. Azonban csak te tudhatod, hogy mire kell az az .inc és azt is, hogy mire kell a MODE_NAME definíció. Ha nem tudod, akkor nem is értem, miért használod. Bár gondolom valami letöltött mód, amelyből próbálod kicsikarni az életet. Nem éri meg.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #723 Dátum: 2014. november 07. - 19:54:48 »
0 Show voters
Nem letöltött mód. Saját és csak annyit akarok bele hogy legyen benne anim rendszer mert haverral akarunk gyakorolni lövéseket meg ilyesmi.
Berakom a  MODE_NAME-t ahogy irtad de nem jó ugyanaz a hiba ,a függvényt meg fentebb bemásoltam

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #724 Dátum: 2014. november 07. - 21:37:05 »
0 Show voters
Idézetet írta: lanviier date=1415386488\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nem letöltött mód. Saját és csak annyit akarok bele hogy legyen benne anim rendszer mert haverral akarunk gyakorolni lövéseket meg ilyesmi.
Berakom a  MODE_NAME-t ahogy irtad de nem jó ugyanaz a hiba ,a függvényt meg fentebb bemásoltam
 
:google2:
Ezt a GameMode elejére



#define MODE_NAME \"Zm\"//Gondolom a \'Zm\' helyére azt írsz amit akarsz...
#include <YSI>

 

Ha kírna valamit, akkor



Langs_AddLanguage(\"EN\", \"English\");
// Többi nyelvet ide

 

Eredeti Téma: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=335649

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #725 Dátum: 2014. november 08. - 16:11:07 »
0 Show voters
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\[HUN]Race Server\\pawno\\include\\YSI\\y_users.inc(150) : fatal error 111: user error: Default hash removed: See YSI topic for details.
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
ezaz új hiba

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #726 Dátum: 2014. november 08. - 17:12:04 »
0 Show voters
Mire akarod használni az YSI -t? Feltétlen kell abba a módba??   :hmmm:

Talán itt találsz megoldást
Katt

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #727 Dátum: 2014. november 09. - 13:10:17 »
0 Show voters
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) {
        if(bodypart ==  7 || bodypart == 8) {
                if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)) {
                        TogglePlayerControllable(damagedid, false);
                        ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
                        SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0);
                        SendClientMessage(damagedid, -1, \"Lábon lőttek, ezért a földre kerültél!\");
                }
        }
        return 1;
}

 
ehhez a függvényhez kéne de most megint visszatért az első hiba
 
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\Anim teszt\\pawno\\include\\phys_memory.inc(28) : fatal error 100: cannot read from file: \"amx_base\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. November 09. 13:20:30[/time] )

az is jó lenne ha valakinek müködik ez a függvény akkor elküldené nekem mappástul a szerver mappáját

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. November 09. 13:48:13[/time] )

most újból ez lett a hiba:
 
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\Anim teszt\\pawno\\include\\YSI\\y_users.inc(150) : fatal error 111: user error: Default hash removed: See YSI topic for details.
 
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. november 09. - 13:54:24 írta Dfoglalo »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #728 Dátum: 2014. november 25. - 23:53:28 »
0 Show voters
Sziasztok! Tudnatok segiteni mi lehet a baj?
Ezt a hiba uzenetet kapom:
error 021: symbol already defined: \"npcname\"

 

    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
        if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
      {
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
        if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
        {
          PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
        }
        new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
        GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
        if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
        {
          PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
        }
        return 1;
      }
     
     

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #729 Dátum: 2014. november 26. - 00:03:03 »
0 Show voters
A lezárt témában már megmondtam a választ. :D Azt hittem, csak akkor írsz ide, ha nem sikerült megoldanod a problémádat. Pedig ez alapján meg lehet. Mást nem is nagyon lehet írni a hibáról, mint amit leírtam.
 
Idézetet írta: Dfoglalo date=1416955345\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Többször szeretnéd deklarálni az npcname string típusú változó.
 
Maximum még azt, hogy szó szerint ezt jelenti: \"hiba 021: szimbólum már definiálva van: \"npcname\"\"

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #730 Dátum: 2014. november 26. - 00:08:13 »
0 Show voters
Elegge ertetlen vagyok ne haragudj de meg is melyik sor a hibas? Igy biztosan nem fogok rajonni. Nem ertem ezt a deklaralni dolgot.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #731 Dátum: 2014. november 26. - 00:13:36 »
0 Show voters
Akkor egyszerűen:
 
  • Pawnoval megnyitod a módot
  • CTR+F
  • Begépeled, hogy \"new npcname\"
  • ENTER
  • F3-al és F4-el lépkedhetsz a találatok között
  • A legelső találatot meghagyod, a többit törlöd

 

Bár valószínűleg az általad bemásold kót 5. és 11. sorát kell majd eltávolítanod, a
 
new npcname[MAX_PLAYER_NAME]

 

részt.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #732 Dátum: 2014. november 26. - 00:25:57 »
0 Show voters
Kosz jo lett csak most meg az npc blueberrybe spawnol egy helybe all

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. november 26. - 02:20:08 )

Van tehat ket NPC ami egymasra spawnolnak Blueberry-be. Valaki keresse mar meg mi a baj legyen szives koszonom.
 

public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e
  {
    new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja
    GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba
    if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
      return 1; //visszateresi ertek
    }
   
   
    else if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel
    {
      PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe
      return 1;
    }
    return 1;
  }
« Utoljára szerkesztve: 2014. november 26. - 02:20:08 írta Stallion »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #733 Dátum: 2014. november 27. - 14:13:52 »
0 Show voters
Ha jól emlékszem volt egy ilyen témád ahol blackdog próbált segíteni, és ha jól emlékszem oda jutottatok, hogy a járműnél lehet a probléma. Lehet egyező koordinátán van a két jármű. De inkább másold be azt a részt is, mert amit eddig be másoltál azzal nincs semmi probléma!

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #734 Dátum: 2014. november 27. - 14:57:14 »
0 Show voters
Sikerult meg csinalom NPC mukodnek rendesen de lett egy problema. Inditom a jatekot es az emberem blueberrybe spawnol.
Uj regisztraciokor is ugyan ez a helyzet. Most mit ronthattam el?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal