Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 141267 alkalommal)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #630 Dátum: 2014. augusztus 15. - 06:52:54 »
0 Show voters
Most képzeld azt, hgy egy hatalmas + adtam.
Látszij, hogy szkriptelés terén amatõr és haladó között vagyok.

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #631 Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:19:04 »
0 Show voters
üdv probléma hogy ez a warning jelenik meg:
 
F:\\Games\\GTA San Andreas\\SA MP CUCCOK\\Neon\\filterscripts\\szemelyi.pwn(30) : warning 213: tag mismatch
F:\\Games\\GTA San Andreas\\SA MP CUCCOK\\Neon\\filterscripts\\szemelyi.pwn(31) : warning 213: tag mismatch
F:\\Games\\GTA San Andreas\\SA MP CUCCOK\\Neon\\filterscripts\\szemelyi.pwn(32) : warning 213: tag mismatch
F:\\Games\\GTA San Andreas\\SA MP CUCCOK\\Neon\\filterscripts\\szemelyi.pwn(33) : warning 213: tag mismatch
F:\\Games\\GTA San Andreas\\SA MP CUCCOK\\Neon\\filterscripts\\szemelyi.pwn(34) : warning 213: tag mismatch
F:\\Games\\GTA San Andreas\\SA MP CUCCOK\\Neon\\filterscripts\\szemelyi.pwn(35) : warning 213: tag mismatch
F:\\Games\\GTA San Andreas\\SA MP CUCCOK\\Neon\\filterscripts\\szemelyi.pwn(36) : warning 213: tag mismatch
F:\\Games\\GTA San Andreas\\SA MP CUCCOK\\Neon\\filterscripts\\szemelyi.pwn(37) : warning 213: tag mismatch

 
ezekre a sorokra:
[pawn]//erre nem
        new ptd[MAX_PLAYERS];
        //ezekre már igen
ptd[playerid] = TextDrawCreate(589.000000, 96.000000, \"1210\");
TextDrawBackgroundColor(ptd[playerid], 0x00ffaa00);
TextDrawFont(ptd[playerid], 5);
TextDrawUseBox(ptd[playerid], 1);
TextDrawTextSize(ptd[playerid], 50.000000, 48.000000);
TextDrawSetPreviewModel(ptd[playerid], 1210);
TextDrawSetPreviewRot(ptd[playerid], 2.000000, 0.000000, -1.000000, 0.699999);
TextDrawSetSelectable(ptd[playerid], 1);[/pawn]
mi lehet a probléma? egyszerüen nem értem

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. augusztus 15. - 14:22:48 )

jólvan hülye vagyok xD lemaradt egy text a new után :P
[pawn]new Texzt:ptd[MAX_PLAYERS];[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 15. - 14:22:48 írta ROOCK »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #632 Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:25:21 »
0 Show voters
Ezzel nem kell törödni. Ez csak annyit tesz, hogy valamik a scriptben ugyan azt a számot használják

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #633 Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:42:06 »
0 Show voters
[pawn]public OnPlayerClickPlayerTextDraw(playerid, PlayerText:playertextid)
{
    if(playertextid == ptd[playerid])
    {
         SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"You clicked on a textdraw.\");
         CancelSelectTextDraw(playerid);
    }
    return 1;
}[/pawn]
ezt meg warningolja vagy is konkrétan csak ezt a z egy sort
[pawn]if(playertextid == ptd[playerid])[/pawn]
 
.pwn(230) : warning 213: tag mismatch

 
és nem mûködik tõle a textdrawra való kattintás

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #634 Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:45:41 »
0 Show voters
A tag mismatch az azt jelenti, hogy valami(k) valamivel(kel).

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #635 Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:47:14 »
0 Show voters
A tag mismatch az azt jelenti, hogy valami(k) valamivel(kel).[/quote]
és akkor ezzel mit kezgyek? smmit? vagy mitöl nem mehet?

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #636 Dátum: 2014. augusztus 15. - 14:50:31 »
0 Show voters
Azért nem megy mert amikor lenyomja a ttext-t akkor amit csinálnia kell azt nem tudja bazonositani mert többet is érzékel

Nem elérhető rayle

  • 174
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #637 Dátum: 2014. augusztus 15. - 15:31:26 »
0 Show voters
A ptd változót hogy hoztad létre?
Globálisan kell, így:
new PlayerText:ptd[MAX_PLAYERS];

Nem elérhető ROOCK

  • 183
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #638 Dátum: 2014. augusztus 15. - 15:42:38 »
0 Show voters
A ptd változót hogy hoztad létre?[/quote]
már megoldodott de azért köszi :)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #639 Dátum: 2014. augusztus 15. - 16:15:56 »
0 Show voters
Neki megoldódott nekem elkezdõdött. :D
Error:
 
error 017: undefined symbol \"checkpointid\"
error 017: undefined symbol \"SendClientMessageToPlayer\"
error 017: undefined symbol \"SendClientMessageToPlayer\"
error 017: undefined symbol \"checkpointid\"

 
A kód:
 
public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid)
{
if(checkpointid == pickupCP)
{
AttachObjectToPlayer(object,playerid, -0.0, -0.2, 0.4, 0.0, 0.0, 0);
    DestroyDynamicCP(pickupCP);
if(gTeam[playerid] == TEAM_ROBBERS)
{
GameTextForAll(\"A Vagos ellopta a p¾nzt\", 5000, 5);
SendClientMessageToPlayer(playerid,0xEFEFF7AA,\"Vidd el a pénzt a fõnõkhöz\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_LAPD)
{
GameTextForAll(\"LAPD elvitte a p¾nzt a b~zisukra\", 5000, 5);
SendClientMessageToPlayer(playerid,0xEFEFF7AA,\"Vidd el a pénzt a bázisra\");
}
}
if(checkpointid == END)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_LAPD)
       {
GameTextForAll(\"LAPD elvitte a p¾nzt a b~zisukra\", 5000, 5);
       }
else if(gTeam[playerid] ==TEAM_ROBBERS)
       {
       GameTextForAll(\"A Vagos ellopta a p¾nzt\", 5000, 5);
       }
}
}

 
erre irja az errort:
 
if(checkpointid == pickupCP)
SendClientMessageToPlayer(playerid,0xEFEFF7AA,\"Vidd el a pénzt a fõnõkhöz\");
SendClientMessageToPlayer(playerid,0xEFEFF7AA,\"Vidd el a pénzt a bázisra\");
if(checkpointid == END)

 
(sorrendben van minden)
És a CP neveknek csináltam new ...; t
[mod]Legközelebb kérlek ne a hibákat rakd pawn code tagbe és a pawn nyelvû forráskódot si,a code tagbe, hanem fordítva! Ez alkalommal javítottam helyetted.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 19. - 09:55:48 írta Dfoglalo »

Nem elérhető rayle

  • 174
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #640 Dátum: 2014. augusztus 15. - 16:26:50 »
0 Show voters

public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid)
{
if(checkpointid == pickupCP)
{
AttachObjectToPlayer(object,playerid, -0.0, -0.2, 0.4, 0.0, 0.0, 0);
    DestroyDynamicCP(pickupCP);
if(gTeam[playerid] == TEAM_ROBBERS)
{
GameTextForAll(\"A Vagos ellopta a p¾nzt\", 5000, 5);
SendClientMessage(playerid,0xEFEFF7AA,\"Vidd el a pénzt a fõnõkhöz\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_LAPD)
{
GameTextForAll(\"LAPD elvitte a p¾nzt a b~zisukra\", 5000, 5);
SendClientMessage(playerid,0xEFEFF7AA,\"Vidd el a pénzt a bázisra\");
}
}
if(checkpointid == END)
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_LAPD)
       {
GameTextForAll(\"LAPD elvitte a p¾nzt a b~zisukra\", 5000, 5);
       }
else if(gTeam[playerid] ==TEAM_ROBBERS)
       {
       GameTextForAll(\"A Vagos ellopta a p¾nzt\", 5000, 5);
       }
}
}

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #641 Dátum: 2014. augusztus 15. - 16:30:13 »
0 Show voters
És ebben mi volt a segítség?
Csak átirtad pawn code-ra

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #642 Dátum: 2014. augusztus 15. - 17:33:19 »
0 Show voters
Nem. A te kódodból hiányzott a checkpointid az callback public-jában, illetve nincs olyan hogy SendClientMessageToPlayer, csak olyan hogy SendClientMessage (kivéve ha csinálsz persze).

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #643 Dátum: 2014. augusztus 15. - 18:39:39 »
0 Show voters
És a DynamicCP-nél hogy lehet megcsinálni azt, hogy és new-wel csináltam egy DynamicCP-t
erre gondolok(nem teljes):
[pawn]new XYZ;
public OnGameModeInit
XYZ = CreateDynamicCP(stb.stb.);
public OnPlayerEnterCheckpoint(stb.)
ide azt, hogy csinálja meg az XYZ-t[/pawn]
Szóval ezt hogy lehetne megcsinálni?

Nem elérhető rayle

  • 174
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #644 Dátum: 2014. augusztus 15. - 19:19:04 »
0 Show voters
Mit szeretnél pontosan?
Leellenõrizni, hogy mikor lép be az adott checkpointba?
 
new XYZ;
public OnGameModeInit()
{
    XYZ = CreateDynamicCP(stb.stb.);
    return 1;
}
public OnPlayerEnterDynamicCP(playerid, checkpointid)
{
    if(checkpointid == XYZ)
    {
        SendClientMessage(playerid, -1, \"Beléptél a checkpointba!\");
        // többi funkció
    }
    return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal