Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 141448 alkalommal)

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #495 Dátum: 2014. március 18. - 16:14:26 »
0 Show voters
Alapból így nézne ki:
 
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

Nem elérhető ZoleBB

  • 480
  • ZoleBB
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #496 Dátum: 2014. március 18. - 19:20:51 »
0 Show voters
{
   index++;
}
[/quote]
Ezt köszönöm!

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #497 Dátum: 2014. március 20. - 19:47:10 »
0 Show voters
Üdv.
Az alábbi hibát kapom egy compile során :(
 

...\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(395) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(395) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(623) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(623) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(644) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(644) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(677) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(677) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(778) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(778) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(803) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(803) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(867) : error 036: empty statement
...\\include\\YSI\\y_iterate.inc(867) : error 036: empty statement

 
Mi okozza? :-[

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #498 Dátum: 2014. március 20. - 21:04:28 »
0 Show voters
Másolj forráskódot a kérdéses sorokról és környékükrõl, megjegyzéssel jelölve a hibában is szereplõ sorokat, pawn code tagbe téve.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #499 Dátum: 2014. március 20. - 22:05:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395345868\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Másolj forráskódot a kérdéses sorokról és környékükrõl, megjegyzéssel jelölve a hibában is szereplõ sorokat, pawn code tagbe téve.
 
Ahogy nézem szinte mindig ugyan az a gond és minden hiba 2x szerepel. (minden hibával jelzett sor 2x van ott az error listában.)
ui.: itt szerintem egyszerûbb: http://pastebin.com/NrVCyVZP
 

P:F(\"YSI_FILTERSCRIPT == 0\"); // y_debug.inc(395) : error 036: empty statement
while (s != 10000000) ++s;
#emit CONST.pri 0
#emit SCTRL     6
return 1;

 


#if !defined BOTSYNC_IS_BOT
public OnPlayerConnect(playerid)
{
P:2(\"Iter_OnPlayerConnect: %d\", playerid); // y_iterate.inc(623) : error 036: empty statement
#if defined _FOREACH_BOT
   if (!IsPlayerNPC(playerid))
   {
      Itter_Add(Player, playerid);
   }
   #if !defined FOREACH_NO_BOTS
      else
      {
         Itter_Add(Bot, playerid);
      }
      #pragma tabsize 4
      Itter_Add(Character, playerid);
   #endif
#else
   Itter_Add(Player, playerid);
#endif

 


P:2(\"Iter_OnPlayerConnect end\"); // y_iterate.inc(644) : error 036: empty statement
#if defined Itter_OnPlayerConnect
   return Itter_OnPlayerConnect(playerid);
#else
   return 1;
#endif
}

 


#if !defined BOTSYNC_IS_BOT
public OnFilterScriptInit()
{
P:1(\"Iter_OnFilterScriptInit start: %d\", MAX_PLAYERS); // y_iterate.inc(677) : error 036: empty statement
//if (funcidx(YSI_gsOnPlayerDisconnect) != -1)
//{
//   YSI_g_sCallbacks |= 1;
//}
//if (funcidx(YSI_gsOnPlayerConnect) != -1)
//{
//   YSI_g_sCallbacks |= 2;
//}
#if defined _FOREACH_BOT && !defined FOREACH_NO_BOTS
   Bot@YSII_Cg = _Y_ITER_C3:0;
   Character@YSII_Cg = _Y_ITER_C3:0;
   new
      lastBot = MAX_PLAYERS,
      lastCharacter = MAX_PLAYERS;
#endif

 


#if !defined BOTSYNC_IS_BOT
public OnGameModeInit()
{
P:1(\"Iter_OnGameModeInit start: %d\", MAX_PLAYERS); // y_iterate.inc(778) : error 036: empty statement

 


#if defined _YSI_SPECIAL_DEBUG
      for (new i = 0; i != MAX_PLAYERS; ++i)
      {
         Player@YSII_Ag = i + 1;
      }
      Player@YSII_Ag[MAX_PLAYERS] = 0;
      Player@YSII_Cg = _Y_ITER_C3:MAX_PLAYERS;
   #endif
   P:1(\"Iter_OnGameModeInit: first\"); // y_iterate.inc(803) : error 036: empty statement
   return 1;
}

 


#if defined _FOREACH_BOT && !defined FOREACH_NO_BOTS
   Bot@YSII_Ag[lastPlayer] = MAX_PLAYERS;
   Character@YSII_Ag[lastPlayer] = MAX_PLAYERS;
#endif
Player@YSII_Ag[lastPlayer] = MAX_PLAYERS;
P:1(\"Iter_OnGameModeInit: lastplayer = %d\", lastPlayer); // y_iterate.inc(867) : error 036: empty statement
CallLocalFunction(YSI_gsOnGameModeInit, YSI_gsSpecifier@);
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 20. - 22:07:50 írta mefi88 »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #500 Dátum: 2014. március 20. - 22:23:53 »
0 Show voters
Bocsi, de mivel hpeti nem javította még a pawn kód tagban a szövegszínt az új fórum kinézeten, amelyet én is használok, nem láttam, hogy inc-rõl van szó. (Szinte teljesem beleolvad a szöveg a háttérbe. :/) Próbáld frissíteni az inc-t, habár szerintem attól nem fog megjavulni. Sosem használtam ezt az inc-t, így amúgy sem tudok nagyon segíteni a dologgal kapcsolatban. Na meg ezt az error üzenetet sem láttam soha. Amúgy az ilyen error üzeneteket érdemes sima code tagba tenni, a pawn code tag a pawn nyelven íródott forráskódoknak van. Egyébként ha jól látom, akkor a callbackekkel lesz valami baj, talán többször szerepelnek, vagy tudom is én.
Tehát bocsi, de ezzel kapcsolatban nem nagyon tudok segíteni. :confused: Majd valaki más, én megpróbáltam...

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #501 Dátum: 2014. március 20. - 22:28:00 »
0 Show voters
Frissítettem, legújabbat amit találtam azt tettem fel.
Egyébként a vicces az, hogy megy a mód, viszont ugye ha írnék hozzá vagy valami, akkor nem tudom már compile-zni ...
Tehát nem értem, mi a kínja.
Nem probléma, azért köszönöm, rendes vagy Dfoglalo.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 20. - 22:34:18 írta mefi88 »

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #502 Dátum: 2014. március 21. - 18:54:28 »
0 Show voters
; hiánya vagy }/{hiba lesz

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #503 Dátum: 2014. március 30. - 16:44:36 »
0 Show voters
Helló!
Készítgetem a hFrakcio FS-t, és találkoztam az elsõ errorral, és nem is tudom, hogy mitõl van.
 
CMD:frakciohelp(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
switch(JatekosInfo[playerid][Frakcio])
{
   case 1:
   {
   SendClientMessage(playerid,KEK, \"Rendõrparancsok:\");
   SendClientMessage(playerid,KEK, \"/szolgalat,/nyomoz,/szonda\");
   SendClientMessage(playerid,KEK, \"/gov, /bilincsel, /birsag\");
   }
   case 2:
   {
   SendClientMessage(playerid,-1, \"Mentõparancsok:\");
   SendClientMessage(playerid,-1, \"/felsegit, /meggyogyit\");
   SendClientMessage(playerid,-1, \"/szolgalat, /gov\");
   }
   case 3:
   {
   SendClientMessage(playerid,PIROS, \"Autószerelõparancsok:\");
   SendClientMessage(playerid,PIROS, \"/tuning, /neonfelrak, /neonleszed\");
   SendClientMessage(playerid,PIROS, \"/megjavit, /atfest, /szolgalat, /gov\");
   }
}
 else SendClientMessage(playerid,PIROS, \"Nem vagy egy frakció tagja sem!\");//601-es sor, ahol a hibát találja.
}
else SendClientMessage(playerid,PIROS,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}

 
Hiba:
 

hFrakcio.pwn(601) : error 029: invalid expression, assumed zero

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #504 Dátum: 2014. március 30. - 17:05:50 »
0 Show voters
Próbálj meg keresni, néha hasznos tud lenni ;)
http://bit.ly/1pEnCnX

Nem elérhető Rexii

  • 471
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #505 Dátum: 2014. március 31. - 19:50:37 »
0 Show voters
Error:
error 035: argument type mismatch (argument 3)

 
Sor:
 
GetPlayerObjectPos(playerid,objectid, X, Y, Z);

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #506 Dátum: 2014. március 31. - 21:01:34 »
0 Show voters
Az X, az Y és a Z változó valós szám? Vagyis ez pawn nyelv, tehát float?
 
new Float:X, Float:Y, Float:Z;

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #507 Dátum: 2014. március 31. - 21:05:59 »
0 Show voters
Error:
 
error 047: array sizes do not match, or destination array is too small

 
Sor:
 
INI_ParseFile(file, \"LoadVehicleData\", .bExtra = true, .extra = vehicleID);
VehicleCreate(CarInfo[vehicleID][cModel], CarInfo[vehicleID][cLoc], CarInfo[vehicleID][cSzin1], CarInfo[vehicleID][cSzin2],
CarInfo[vehicleID][cMegveve], CarInfo[vehicleID][cTulaj], CarInfo[vehicleID][cInt], CarInfo[vehicleID][cWorld], CarInfo[vehicleID][cZar],
CarInfo[vehicleID][cAra], CarInfo[vehicleID][cSerules], CarInfo[vehicleID][cPaintjob], CarInfo[vehicleID][cTuning],
CarInfo[vehicleID][cLehetosegek], CarInfo[vehicleID][cAllapot], CarInfo[vehicleID][cLeteve]);

Nem elérhető Rexii

  • 471
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #508 Dátum: 2014. március 31. - 21:22:02 »
0 Show voters
[samp][/samp]
Idézetet írta: Dfoglalo date=1396292494\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Az X, az Y és a Z változó valós szám? Vagyis ez pawn nyelv, tehát float?
 
new Float:X, Float:Y, Float:Z;

 

Igen
Megoldva.
Átírtam a változót D,E,F -re
Biztos össze voltak kuszálódva a változó nevek a módban
De most egy olyan kérdésem lenne, hogy
 
   if(IsKeyJustDown(KEY_SPRINT,newkeys,oldkeys))

 
Error: Undefined symbol
Nem nagyon vágom ezeket a billentyûre rakásokat azért kérdem
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 31. - 21:27:22 írta Rexii »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #509 Dátum: 2014. március 31. - 21:27:47 »
0 Show voters
Tuti playerobjectrõl van szó? Ha igen, az objectid egy playerobject id-je? Hol található ez a sor?
(Kevés infót írtál, sokat vársz tõlünk.)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal