Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 141604 alkalommal)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #420 Dátum: 2014. március 16. - 18:16:33 »
0 Show voters
Szia.
Betudnád másolni az egész parancsot?:)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #421 Dátum: 2014. március 16. - 18:18:35 »
0 Show voters
Itt a fórumon találtam.. Fegyverlekéréses cucc



if(dialogid == bolt)
        {
            if(response)
            {
      if(listitem == 0)
                {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1500) // megnézzük mennyi pénze van a játékosnak.
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,31,150); // megadja a fegyvert hogyha van elegendõ pénze a játékosnak.
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 1500$-ért az alábbi fegyvert: M4! | TölténySzám: +150db\"); // ha megvette a fegyvert akkor a szöveg.
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-1500); // levonja a pénzt.
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500 // Megnézi mennyi szükséges még hogy megvegye a fegyvert. Kivonja a játékosnak a pénzébõl a fegyver árát. (Pl. a játékosnak van 500$-ja, abból kivonva a fegyver árát 1000$-t kapunk.
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges); // formázzuk a formatpenzt
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz); // elküldjük a játékosnak a msgt
         }
                }
                if(listitem == 1)
                {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1000)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,30,150);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 1000$-ért az alábbi fegyvert: Ak47! | TölténySzám: +150db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-1000);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
            return 1;
         }
                }
      if(listitem == 2)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 800)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,29,150);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 800$-ért az alábbi fegyvert: Mp5! | TölténySzám: +150db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-800);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
      if(listitem == 3)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 800)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,33,30);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 800$-ért az alábbi fegyvert: Rifle! | TölténySzám: +30db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-800);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
      if(listitem == 4)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1200)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,34,30);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 1200$-ért az alábbi fegyvert: Sniper! | TölténySzám: +30db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-1200);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
      if(listitem == 5)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 1000)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,27,50);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 1000$-ért az alábbi fegyvert: Combat! | TölténySzám: +50db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-1000);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
      if(listitem == 6)
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) >= 750)
         {
            GivePlayerWeapon(playerid,25,60);
            SendClientMessage(playerid, vzöld, \"Megvetted 750$-ért az alábbi fegyvert: Shotgun! | TölténySzám: +60db\");
            GivePlayerMoney(playerid, GetPlayerMoney(playerid)-750);
         }
         else
         {
            new formatpenz[128];
            new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500
            format(formatpenz, sizeof(formatpenz), \"Nincs elég pénzed! Szükséges még: %d$!\", szukseges);
            SendClientMessage(playerid, vpiros, formatpenz);
         }
      }
   }
}
return 1;
}

 
 
Valamiért a spoiler kicsit furán jeleníti meg...
[mod]Azért jeleníti meg furcsán, mert nem használtál pawn code taget. Kiraktam helyetted, de ez legközelebb már a te feladatod lesz![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 17. - 14:16:38 írta Dfoglalo »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #422 Dátum: 2014. március 16. - 18:26:07 »
0 Show voters
Próbáld meg így:
 
new szukseges = GetPlayerMoney(playerid)-1500;

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #423 Dátum: 2014. március 16. - 18:30:39 »
0 Show voters
Tökéletes. köszönöm.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #424 Dátum: 2014. március 16. - 18:32:31 »
0 Show voters
Szívesen.:)

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #425 Dátum: 2014. március 17. - 19:55:59 »
0 Show voters
Üdv. Van itt az oldalon egy teleport rendszer.
Beillesztettem a mód végére, de sajnos a következõ hibát írja:
 
error 021: symbol already defined: \"OnDialogResponse\"[/quote]
Ez a sor a public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) alatti kapcsos zárójel.
Mi okozza a hibát?
Itt az egész kód:



CMD:t(playerid, params[])
{
        new DialogString[1024], rC;
            rC = random(2);
                format( DialogString, 1024 , \"\" );
                switch(rC)
                        {
                        case 0:
                                {
                               
                                for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                            {
                            format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{F70431}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
                            ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
                                }       case 1:         {
                for( new i; i < sizeof( Teleportok ); i ++ )                            {
                            format( DialogString, sizeof( DialogString ), \"%s\\n{39F704}%s\" ,DialogString, Teleportok[ i ][ SCMTA ] );   }
                            ShowPlayerDialog( playerid , DIALOG_TELE , DIALOG_STYLE_LIST , \"Teleportok listája\", DialogString , \"Teleport!\" , \"Maradok!\" );
                                }
                        }
        return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if( dialogid == DIALOG_TELE )     {
                if(     response )              {
                        new JN[MAX_PLAYER_NAME],
                    FSTRING[128];
                    GetPlayerName(playerid,JN,sizeof(JN));
                   
                        if( GetPlayerState( playerid ) == PLAYER_STATE_DRIVER )         {
                        new     idxveh = GetPlayerVehicleID( playerid );
                                SetVehiclePos( idxveh, Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
                        SetVehicleZAngle( idxveh, Teleportok[listitem][tZA]);
                        }
                        else
                        {
                            SetPlayerPos( playerid,Teleportok[listitem][tX], Teleportok[listitem][tY], Teleportok[listitem][tZ]);
                            SetPlayerFacingAngle( playerid, Teleportok[listitem][tZA]);
                        }
                format(FSTRING,sizeof(FSTRING), \"[Teleport]: %s elment ide: %s\", JN, Teleportok[listitem][sCMTA]);
                SendClientMessageToAll( COLOR_PURPLE, FSTRING );
        }
    }
        return 0;
}

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #426 Dátum: 2014. március 17. - 19:58:27 »
0 Show voters
Az OnDialogResponse callback már egyszer szerepel a módban. Tedd be a kód OnDialogResponse alatti tartalmát a módban szereplõ, eredeti/alap OnDialogResponse alá. (CTR+F -> OnDialogResponse)

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #427 Dátum: 2014. március 17. - 20:04:39 »
0 Show voters
Ezer köszönet, kezd derengeni a dolog :)

Nem elérhető ZoleBB

  • 480
  • ZoleBB
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #428 Dátum: 2014. március 18. - 16:03:07 »
0 Show voters
Idézetet írta: citrom.so date=1394970633\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 16. - 13:05:35 )

Javítottam pár dolgot.
 
strtok(const string[], &index) {
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \'\')) index++;
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > (\'\') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1))) {
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

 
Már csak 3 problémám maradt.
 
error 027: invalid character constant
error 027: invalid character constant
error 029: invalid expression, assumed zero

 

Ere még nem kaptam választ. Tudja valaki a megoldást?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #429 Dátum: 2014. március 18. - 16:14:26 »
0 Show voters
Alapból így nézne ki:
 
strtok(const string[], &index)
{
new length = strlen(string);
while ((index < length) && (string[index] <= \' \'))
{
index++;
}
new offset = index;
new result[20];
while ((index < length) && (string[index] > \' \') && ((index - offset) < (sizeof(result) - 1)))
{
result[index - offset] = string[index];
index++;
}
result[index - offset] = EOS;
return result;
}

Nem elérhető ZoleBB

  • 480
  • ZoleBB
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #430 Dátum: 2014. március 18. - 19:20:51 »
0 Show voters
{
   index++;
}
[/quote]
Ezt köszönöm!

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #431 Dátum: 2014. március 20. - 19:47:10 »
0 Show voters
Üdv.
Az alábbi hibát kapom egy compile során :(
 

...\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(395) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_debug.inc(395) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(623) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(623) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(644) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(644) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(677) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(677) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(778) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(778) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(803) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(803) : error 036: empty statement
...\\pawno\\include\\YSI\\y_iterate.inc(867) : error 036: empty statement
...\\include\\YSI\\y_iterate.inc(867) : error 036: empty statement

 
Mi okozza? :-[

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #432 Dátum: 2014. március 20. - 21:04:28 »
0 Show voters
Másolj forráskódot a kérdéses sorokról és környékükrõl, megjegyzéssel jelölve a hibában is szereplõ sorokat, pawn code tagbe téve.

Nem elérhető mefi88

  • 312
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #433 Dátum: 2014. március 20. - 22:05:41 »
0 Show voters
Idézetet írta: Dfoglalo date=1395345868\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Másolj forráskódot a kérdéses sorokról és környékükrõl, megjegyzéssel jelölve a hibában is szereplõ sorokat, pawn code tagbe téve.
 
Ahogy nézem szinte mindig ugyan az a gond és minden hiba 2x szerepel. (minden hibával jelzett sor 2x van ott az error listában.)
ui.: itt szerintem egyszerûbb: http://pastebin.com/NrVCyVZP
 

P:F(\"YSI_FILTERSCRIPT == 0\"); // y_debug.inc(395) : error 036: empty statement
while (s != 10000000) ++s;
#emit CONST.pri 0
#emit SCTRL     6
return 1;

 


#if !defined BOTSYNC_IS_BOT
public OnPlayerConnect(playerid)
{
P:2(\"Iter_OnPlayerConnect: %d\", playerid); // y_iterate.inc(623) : error 036: empty statement
#if defined _FOREACH_BOT
   if (!IsPlayerNPC(playerid))
   {
      Itter_Add(Player, playerid);
   }
   #if !defined FOREACH_NO_BOTS
      else
      {
         Itter_Add(Bot, playerid);
      }
      #pragma tabsize 4
      Itter_Add(Character, playerid);
   #endif
#else
   Itter_Add(Player, playerid);
#endif

 


P:2(\"Iter_OnPlayerConnect end\"); // y_iterate.inc(644) : error 036: empty statement
#if defined Itter_OnPlayerConnect
   return Itter_OnPlayerConnect(playerid);
#else
   return 1;
#endif
}

 


#if !defined BOTSYNC_IS_BOT
public OnFilterScriptInit()
{
P:1(\"Iter_OnFilterScriptInit start: %d\", MAX_PLAYERS); // y_iterate.inc(677) : error 036: empty statement
//if (funcidx(YSI_gsOnPlayerDisconnect) != -1)
//{
//   YSI_g_sCallbacks |= 1;
//}
//if (funcidx(YSI_gsOnPlayerConnect) != -1)
//{
//   YSI_g_sCallbacks |= 2;
//}
#if defined _FOREACH_BOT && !defined FOREACH_NO_BOTS
   Bot@YSII_Cg = _Y_ITER_C3:0;
   Character@YSII_Cg = _Y_ITER_C3:0;
   new
      lastBot = MAX_PLAYERS,
      lastCharacter = MAX_PLAYERS;
#endif

 


#if !defined BOTSYNC_IS_BOT
public OnGameModeInit()
{
P:1(\"Iter_OnGameModeInit start: %d\", MAX_PLAYERS); // y_iterate.inc(778) : error 036: empty statement

 


#if defined _YSI_SPECIAL_DEBUG
      for (new i = 0; i != MAX_PLAYERS; ++i)
      {
         Player@YSII_Ag = i + 1;
      }
      Player@YSII_Ag[MAX_PLAYERS] = 0;
      Player@YSII_Cg = _Y_ITER_C3:MAX_PLAYERS;
   #endif
   P:1(\"Iter_OnGameModeInit: first\"); // y_iterate.inc(803) : error 036: empty statement
   return 1;
}

 


#if defined _FOREACH_BOT && !defined FOREACH_NO_BOTS
   Bot@YSII_Ag[lastPlayer] = MAX_PLAYERS;
   Character@YSII_Ag[lastPlayer] = MAX_PLAYERS;
#endif
Player@YSII_Ag[lastPlayer] = MAX_PLAYERS;
P:1(\"Iter_OnGameModeInit: lastplayer = %d\", lastPlayer); // y_iterate.inc(867) : error 036: empty statement
CallLocalFunction(YSI_gsOnGameModeInit, YSI_gsSpecifier@);
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 20. - 22:07:50 írta mefi88 »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #434 Dátum: 2014. március 20. - 22:23:53 »
0 Show voters
Bocsi, de mivel hpeti nem javította még a pawn kód tagban a szövegszínt az új fórum kinézeten, amelyet én is használok, nem láttam, hogy inc-rõl van szó. (Szinte teljesem beleolvad a szöveg a háttérbe. :/) Próbáld frissíteni az inc-t, habár szerintem attól nem fog megjavulni. Sosem használtam ezt az inc-t, így amúgy sem tudok nagyon segíteni a dologgal kapcsolatban. Na meg ezt az error üzenetet sem láttam soha. Amúgy az ilyen error üzeneteket érdemes sima code tagba tenni, a pawn code tag a pawn nyelven íródott forráskódoknak van. Egyébként ha jól látom, akkor a callbackekkel lesz valami baj, talán többször szerepelnek, vagy tudom is én.
Tehát bocsi, de ezzel kapcsolatban nem nagyon tudok segíteni. :confused: Majd valaki más, én megpróbáltam...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal