Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 125373 alkalommal)

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #360 Dátum: 2013. December 30. - 22:22:45 »
0 Show voters
köszi a segítséget már 2 hete megy csak nem tudtam fórumra feljönni valamért nem hozta be az oldalt :D de már sikerült kösz azért

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #361 Dátum: 2014. Január 01. - 23:11:24 »
0 Show voters
Segítség! Az a problémám hogy leszedetem egy Defensive modot és ezt dobja ki mikor compilezem:
\"
array sizes do not match, or destination array is too small

\"
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 12. - 20:04:45 írta ZyZu. »

Nem elérhető tudvari

  • 1264
  • Fejlesztő
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #362 Dátum: 2014. Január 01. - 23:29:34 »
0 Show voters
ziasztok!
A stack/heap túl sokat használ,így ki kellett szednem a bejeltnekezést,és a diagoghoz rakni.Csak az a baj,hogy ezután egybõl megjelenik egy csomó error és warning.HA minden igaz a zárójelek jól vannak.
 

: warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5081) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5110) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5145) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5221) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5275) : error 021: symbol already defined: \"string\"
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5329) : error 021: symbol already defined: \"string\"
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5394) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5424) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5463) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5492) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5530) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5560) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5599) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(5628) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6519) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6541) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6564) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6586) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6612) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6644) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6680) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6701) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6731) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6752) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6783) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6804) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6835) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6856) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6887) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6908) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6939) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
D:\\SAMP\\gamemodes\\loginommysql.pwn(6960) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

 
2 Errors.
Például itt:
Az elsõ diagog a bejelentkezés,és a harmadik (kor dialog)-ban már warningot ír ki.Ha kiveszem a bejelentkezõs részt minden hiba megszûnik.
http://pastebin.com/7K1FhB6h
Elõre is köszönöm a segítséget.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #363 Dátum: 2014. Január 12. - 01:16:18 »
0 Show voters
Ez mitõl lehet?
D:\\Szerver Mappa_\\pawno\\include\\OPVD.inc(87) : error 017: undefined symbol \"SetVehicleHealth\"
D:\\Szerver Mappa_\\pawno\\include\\OPVD.inc(87) : error 010: invalid function or declaration
D:\\Users\\Irhás\\Desktop\\Server2\\gamemodes\\TraleRPG.pwn(21073) : warning 203: symbol is never used: \"strtok\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #364 Dátum: 2014. Január 12. - 18:41:10 »
0 Show voters
Nyugodtan vissz*rakhatod tudvari a bejelentkezést az eredeti helyére (vagy tudom is én mit pakoltál el), szóval visszaalakíthatod úgy, hogy beteljen a stack/heap, ugyanis tudsz neki több helyet adni (több memóriát lefoglalni). Nem tudom, hogy pontosan milyen értéket kell megadni (tehát azt sem tudom, mégis minek a nagysága az a 20000-es az alábbi kódban [régebben tudtam]), de azt tudom, hogy egy nagyobb számot, ami elégnek bizonyul, nem írva a hibát.
 
#pragma dynamic 20000

 
Ez a 20000 bõven elég, de bármikor növelhetõ.
Azt hiszem memóriaterületet foglal le, de ez nem biztos.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 12. - 18:45:09 írta Dfoglalo »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #365 Dátum: 2014. Január 25. - 11:40:57 »
0 Show voters
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Dokumentumok\\ \\Tapós a Gázba\\gamemodes\\PPC_Trucking.pwn(436) : warning 215: expression has no effect
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Warning.
 és itt Help??

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #366 Dátum: 2014. Január 25. - 12:09:25 »
0 Show voters
Mondjuk, ha bemásolnád a sort..

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #367 Dátum: 2014. Január 25. - 13:47:24 »
0 Show voters
   }
// Calculate minutes
if (TotalBanTime >= 60)
{
« Utoljára szerkesztve: 2014. Január 25. - 15:41:57 írta ZyZu. »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #368 Dátum: 2014. Január 25. - 19:41:28 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek!
Ez az elsõ alkalom, hogy itt kell segítséget kérnem, kb. félórája keresgélem a problémára a megoldást, de nem tudom mi lehet.
Ezt a hibaüzenetet kapom: : error 017: undefined symbol \"Nev\"
 
CMD:me(playerid, params[])
{
new S[100], S2[128];
if(sscanf(params, \"s[100]\", S)) return SendClientMessage(playerid, piros, \"Használat: /me < Cselekvés >\");
format(S2, sizeof(S2), \"* %s %s\", Nev(playerid), S);
print(S2);
ProxDetector(8.0, playerid, S2, lila, lila, lila, lila, lila);
SetPlayerChatBubble(playerid, S2, lila, 15.0, 1500);
return 1;
}

 
Ez a /me parancs lenne, de sajnos nem mûködik. Elõre is köszönöm a segítséget!

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #369 Dátum: 2014. Január 26. - 12:10:28 »
0 Show voters
Nincs létrehozva a Nev változó.
 
new Nev;

 
De mivel string kell neked:
 
new Nev[32];

 
De mivel nevet akarsz lekérdezni vele:
 
new Nev[MAX_PLAYER_NAME];

 
De mivel a bemásolt kódodban Nev függvényt használsz, valószínûleg nem változó, hanem függvény kell neked: http://sampforum.hu/index.php?topic=43311.0

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #370 Dátum: 2014. Január 29. - 07:25:39 »
0 Show voters
Hali
Szeretnék egy include-t csak nem tudom hogy.
D:\\Pawno\\include\\Gameplusz.inc(1) : error 010: invalid function or declaration
 

/**********************************
*                                *
*   @Author:      aSa.           *
*   @Version:     0.0.1          *
*   @Released:    28/01/2014     *
*                                *
**********************************
* Funkciók:                      *
* ChatClear(playerid);           *
* ChatClearAll();                *
*********************************/
stock ChatClear(playerid)
{
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
    SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\"),SendClientMessage(playerid, -1, \"\");
return 1;
}
stock ChatClearAll()
{
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i ++)
{
ChatClear(i);
}
}

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #371 Dátum: 2014. Február 01. - 13:52:08 »
0 Show voters
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Dokumentumok\\Tapós a Gázba\\Street RPG\\gamemodes\\TrueLifeRPG.pwn(8) : fatal error 100: cannot read from file: \"OPVD\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
és itt? benne van az include meg minden!!! Help!

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #372 Dátum: 2014. Február 01. - 14:02:21 »
0 Show voters
Ha ezt írja, akkor bizony nincs meg a megfelelõ könyvtárban a megfelelõ include fájl :) Ha tényleg ott van, akkor viszont van egy másik pawnocc a gépeden, amelynél nincs meg a kellõ inc, és nyilván azzal próbálod fordítani a forráskódodat. Nyisd meg a megfelelõ pawno-val a forráskódot, majd fordítsd a megfelelõ pawnocc-vel azt, és jó lesz.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #373 Dátum: 2014. Február 01. - 15:00:40 »
0 Show voters
[14:58:09] Script[gamemodes/TrueLifeRPG.amx]: Run time error 19: \"File or function is not found\"
Kõszi a válaszod jo megy minden lefutod de ezz meg? LOL segits!

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #374 Dátum: 2014. Február 01. - 15:38:51 »
0 Show voters
Mivel angolul gondolom nem tudsz, legalább google fordítót használhatnál...
File or function is not found
->
Fájl vagy funkció nem található
Nem találja a módot, vagy egy funkcióját. De mivel a mód nyilván megvan a helyén, ezért más probléma lesz. Elavult/nem megfelelõ függvénykönyvtárakkal fordítottál, és/vagy a pluginok verziója sem a megfelelõ, és/vagy hiányzik/hiányzanak plugin(ok).

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal