Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 126324 alkalommal)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #75 Dátum: 2012. Július 17. - 14:36:49 »
0 Show voters
Beraktam de ugyan ezt írja!

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #76 Dátum: 2012. Július 17. - 14:43:26 »
0 Show voters
#include <inc neve>

 
Ez benne van?

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #77 Dátum: 2012. Július 17. - 14:46:33 »
0 Show voters
benne

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #78 Dátum: 2012. Július 17. - 15:35:51 »
0 Show voters
public OnPlayerConnect(playerid)
{       
lampa[playerid] == false;
        motor[playerid] == false;
return 1;
}

 
Ebbe mi a hiba?
(742) : warning 215: expression has no effect
(743) : warning 215: expression has no effect
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #79 Dátum: 2012. Július 17. - 16:19:06 »
+1 Show voters
public OnPlayerConnect(playerid)
    {     
            lampa[playerid] = false;
            motor[playerid] = false;
            return 1;
    }

 
Elég egy \'=\' jel is.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #80 Dátum: 2012. Július 17. - 19:38:42 »
0 Show voters

    format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%d|%d|%s|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%d|%d|%d|%d|%s\\r\\n\",
        hInfo[idx][Nev],
        hInfo[idx][Ar],
        hInfo[idx][Tulaj],
        hInfo[idx][szint],
        hInfo[idx][Allapot],
hInfo[idx][berelheto],
hInfo[idx][ber],
hInfo[idx][Fegyver1],
hInfo[idx][Fegyver2],
hInfo[idx][Fegyver3],
hInfo[idx][Penz],
hInfo[idx][beX],
hInfo[idx][beY],
hInfo[idx][beZ],
hInfo[idx][beA],
hInfo[idx][intiX],
hInfo[idx][intiY],
hInfo[idx][intiZ],
hInfo[idx][intiA],
hInfo[idx][inti],
hInfo[idx][WW],
hInfo[idx][iInti],
hInfo[idx][iWW],
mylabel);

 
Ezzel mi a baj?
 
C:\\Users\\user\\Desktop\\aHouse1.pwn(624 -- 648) : warning 213: tag mismatch
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Warning.

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #81 Dátum: 2012. Július 17. - 20:16:12 »
0 Show voters
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%s|%d|%s|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%d|%d|%d|%d|%d|%s\\r\\n\",
            hInfo[idx][Nev],
            hInfo[idx][Ar],
            hInfo[idx][Tulaj],
            hInfo[idx][szint],
            hInfo[idx][Allapot],
                    hInfo[idx][berelheto],
                    hInfo[idx][ber],
                    hInfo[idx][Fegyver1],
                    hInfo[idx][Fegyver2],
                    hInfo[idx][Fegyver3],
                    hInfo[idx][Penz],
                    hInfo[idx][beX],
                    hInfo[idx][beY],
                    hInfo[idx][beZ],
                    hInfo[idx][beA],
                    hInfo[idx][intiX],
                    hInfo[idx][intiY],
                    hInfo[idx][intiZ],
                    hInfo[idx][intiA],
                    hInfo[idx][inti],
                    hInfo[idx][WW],
                    hInfo[idx][iInti],
                    hInfo[idx][iWW],
                    mylabel);

 
Így próbáld meg, ha így sem jó akkor másold be az elõtte lévõ kb. 15 sort is.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #82 Dátum: 2012. Július 17. - 20:18:55 »
0 Show voters
Nem ment. Itt az egész stok.
 
stock HazMent()
{
    new idx;
new File: file2;
while (idx < sizeof(hInfo))
{
        new coordsstring[512];
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%s|%d|%s|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%d|%d|%d|%d|%d|%s\\r\\n\",
                  hInfo[idx][Nev],
                  hInfo[idx][Ar],
                  hInfo[idx][Tulaj],
                  hInfo[idx][szint],
                  hInfo[idx][Allapot],
                    hInfo[idx][berelheto],
                    hInfo[idx][ber],
                    hInfo[idx][Fegyver1],
                    hInfo[idx][Fegyver2],
                    hInfo[idx][Fegyver3],
                    hInfo[idx][Penz],
                    hInfo[idx][beX],
                    hInfo[idx][beY],
                    hInfo[idx][beZ],
                    hInfo[idx][beA],
                    hInfo[idx][intiX],
                    hInfo[idx][intiY],
                    hInfo[idx][intiZ],
                    hInfo[idx][intiA],
                    hInfo[idx][inti],
                    hInfo[idx][WW],
                    hInfo[idx][iInti],
                    hInfo[idx][iWW],
                    mylabel);
        if(idx == 0)
{
   file2 = fopen(\"Hazak.cfg\", io_write);
}
else
{
   file2 = fopen(\"Hazak.cfg\", io_append);
}
fwrite(file2, coordsstring);
idx++;
fclose(file2);
}
return 1;
}

Nyasgem!

  • Vendég
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #83 Dátum: 2012. Július 17. - 20:24:21 »
0 Show voters
Csõ all! Írtam 1 saját GM-t....  minden kész volt stb stb.. rámegyek a Compline/Run-ra és ezt a hiba üzenetet dobja ki nekem! Tulajdonképpen tudom mit jelent, meg van az INC mégis ezt írja ki - :confused:
 
fatal error 100: cannot read from file: \"sscanf2\"

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #84 Dátum: 2012. Július 17. - 20:31:44 »
+1 Show voters
Nyasgem: Lehetséges, hogy több pawno található a gépeden, törölj ki annyit, hogy egy maradjon, vagy rakd be mindenhová.
Norbi: Másolj be mindent ami a mylabel-hez tartozik.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #85 Dátum: 2012. Július 17. - 20:37:02 »
0 Show voters
       format(result,sizeof(result), \"Eladó ház \\n Ár: %i \\n Szint: %i.\",HAr,HSzint);
    mylabel = Create3DTextLabel(result,0x008080FF,hInfo[id][beX],hInfo[id][beY],hInfo[id][beZ],40.0,0);
       format(string, sizeof(string), \"Ez a ház eladó! \\nÁr: %dFt ((/megvesz))\", hInfo[h][Ar]);
       //GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 3);
       Update3DTextLabelText(mylabel, 0xFFFFFFFF, string);
         format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s \\nBér: Nincs\", hInfo[h][Tulaj]);
         //GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 3);
         Update3DTextLabelText(mylabel, 0xFFFFFFFF, string);
         format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s \\nBér: %d\", hInfo[h][Tulaj], hInfo[h][ber]);
         //GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 3);
         Update3DTextLabelText(mylabel, 0xFFFFFFFF, string);
        Delete3DTextLabel(mylabel);

Nyasgem!

  • Vendég
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #86 Dátum: 2012. Július 17. - 20:42:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: JBauer date=1342549904\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Nyasgem: Lehetséges, hogy több pawno található a gépeden, törölj ki annyit, hogy egy maradjon, vagy rakd be mindenhová.
 
Mondjuk ez igaz, több van a gépemen, az elõzõ OP. rendszeremrõl átlett másolva :P
E: Köszönöm szépen, megoldottad a problémám:D!!!!! Megy a +

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. Július 17. - 21:15:50 )

Bocs a dupla postért, de ezt gyorsan megkell oldanom! Adott 1 ilyen hibaüzenetet
 
warning 225: unreachable code
« Utoljára szerkesztve: 2012. Július 17. - 21:15:50 írta Nyasgem! »

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #87 Dátum: 2012. Július 17. - 21:32:39 »
0 Show voters
Másold be a hibás sort és annak a környezetét (elõtte és utána lévõ 10 sor)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #88 Dátum: 2012. Július 17. - 21:33:55 »
0 Show voters

#pragma tabsize 0
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#include <zcmd>
#include <streamer>
#include <sscanf2>
#include <fixchars>
#define Fajl \"Hazak/%s.ini\"
#define PIROS   0xFF0000AA
#define ZOLD   0x33AA33AA
forward HazBetolt();
forward HazMent();
forward HazFrissit();
new Timer;
new KulcsSzoveg[MAX_PLAYERS];
enum hAdat
{
Nev,
Ar,
Tulaj[128],
Szint,
Allapot,
Berelheto,
Ber,
Fegyver1,
Fegyver2,
Fegyver3,
Penz,
Float:BeX,
Float:BeY,
Float:BeZ,
Float:BeA,
Float:IntiX,
Float:IntiY,
Float:IntiZ,
Float:IntiA,
Inti,
WW,
IInti,
IWW,
BPick,
KPick
}
new hInfo[200][hAdat];
new Text3D:mylabel;
enum pAdat
{
HazID,
BerID
}
new pInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];
public OnPlayerPickUpDynamicPickup(playerid, pickupid)
{
new string[256];
    for(new h = 1;h < sizeof(hInfo);h++)
{
if(pickupid == hInfo[h][KPick])
{
   if(hInfo[h][Nev] == 0)
   {
       format(string, sizeof(string), \"Ez a ház eladó! \\nÁr: %dFt ((/megvesz))\", hInfo[h][Ar]);
       //GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 3);
       Update3DTextLabelText(mylabel, 0xFFFFFFFF, string);
      return 1;
   }
   if(hInfo[h][Nev] == 1)
   {
       if(hInfo[h][berelheto] == 0)
       {
         format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s \\nBér: Nincs\", hInfo[h][Tulaj]);
         //GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 3);
         Update3DTextLabelText(mylabel, 0xFFFFFFFF, string);
         return 1;
      }
      if(hInfo[h][berelheto] == 1)
       {
         format(string, sizeof(string), \"Tulajdonos: %s \\nBér: %d\", hInfo[h][Tulaj], hInfo[h][ber]);
         //GameTextForPlayer(playerid, string, 3000, 3);
         Update3DTextLabelText(mylabel, 0xFFFFFFFF, string);
         return 1;
      }
   }
}
}
return 1;
}
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"Ház Rendszer By: Amf | AKTÍV |\");
Timer = SetTimer(\"HazFrissit\", 20000, true);
HazBetolt();
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\"Ház Rendszer By: Amf | INAKTÍV |\");
KillTimer(Timer);
HazMent();
}
public HazFrissit()
{
HazMent();
HazBetolt();
return 1;
}
CMD:ajto(playerid, params[])
{
    for(new h = 1; h < sizeof(hInfo); h++)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0, hInfo[h][beX], hInfo[h][beY], hInfo[h][beZ]))
    {
        if(hInfo[h][Allapot] == 1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A ház zárva!\");
   SetPlayerPos(playerid, hInfo[h][intiX], hInfo[h][intiY], hInfo[h][intiZ]);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, hInfo[h][intiA]);
   SetPlayerInterior(playerid, hInfo[h][iInti]);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[h][iWW]);
   return 1;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, hInfo[h][intiX], hInfo[h][intiY], hInfo[h][intiZ]) && GetPlayerVirtualWorld(playerid) == hInfo[h][iWW])
    {
            if(hInfo[h][Allapot] == 1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A ház zárva!\");
   SetPlayerPos(playerid, hInfo[h][beX], hInfo[h][beY], hInfo[h][beZ]);
   SetPlayerFacingAngle(playerid, hInfo[h][beA]);
   SetPlayerInterior(playerid, hInfo[h][inti]);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid, hInfo[h][WW]);
   return 1;
}
}
return 1;
}
CMD:elad(playerid, params[])
{
    new id = pInfo[playerid][HazID];
    if(id == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ez nem a te házad.\");
    hInfo[id][Nev] = 0;
    hInfo[id][Tulaj] = 0;
    hInfo[id][Allapot] = 1;
hInfo[id][berelheto] = 0;
hInfo[id][ber] = 0;
hInfo[id][Fegyver1] = 0;
hInfo[id][Fegyver2] = 0;
hInfo[id][Fegyver3] = 0;
hInfo[id][Penz] = 0;
pInfo[playerid][HazID] = 0;
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Eladtad a házadat!\");
return 1;
}
CMD:berel(playerid, params[])
{
    new BerlesId = pInfo[playerid][berID];
    new HID = pInfo[playerid][HazID];
    new atid = IsPlayerTavolHaztol(playerid);
    if(HID !=0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Van házad, minek bérelnél?\");
    if(BerlesId !=0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A házat te bérled.\");
    if(atid == 0 || atid == -1) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs a közeledben bérelhetõ ház.\");
    if(hInfo[atid][berelheto] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A ház nem bérelhetõ!\");
    if(GetPlayerMoney(playerid) < hInfo[atid][ber]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Sajnos nincs elég pénzed, hogy bérelhesd!\");
    pInfo[playerid][berID] = atid;
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Gratulálok, te bérled a házat! ((/berhelp))\");
return 1;
}
CMD:nemberlem(playerid, params[])
{
     if(pInfo[playerid][berID] != 0)
     {
          pInfo[playerid][berID] = 0;
        SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Mostantól, nem bérled ezt a házat!\");
        return 1;
     }
     else
     {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ezt a házat, nem te bérled!\");
 }
     return 1;
}
CMD:kulcs(playerid, params[])
{
    new id = pInfo[playerid][HazID];
    new BerlesId = pInfo[playerid][berID];
new string[126];
if(id != 0)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, hInfo[id][beX], hInfo[id][beY], hInfo[id][beZ]) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, hInfo[id][intiX], hInfo[id][intiY], hInfo[id][intiZ]))
{
   if(hInfo[id][Allapot] == 0)
   {
       hInfo[id][Allapot] = 1;
                format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja  a házát.\", PlayerName(playerid));
       ProxDetector(10.0, playerid, string, -1,-1,-1,-1,-1);
       return 1;
   }
   if(hInfo[id][Allapot] == 1)
   {
       hInfo[id][Allapot] = 0;
                format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja házát.\", PlayerName(playerid));
            ProxDetector(10.0, playerid, string, -1,-1,-1,-1,-1);
      return 1;
   }
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a házadnál!\");
       return 1;
}
}
if(BerlesId !=0)
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, hInfo[berlesId][beX], hInfo[berlesId][beY], hInfo[berlesId][beZ]) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, hInfo[berlesId][intiX], hInfo[berlesId][intiY], hInfo[berlesId][intiZ]))
{
   if(hInfo[berlesId][Allapot] == 0)
   {
       hInfo[berlesId][Allapot] = 1;
                format(string, sizeof(string), \"* %s bezárja a házát.\", PlayerName(playerid));
       ProxDetector(30.0, playerid, string, -1,-1,-1,-1,-1);
       return 1;
   }
   if(hInfo[berlesId][Allapot] == 1)
   {
       hInfo[berlesId][Allapot] = 0;
                format(string, sizeof(string), \"* %s kinyitja a házát.\", PlayerName(playerid));
            ProxDetector(30.0, playerid, string, -1,-1,-1,-1,-1);
      return 1;
   }
}
else
{
       SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a házadnál!\");
       return 1;
}
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ezt a ház, nem a tiéd!\");
}
    return 1;
}
CMD:berelheto(playerid, params[])
{
    new id = pInfo[playerid][HazID];
    if(id == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ez nem a te házad.\");
    if(hInfo[id][berelheto] == 0)
    {
hInfo[id][berelheto] =1;
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Mostantól, bérelhetõ a házad! ((/ber))\");
return 1;
}
if(hInfo[id][berelheto] == 1)
{
    hInfo[id][berelheto] =0;
    SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Mostantól, nem bérelhetõ a házad!\");
    hInfo[id][ber] = 0;
    return 1;
}
return 1;
}
CMD:ber(playerid, params[])
{
    new id = pInfo[playerid][HazID];
if(id == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ez, nem a te házad.\");
if(hInfo[id][berelheto] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem bérelhetõ a házad!\");
new BerAr, string[126];
if(sscanf(params, \"d\", BerAr)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /ber [1000-5000]\");
if(BerAr < 1000 || BerAr > 5000) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Minimum 1000Ft, Maximum 5000 Ft\");
hInfo[id][ber] = BerAr;
format(string, sizeof(string), \"Az új bér: %dFt\", BerAr);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, string);
return 1;
}
CMD:megvesz(playerid, params[])
{
new id = IsPlayerTavolHaztol(playerid);
new BerlesId = pInfo[playerid][berID];
if(id == -1 || id == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs ház a közeledben!\");
if(hInfo[id][Nev] != 0 || hInfo[id][Ar] == 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A ház nem eladó!\");
if(BerlesId != 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már bérelsz egy házat!\");
if(pInfo[playerid][HazID] != 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már van egy házad!\");
if(GetPlayerMoney(playerid) < hInfo[id][Ar]) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed!\");
pInfo[playerid][HazID] = id;
GivePlayerMoney(playerid, -hInfo[id][Ar]);
hInfo[id][Allapot] = 0;
hInfo[id][Nev] = 1;
hInfo[id][berelheto] = 0;
strmid(hInfo[id][Tulaj], PlayerName(playerid), 0, strlen(PlayerName(playerid)), 255);
SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Gratulálok az új házadhoz! ((/hazam))\");
return 1;
}
CMD:ujhaz(playerid, params[])
{
new HAr, HSzint, id, int, world;
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"dd\", HAr, HSzint)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /ujhaz < Ár > < Szint >\");
if(HSzint < 0 || HSzint > 10) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: A szintnek 0 és 10 között kell lennie!\");
if(HAr < 5000) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: Az árnak 5,000Ft felett kell lennie!\");
for(new h = 1;h < sizeof(hInfo);h++)
{
   if(hInfo[h][Ar] == 0)
   {
      id = h;
      break;
   }
}
new Float:X,Float:Y,Float:Z,Float:A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
int = GetPlayerInterior(playerid);
world = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
hInfo[id][Nev] = 0;
hInfo[id][Ar] = HAr;
hInfo[id][szint] = HSzint;
hInfo[id][beX] = X;
hInfo[id][beY] = Y;
hInfo[id][beZ] = Z;
hInfo[id][beA] = A;
hInfo[id][Allapot] = 1;
hInfo[id][inti] = int;
hInfo[id][WW] = world;
hInfo[id][iWW] = id;
if(HSzint == 1)
{
    hInfo[id][intiX] = 2259.533935;
    hInfo[id][intiY] = -1135.811401;
    hInfo[id][intiZ] = 1050.632812;
    hInfo[id][intiA] = 273.193237;
    hInfo[id][iInti] = 10;
}
if(HSzint == 2)
{
    hInfo[id][intiX] = 235.508994;
    hInfo[id][intiY] = 1189.169897;
    hInfo[id][intiZ] = 1080.339966;
    hInfo[id][intiA] = 273.193237;
    hInfo[id][iInti] = 3;
}
if(HSzint == 3)
{
    hInfo[id][intiX] = 225.756989;
    hInfo[id][intiY] = 1240.000000;
    hInfo[id][intiZ] = 1082.149902;
    hInfo[id][intiA] = 273.193237;
    hInfo[id][iInti] = 2;
}
if(HSzint == 4)
{
    hInfo[id][intiX] = 223.043991;
    hInfo[id][intiY] = 1289.259888;
    hInfo[id][intiZ] = 1082.199951;
    hInfo[id][intiA] = 273.193237;
    hInfo[id][iInti] = 1;
}
if(HSzint == 5)
{
    hInfo[id][intiX] = 225.630997;
    hInfo[id][intiY] = 1022.479980;
    hInfo[id][intiZ] = 1084.069946;
    hInfo[id][intiA] = 273.193237;
    hInfo[id][iInti] = 7;
}
if(HSzint == 6)
{
    hInfo[id][intiX] = 295.138977;
    hInfo[id][intiY] = 1474.469971;
    hInfo[id][intiZ] = 1080.519897;
    hInfo[id][intiA] = 273.193237;
    hInfo[id][iInti] = 15;
}
if(HSzint == 7)
{
    hInfo[id][intiX] = 328.493988;
    hInfo[id][intiY] = 1480.589966;
    hInfo[id][intiZ] = 1084.449951;
    hInfo[id][intiA] = 273.193237;
    hInfo[id][iInti] = 15;
}
if(HSzint == 8)
{
    hInfo[id][intiX] = 385.803986;
    hInfo[id][intiY] = 1471.769897;
    hInfo[id][intiZ] = 1080.209961;
    hInfo[id][intiA] = 273.193237;
    hInfo[id][iInti] = 15;
}
/*
if(level == 2)  Bõvítés MAX 10!!!
{
    IntiX Koordináta
    IntiY Koordináta
    IntiZ Koordináta
    IntiA Koordináta (Angel)
    Interior id (SetPlayerInterior)
}
*/
        new result[128];
if(hInfo[id][KPick]) DestroyDynamicPickup(hInfo[id][KPick]);
    if(hInfo[id][bPick]) DestroyDynamicPickup(hInfo[id][bPick]);
    hInfo[id][KPick] = CreateDynamicPickup(1273, 1, hInfo[id][beX], hInfo[id][beY], hInfo[id][beZ], hInfo[id][WW]);
    hInfo[id][bPick] = CreateDynamicPickup(1273, 1, hInfo[id][intiX], hInfo[id][intiY], hInfo[id][intiZ], hInfo[id][iWW]);
    format(result,sizeof(result), \"Eladó ház \\n Ár: %i \\n Szint: %i.\",HAr,HSzint);
    mylabel = Create3DTextLabel(result,0x008080FF,hInfo[id][beX],hInfo[id][beY],hInfo[id][beZ],40.0,0);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy rCon Admin!\");
}
return 1;
}
CMD:torolhaz(playerid, params[])
{
new id;
if(IsPlayerAdmin(playerid))
{
if(sscanf(params, \"d\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /torolhaz < ID >\");
hInfo[id][Nev] = 0;
hInfo[id][Ar] = 0;
hInfo[id][Tulaj] = 0;
hInfo[id][szint] = 0;
hInfo[id][Allapot] = 0;
hInfo[id][berelheto] = 0;
hInfo[id][ber] = 0;
hInfo[id][Fegyver1] = 0;
hInfo[id][Fegyver2] = 0;
hInfo[id][Fegyver3] = 0;
hInfo[id][Penz] = 0;
hInfo[id][beX] = 0;
hInfo[id][beY] = 0;
hInfo[id][beZ] = 0;
hInfo[id][beA] = 0;
hInfo[id][intiX] = 0;
hInfo[id][intiY] = 0;
hInfo[id][intiZ] = 0;
hInfo[id][intiA] = 0;
hInfo[id][inti] = 0;
hInfo[id][WW] = 0;
        Delete3DTextLabel(mylabel);
if(hInfo[id][KPick]) DestroyDynamicPickup(hInfo[id][KPick]);
}
else
{
    SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy rCon Admin!\");
}
return 1;
}
stock IsPlayerTavolHaztol(playerid)
{
    for(new h = 1; h < sizeof(hInfo); h++)
{
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, hInfo[h][beX], hInfo[h][beY], hInfo[h][beZ])) return h;
    }
    return -1;
}
stock UserPath(playerid)
{
    new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
    format(string,sizeof(string),Fajl,playername);
    return string;
}
stock split(const strsrc[], strdest[][], delimiter)
{
new i, li;
new aNum;
new len;
while(i <= strlen(strsrc)){
    if(strsrc==delimiter || i==strlen(strsrc)){
        len = strmid(strdest[aNum], strsrc, li, i, 128);
        strdest[aNum][len] = 0;
        li = i+1;
        aNum++;
}
i++;
}
return 1;
}
stock PlayerName(playerid)
{
    new name[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
    return name;
}
stock PlayerBetolt(playerid,name[],value[])
{
INI_Int(\"HazID\", pInfo[playerid][HazID]);
INI_Int(\"BerID\", pInfo[playerid][berID]);
return 1;
}
stock PlayerMent(playerid)
{
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
INI_WriteInt(File, \"HazID\", pInfo[playerid][HazID]);
INI_WriteInt(File, \"BerID\", pInfo[playerid][berID]);
return 1;
}
stock HazBetolt()
{
new arrCoords[23][64];
    new strFromFile2[256];
    new File: file = fopen(\"Hazak.cfg\", io_read);
    if (file)
    {
        new idx;
        while (idx < sizeof(hInfo))
       {
          fread(file, strFromFile2);
            split(strFromFile2, arrCoords, \'|\');
            hInfo[idx][Nev] = strval(arrCoords[0]);
            hInfo[idx][Ar] = strval(arrCoords[1]);
            strmid(hInfo[idx][Tulaj], arrCoords[2], 0, strlen(arrCoords[2]), 255);
            hInfo[idx][szint] = strval(arrCoords[3]);
            hInfo[idx][Allapot] = strval(arrCoords[4]);
   hInfo[idx][berelheto] = strval(arrCoords[5]);
   hInfo[idx][ber] = strval(arrCoords[6]);
   hInfo[idx][Fegyver1] = strval(arrCoords[7]);
   hInfo[idx][Fegyver2] = strval(arrCoords[8]);
   hInfo[idx][Fegyver3] = strval(arrCoords[9]);
   hInfo[idx][Penz] = strval(arrCoords[10]);
   hInfo[idx][beX] = floatstr(arrCoords[11]);
   hInfo[idx][beY] = floatstr(arrCoords[12]);
   hInfo[idx][beZ] = floatstr(arrCoords[13]);
   hInfo[idx][beA] = floatstr(arrCoords[14]);
   hInfo[idx][intiX] = floatstr(arrCoords[15]);
   hInfo[idx][intiY] = floatstr(arrCoords[16]);
   hInfo[idx][intiZ] = floatstr(arrCoords[17]);
   hInfo[idx][intiA] = floatstr(arrCoords[18]);
   hInfo[idx][inti] = strval(arrCoords[19]);
   hInfo[idx][WW] = strval(arrCoords[20]);
   hInfo[idx][iInti] = strval(arrCoords[21]);
   hInfo[idx][iWW] = strval(arrCoords[22]);
   if(hInfo[idx][KPick]) DestroyDynamicPickup(hInfo[idx][KPick]);
            if(hInfo[idx][bPick]) DestroyDynamicPickup(hInfo[idx][bPick]);
            hInfo[idx][KPick] = CreateDynamicPickup(1273, 1, hInfo[idx][beX], hInfo[idx][beY], hInfo[idx][beZ], hInfo[idx][WW]);
            hInfo[idx][bPick] = CreateDynamicPickup(1273, 1, hInfo[idx][intiX], hInfo[idx][intiY], hInfo[idx][intiZ], hInfo[idx][iWW]);
            mylabel = Create3DTextLabel(\"\",0x008080FF,hInfo[idx][beX],hInfo[idx][beY],hInfo[idx][beZ],40.0,0);
   idx++;
}
fclose(file);
}
return 1;
}
stock HazMent()
{
    new idx;
new File: file2;
while (idx < sizeof(hInfo))
{
        new coordsstring[512];
format(coordsstring, sizeof(coordsstring), \"%s|%d|%s|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%d|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%f|%d|%d|%d|%d|%d|%s\\r\\n\",
                  hInfo[idx][Nev],
                  hInfo[idx][Ar],
                  hInfo[idx][Tulaj],
                  hInfo[idx][szint],
                  hInfo[idx][Allapot],
                    hInfo[idx][berelheto],
                    hInfo[idx][ber],
                    hInfo[idx][Fegyver1],
                    hInfo[idx][Fegyver2],
                    hInfo[idx][Fegyver3],
                    hInfo[idx][Penz],
                    hInfo[idx][beX],
                    hInfo[idx][beY],
                    hInfo[idx][beZ],
                    hInfo[idx][beA],
                    hInfo[idx][intiX],
                    hInfo[idx][intiY],
                    hInfo[idx][intiZ],
                    hInfo[idx][intiA],
                    hInfo[idx][inti],
                    hInfo[idx][WW],
                    hInfo[idx][iInti],
                    hInfo[idx][iWW],
                    mylabel);
        if(idx == 0)
{
   file2 = fopen(\"Hazak.cfg\", io_write);
}
else
{
   file2 = fopen(\"Hazak.cfg\", io_append);
}
fwrite(file2, coordsstring);
idx++;
fclose(file2);
}
return 1;
}
stock ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz;
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
new Float:tempposx, Float:tempposy, Float:tempposz;
new invehicle[MAX_PLAYERS];
new virtualworld = GetPlayerVirtualWorld(playerid);
new interior = GetPlayerInterior(playerid);
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new ivehicleid;
if(vehicleid)
{
   GetVehiclePos(vehicleid,oldposx,oldposy,oldposz);
}
else
{
   GetPlayerPos(playerid, oldposx, oldposy, oldposz);
   vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
}
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
   if(IsPlayerConnected(i))
   {
       if(!KulcsSzoveg)
       {
         if(GetPlayerVirtualWorld(i) == virtualworld)
         {
            if((GetPlayerInterior(i) == interior))
            {
                if(vehicleid)
                {
                   if(IsPlayerInVehicle(i,vehicleid)) invehicle = 1;
               }
               if(!invehicle)
               {
                   if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
                  {
                      ivehicleid = GetPlayerVehicleID(i);
                      GetVehiclePos(ivehicleid,posx,posy,posz);
                  }
                  else
                  {
                      GetPlayerPos(i,posx,posy,posz);
                  }
                  tempposx = (oldposx -posx);
                  tempposy = (oldposy -posy);
                  tempposz = (oldposz -posz);
                  if (((tempposx < radi/16) && (tempposx > -radi/16)) && ((tempposy < radi/16) && (tempposy > -radi/16)) && ((tempposz < radi/16) && (tempposz > -radi/16))) SendClientMessage(i, col1, string);
                  else if (((tempposx < radi/8) && (tempposx > -radi/8)) && ((tempposy < radi/8) && (tempposy > -radi/8)) && ((tempposz < radi/8) && (tempposz > -radi/8))) SendClientMessage(i, col2, string);
                  else if (((tempposx < radi/4) && (tempposx > -radi/4)) && ((tempposy < radi/4) && (tempposy > -radi/4)) && ((tempposz < radi/4) && (tempposz > -radi/4))) SendClientMessage(i, col3, string);
                  else if (((tempposx < radi/2) && (tempposx > -radi/2)) && ((tempposy < radi/2) && (tempposy > -radi/2)) && ((tempposz < radi/2) && (tempposz > -radi/2))) SendClientMessage(i, col4, string);
                  else if (((tempposx < radi) && (tempposx > -radi)) && ((tempposy < radi) && (tempposy > -radi)) && ((tempposz < radi) && (tempposz > -radi))) SendClientMessage(i, col5, string);
               }
               else SendClientMessage(i, col1, string);
            }
         }
      }
      else SendClientMessage(i, col1, string);
   }
}
}
return 1;
}

 
Itt az egész script.

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #89 Dátum: 2012. Július 18. - 16:26:58 »
0 Show voters
Helló

Írtunk egy üzemanyag mutató textdrawot GF-be és amikor lekonvertáltuk ilyen hibák jöttek ki:

 
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1739) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1768) : error 004: function \"SafeGivePlayerMoney\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1804) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1805) : error 004: function \"SafeGivePlayerWeapon\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(1832) : error 004: function \"SafeResetPlayerWeapons\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2155) : error 004: function \"SetPlayerToTeamColor\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2180) : error 004: function \"SetPlayerToTeamColor\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2335) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2346) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2358) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2362) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2374) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2378) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2382) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2386) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2390) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2394) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2398) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2402) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2414) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2418) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2422) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2426) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2430) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2442) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
C:\\*Censured*\\rp.pwn(2446) : error 004: function \"PlayerToPoint\" is not implemented
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 
De ezekhez hozzá sem nyúltunk...

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal