C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\[HUN]Race Server\\pawno\\include\\YSI\\..\\YSI_Storage\\phys_memory.inc(28) : fatal error 100: cannot read from file: \"amx_base\"Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. Nem a codeban van a baj, hanem az YSI -vel van problem. Frissítsd le ERRE [/quote] [/quote]Frissitettem a YSI-t most ez a hiba. Próbáltam több helyre beirni a mód nevet #definevel de nem sikerült. tudnál segíteni? C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\[HUN]Race Server\\pawno\\include\\YSI\\y_svar.inc(68) : fatal error 111: user error: Please define \"MODE_NAME\" before including y_svar. Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\[HUN]Race Server\\pawno\\include\\YSI\\..\\YSI_Storage\\phys_memory.inc(28) : fatal error 100: cannot read from file: \"amx_base\"Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
Nem a codeban van a baj, hanem az YSI -vel van problem. Frissítsd le ERRE [/quote] [/quote]Frissitettem a YSI-t most ez a hiba. Próbáltam több helyre beirni a mód nevet #definevel de nem sikerült. tudnál segíteni? C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\[HUN]Race Server\\pawno\\include\\YSI\\y_svar.inc(68) : fatal error 111: user error: Please define \"MODE_NAME\" before including y_svar. Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\[HUN]Race Server\\pawno\\include\\YSI\\y_svar.inc(68) : fatal error 111: user error: Please define \"MODE_NAME\" before including y_svar. Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
fatal error 111: user error: Kérem definiálja a \"MODE_NAME\"-et, mielőtt tallózza a y_svar-t.
#define MODE_NAME // Nem tudom milyen értékkel#include <y_svar> // Utána tallózod/* Legalábbis valószínűleg. */
Nem letöltött mód. Saját és csak annyit akarok bele hogy legyen benne anim rendszer mert haverral akarunk gyakorolni lövéseket meg ilyesmi.Berakom a MODE_NAME-t ahogy irtad de nem jó ugyanaz a hiba ,a függvényt meg fentebb bemásoltam
#define MODE_NAME \"Zm\"//Gondolom a \'Zm\' helyére azt írsz amit akarsz...#include <YSI>
Langs_AddLanguage(\"EN\", \"English\");// Többi nyelvet ide
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid, bodypart) { if(bodypart == 7 || bodypart == { if(damagedid != INVALID_PLAYER_ID && IsPlayerConnected(damagedid)) { TogglePlayerControllable(damagedid, false); ApplyAnimation(damagedid, \"SWEET\", \"Sweet_injuredloop\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); SetPlayerArmedWeapon(damagedid, 0); SendClientMessage(damagedid, -1, \"Lábon lőttek, ezért a földre kerültél!\"); } } return 1;}
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\Anim teszt\\pawno\\include\\phys_memory.inc(28) : fatal error 100: cannot read from file: \"amx_base\"Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
C:\\Users\\Zsolti\\Desktop\\Cuccok\\GTA\\Anim teszt\\pawno\\include\\YSI\\y_users.inc(150) : fatal error 111: user error: Default hash removed: See YSI topic for details. Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error.
error 021: symbol already defined: \"npcname\"
public OnPlayerSpawn(playerid) { if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe } return 1; }
Többször szeretnéd deklarálni az npcname string típusú változó.
new npcname[MAX_PLAYER_NAME]
public OnPlayerSpawn(playerid){ if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) // Ellenõrzi a szerver, hogy a játékos NPC játékos-e { new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ]; // Létrehozunk egy változót, ami az NPC játékos nevét tárolja GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) ); // A szerver lekéri az NPC játékos nevét, eltárolja a változóba if ( !strcmp ( npcname, \"John_Smith\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, johnVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe return 1; //visszateresi ertek } else if ( !strcmp ( npcname, \"Joska_Pista\", true ) ) // Összehasonlítja a játékos nevét a \"MyFirstNPC\" névvel { PutPlayerInVehicle ( playerid, joskaVehicle, 431 ); // Beletesszük a játékost az NPC játékos jármûvébe return 1; } return 1; }