Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 126047 alkalommal)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #540 Dátum: 2014. Április 24. - 20:17:28 »
0 Show voters
Tudvari! Ott van elõtte, hogy debug, vahyis hibakeresés, megmutstja, melyik memóriacímen melyik mod mit hív meg. Ez akkor lehet hasznos, ha a profik kérdezik a hibát. Nem én :D

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #541 Dátum: 2014. Április 28. - 21:42:46 »
0 Show voters
Mindent próbáltam, de nem tudok rájönni mi lehet a baj :/
Ezt írja ki:
 
C:\\Documents and Settings\\Kazuya\\Asztal\\NiceRPG\\gamemodes\\NiceRPG.pwn(19874) : error 001: expected token: \"-identifier-\", but found \"if\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Erre a sorra adja:
    
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -2244.2505,-2561.1172,31.9219));

 
Itt az egész:
 
CMD:fegyvervesz(playerid, params[])
{
new Loszer, Fegyver, S[128],
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, -2244.2505,-2561.1172,31.9219));
if(sscanf(params, \"dd\", Fegyver, Loszer)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /fegyvervesz < Colt-45(30Ft/lõszer) - 1 | Silenced Colt-45(20Ft/lõszer) - 2 > < Mennyit >\");
if(Fegyver < 1 || Fegyver > 2) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Eladó: Nem árulunk itt ilyen fegyvert.\");
if(Loszer <= 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vehetsz 0 lõszert!\");
switch(Fegyver)
{
case 1:
{
   pInfo[playerid][pMoney] -= 30*Loszer;
   format(S, sizeof(S), \"Vettél egy Colt-45-öt %d lõszerrel %dFt-ért.\", Loszer, 30*Loszer);
   SendClientMessage(playerid, PIROS, S);
}
case 2:
{
   pInfo[playerid][pMoney] -= 30*Loszer;
   format(S, sizeof(S), \"Vettél egy Silenced Colt-45-öt %d lõszerrel %dFt-ért.\", Loszer, 30*Loszer);
   SendClientMessage(playerid, PIROS, S);
}
}
return 0;
}

 
[mod]Kitettem helyetted az összes (pawn) code taget![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Április 28. - 21:44:54 írta Dfoglalo »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #542 Dátum: 2014. Április 28. - 21:49:14 »
0 Show voters
Azért arra a sorra adja, mert mindaddig kereste a legutolsó változót, és a pntosvesszõt, mivel te vesszõt tettél utánuk, erre azt hitte, még fogsz oda írni. A változó létrehozás végére \",\" helyett \";\". :D

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #543 Dátum: 2014. Április 28. - 22:00:21 »
0 Show voters
Idézetet írta: KovaNovik date=1398714554\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Azért arra a sorra adja, mert mindaddig kereste a legutolsó változót, és a pntosvesszõt, mivel te vesszõt tettél utánuk, erre azt hitte, még fogsz oda írni. A változó létrehozás végére \",\" helyett \";\". :D
 
Á köszi :D Az idegrendszerem már nem bírta volna sokáig xD Adnék pluszt, de sajnos nincs elég hozzászólásom :/
Köszönöm szépen mégegyszer!

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #544 Dátum: 2014. Május 20. - 20:06:57 »
0 Show voters
Sziasztok akadta egy kis problémám de nem látom a hibát errort ír ki erre a sorra
 
 public Convoy_Timer(Convoy)
{
// Setup local variables
new LeaderID, MemberID;
// Update the textdraws for all convoy members
    Convoy_UpdateTextDraws(Convoy);
// Get the leader-id
LeaderID = AConvoys[Convoy][Members][0];
    // Check the jobstep for the entire convoy
switch (AConvoys[Convoy][ConvoyStep])
{
case 0: // Convoy has just been created, but a job hasn\'t started yet by the leader
{
   new bool:AllSameTrailer = true;
   // Keep checking if the leader has started a job already
   if (APlayerData[LeaderID][JobStarted] == true)
   {
      // Copy the job-data from the leader to the convoy
      AConvoys[Convoy][LoadID] = APlayerData[LeaderID][LoadID];
      AConvoys[Convoy][Location1] = APlayerData[LeaderID][JobLoc1];
      AConvoys[Convoy][Location2] = APlayerData[LeaderID][JobLoc2];
      // Set the trailer-model required by all members to the convoy
      AConvoys[Convoy][TrailerModel] = GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(LeaderID)));
      // First check if all players have the correct trailer (except for the leader)
      for (new i = 1; i < CONVOY_MAX_MEMBERS; i++)
      {
         MemberID = AConvoys[Convoy][Members]; // Get the member-id from this member-spot
         if (MemberID != -1) // Check if the member-id is a valid playerid
         {
             // Check if the player has the same trailer-model attached to his vehicle as the convoy requires
            if (GetVehicleModel(GetVehicleTrailer(GetPlayerVehicleID(MemberID))) != AConvoys[Convoy][TrailerModel])
            {
                // Inform the player that he hasn\'t got the correct trailer
                switch (AConvoys[Convoy][TrailerModel])
                {
                  case VehicleTrailerCargo, VehicleTrailerCargo2: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Cargo pótkocsira.\");
                  case VehicleTrailerOre: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Ore pótkocsira.\");
                  case VehicleTrailerFluids: TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"{0059ff}Szükséged van Tartályos poótkocsira.\");
               }
               // Not everyone has the same trailer
               AllSameTrailer = false;
            }
         }
      }
                else // Leader has no trailer attached, so check for the vehiclemodel //erre ír errort de nem találom benne a hibát
      {
         // First check if all players have the correct trailer (except for the leader)
         for (new i = 1; i < CONVOY_MAX_MEMBERS; i++)
         {
            MemberID = AConvoys[Convoy][Members]; // Get the member-id from this member-spot
            if (MemberID != -1) // Check if the member-id is a valid playerid
            {
                // Get the vehiclemodel of the member
                new vModel = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(MemberID));
                // Check if the member has a valid trucking vehicle (flatbed or DFT30)
               switch (vModel)
               {
                  case VehicleFlatbed, VehicleDFT30, VehicleCementTruck, VehicleBenson, VehicleYankee: AllSameTrailer = true;
                  default:
                  {
                     TextDrawSetString(APlayerData[MemberID][MissionText], \"~w~Neked nincs megfelelõ ~r~jármûved így nem indúlhat a convoy\");
                     AllSameTrailer = false;
                  }
               }
            }
         }
      }

 

D:\\modom\\pawno\\include\\PPC_Convoys.inc(352) : error 029: invalid expression, assumed zero
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #545 Dátum: 2014. Május 20. - 22:09:32 »
0 Show voters
Az else elõtti sorban zárd le a statementet. A forra írtad az elset tulajdonképpen, nem az ifre. Egyeztesd csak a kapcsoszárójeleket ;)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #546 Dátum: 2014. Június 01. - 19:10:42 »
0 Show voters
Hello!
A pont rendszerbe amit RaySurenos irt megpróbáltam le compilézni és ezeket a hibákat irta:  :\'(
 
modom.pwn(276) : error 017: undefined symbol \"PlayerInfo\"
modom.pwn(276) : warning 215: expression has no effect
modom.pwn(276) : error 001: expected token: \";\", but found \"]\"
modom.pwn(276) : error 029: invalid expression, assumed zero
modom.pwn(276) : fatal error 107: too many error messages on one line

 
Kérlek segitsetek!
[mod]Kitettem helyetted a

taget![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 02. - 11:16:38 írta Dfoglalo »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #547 Dátum: 2014. Június 01. - 20:14:42 »
0 Show voters
Csõõ Nemtudom mi lehet ezzel a hiba ! texdraw akar lenni de nem mutatja a szerveremben ..
 
new String[50];
    format(String, sizeof String, \"Russian Kills: %d\\r\\nAmerica 0 Kills: %d\", RussiaKills, AmericaKills);
    TextDrawDestroy(TextDrawScore);
        TextDrawScore = TextDrawCreate(640.0, 437.0, String);
        TextDrawUseBox(TextDrawScore, 1);
        TextDrawFont(TextDrawScore, 3);
        TextDrawSetShadow(TextDrawScore, 0);
        TextDrawSetOutline(TextDrawScore, 1);
        TextDrawBackgroundColor(TextDrawScore, 0x000000FF);
        TextDrawColor(TextDrawScore, 0xFFFFFFFF);
        TextDrawAlignment(TextDrawScore, 3);
        TextDrawShowForAll(TextDrawScore);
        return 1;

 
[mod]Kitettem helyetted a

taget![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 02. - 11:16:26 írta Dfoglalo »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #548 Dátum: 2014. Június 01. - 20:17:36 »
0 Show voters
Amikor lespawnol, akkor mutasd meg a playernek.
Remélem segitettem. :)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #549 Dátum: 2014. Június 01. - 20:26:34 »
0 Show voters
Azaz
 
public OnPlayerSpawn() {
     //Ide a textdrawot.
     return 1;
}

Nem elérhető mooph

  • 113
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #550 Dátum: 2014. Június 06. - 19:39:06 »
0 Show voters
Sziasztok!Nekem ezt írja a pawno mikor mentem a módot
 
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(632) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(633) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(634) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(635) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(636) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(637) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(638) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(639) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(640) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(641) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(642) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(643) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(644) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(645) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(646) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(647) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(648) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(649) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(650) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(651) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(652) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(653) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(654) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(655) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(656) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(657) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (coffee) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

Nem elérhető Diego_Enrique

  • 235
  • Maciii
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #551 Dátum: 2014. Június 06. - 19:42:52 »
0 Show voters
Idézetet írta: mooph date=1402076346\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!Nekem ezt írja a pawno mikor mentem a módot
 
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(632) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(633) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(634) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(635) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(636) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(637) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(638) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(639) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(640) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(641) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(642) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(643) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(644) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(645) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(646) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(647) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(648) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(649) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(650) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(651) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(652) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(653) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(654) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(655) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(656) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
D:\\kicsomagolás\\server1\\gamemodes\\PPFS.pwn(657) : error 017: undefined symbol \"CreateDynamicObjectEx\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664     Copyright (coffee) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
26 Errors.

 

Töltsd le az a_samp, s a streamer INC-eket, s utána rakd be a pawno (Vagy amit használsz) INC mappájába majd írd ezt a módodba:
 
# include <streamer>
# include <a_samp>

 
Remélem segítettem.
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 06. - 19:47:10 írta Diego_Enrique »

Nem elérhető mooph

  • 113
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #552 Dátum: 2014. Június 06. - 19:47:04 »
0 Show voters
Azok megvannak

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #553 Dátum: 2014. Június 06. - 23:27:41 »
0 Show voters
Akkor próbáld meg frissíteni, vagy ha több pawno van a gépeden akkor tedd be a streamer.inc-et mindegyiknek a pawno\\include mappájába.

Nem elérhető MdCrp

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #554 Dátum: 2014. Június 09. - 10:16:37 »
0 Show voters
Lenne egy problémám. Amit szeretnék: Ha belép a Spawn zónára akkor legyen örök élete. Ezt így oldottam meg:
 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
if(1282.9401 <= y <= 1442.9170 || 1941.3424 <= x <=  2031.9501)
{
    SendClientMessage(playerid,0x00FF00FF,\"Beléptél a Spawn területre!\");
    SetPlayerHealth(playerid,98713);
    SendClientMessage(playerid,0x00FFB8FF,\"Mostmár örök életed van!\");
    return 0;
}
else if
{
    SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Kiléptél a Spawn területrõl!\");
    SetPlayerHealth(playerid,100);
    SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Mostmár nincs örök életed!\");
    return 0;
}
return 1;
}

 
A hiba: (351) : error 008: must be a constant expression; assumed zero
            (356) : error 010: invalid function or declaration
351. sor: SendClientMessage(playerid,0x0000FFFF,\"Kiléptél a Spawn területrõl!\");
356. sor: return 1;

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal