Szerző Téma: Itt kérdezz warningot/error -t!  (Megtekintve 125153 alkalommal)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1245 Dátum: 2016. Augusztus 03. - 15:32:45 »
0
Nézd meg az AdmRang funkciódat, a /adminok és /makeadmin parancsaidat.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1246 Dátum: 2016. Augusztus 03. - 16:19:27 »
0
Megnézed kérlek?
 
CMD:makeadmin(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(IsDev(playerid))
    {
        new id,adminszint;
   if(sscanf(params,\"ui\",id,adminszint)) return SCM(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Használat: /makeadmin [id/nev] [adminszint] ))\");
   if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SCM(playerid, ORANGE, \"(( Nincs ilyen játékos! ))\");
   {
       if(adminszint >= 0 && adminszint <= 7)
       {
           if(!IsPlayerNPC(id))
           {
               getdate(ev,honap,nap);
            gettime(ora,perc,masodperc);
              if(id == playerid)
              {
               new string[128];
               PlayerInfo[playerid][Admin] = adminszint;
               format(string,sizeof(string),\"*AdmCmd* %s %s megváltoztatta a saját adminszintjét %s-ra/re\",AdmRang(playerid),pname(playerid),AdmRang(playerid));
               SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
               format(string,sizeof(string),\"(( Megváltoztattad az adminszinted %s-ra/re! ))\",AdmRang(playerid));
               SCM(playerid,GREEN,string);
               format(logstring,sizeof(logstring),\"[%02d-%02d-%d_%02d:%02d:%02d] %s megváltoztatta a saját admin szintjét %s-ra/re!\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid),AdmRang(playerid));
                SzerverLog(logstring);
                return 1;
            }
            else if(id != playerid)
            {
               new string[128];
               PlayerInfo[id][Admin] = adminszint;
               format(string,sizeof(string),\"*AdmCmd* %s %s megváltoztatta %s admin szintjét %s-ra/re\",AdmRang(playerid),pname(playerid),pname(id),AdmRang(id));
               SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
               format(string,sizeof(string),\"(( %s %s megváltoztatta az admin szinted %s-ra/re! ))\",AdmRang(playerid),pname(playerid),AdmRang(id));
               SCM(id,GREEN,string);
               format(logstring,sizeof(logstring),\"[%02d-%02d-%d_%02d:%02d:%02d] %s megváltoztatta %s admin szintjét %s-ra/re!\",ev,honap,nap,ora,perc,masodperc,pname(playerid),pname(id),AdmRang(id));
                SzerverLog(logstring);
                return 1;
            }
         }
         else SCM(playerid,ORANGE,\"(( NPC-nek nem állíthatod át az adatait! ))\");
      }
      else SCM(playerid,ORANGE,\"(( Az adminszintnek 0 és 7 között kell lennie! ))\");
   }
       
    }
    else SCM(playerid,COLOR_WHITE,\"(( Ismeretlen parancs! ))\");
}
return 1;
}

 

CMD:adminok(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
        SCM(playerid, COLOR_WHITE,\"(( Online adminok: ))\");
        new string[128];
        for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
        {
   if(Logged == 1 && IsPlayerConnected(i))
   {
       if(PlayerInfo[Admin] >= 1 || PlayerInfo[Moderator] == 1 || IsDev(i))
                {
         GetPlayerName(i,nev,sizeof(nev));
                format(string,128,\"(( {ff0000}%s {ffffff} | Szint: {ff0000}%s {ffffff}))\",nev,AdmRang(i));
                SCM(playerid,COLOR_WHITE,string);
      }
   }
        }
        return 1;
}
return 1;
}

 

stock AdmRang(playerid)
{
new admintext[128];
if(IsDev(playerid) && PlayerInfo[playerid][Admin] == 0 && PlayerInfo[playerid][Moderator] == 0) {admintext = \"Developer\"; }
else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 0 && PlayerInfo[playerid][Adminseged] == 0 && PlayerInfo[playerid][Moderator] == 0) {admintext = \"Nincs\"; }
else if(PlayerInfo[playerid][Adminseged] == 1) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[0][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Moderator] == 1) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[1][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 1) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[2][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 2) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[3][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 3) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[4][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 4) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[5][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 5) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[6][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 6) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[7][0]); }
else if(PlayerInfo[playerid][Admin] == 7) {format(admintext,sizeof(admintext),Adminnev[8][0]); }
return admintext;
}

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1247 Dátum: 2016. Augusztus 06. - 10:19:03 »
0
Sziasztok skacok nekem ez a 2 hibám lenne sajnos amit nem tudok kijavítani, mert nem tudok rájönni hogy mit kellene csinálni.
 
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Új mappa\\SApphireRPG V.2\\Szerver\\pawno\\include\\Paused.inc(54) : error 004: function \"OnPlayerPause\" is not implemented
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Új mappa\\SApphireRPG V.2\\Szerver\\pawno\\include\\Paused.inc(59) : error 004: function \"OnPlayerUnPause\" is not implemented

 
Próbáltam újra \"megírni\" ezt a részt az se jött be, kicseréltem az include-t az se segített valaki-nek esetleg valami ötlet amivel ki tudnám javítani?
Előre is köszönöm!:)

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1248 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 15:54:52 »
0
Idézetet írta: Patrikb74 date=1470471543\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok skacok nekem ez a 2 hibám lenne sajnos amit nem tudok kijavítani, mert nem tudok rájönni hogy mit kellene csinálni.
 
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Új mappa\\SApphireRPG V.2\\Szerver\\pawno\\include\\Paused.inc(54) : error 004: function \"OnPlayerPause\" is not implemented
C:\\Users\\Patrik\\Desktop\\Új mappa\\SApphireRPG V.2\\Szerver\\pawno\\include\\Paused.inc(59) : error 004: function \"OnPlayerUnPause\" is not implemented

 
Próbáltam újra \"megírni\" ezt a részt az se jött be, kicseréltem az include-t az se segített valaki-nek esetleg valami ötlet amivel ki tudnám javítani?
Előre is köszönöm!:)
 
Hiányzik az includeból ez:
 
public OnPlayerPause(nem tudom mik a paraméterei)
public OnPlayerUnPause(szintén nem tudom)

 
Vagy írd a mododba be.
 

Esetleg egy sorral nem bírnál kisegíteni? Vagy ezt nem írja a log?
 
[/quote]
A kódba elvileg nincs hiba, ha jól néztem. Valahol máshol lesz a gubanc.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1249 Dátum: 2016. Augusztus 07. - 18:21:24 »
0
Értem végígnézem az összes helyet ahol használtam, köszi szépen!

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1250 Dátum: 2016. Augusztus 10. - 17:26:40 »
0
Hello, ezt hogy tudom javítani?
 
C:\\Users\\Tudóns\\Desktop\\SAMP Szerver cuccos\\Bnyson\\gamemodes\\Bnyson.pwn(9893) : warning 202: number of arguments does not match definition
C:\\Users\\Tudóns\\Desktop\\SAMP Szerver cuccos\\Bnyson\\gamemodes\\Bnyson.pwn(9909) : warning 202: number of arguments does not match definition

 
Amire írja:
 
RendorRiasztas(true);

 

RendorRiasztasEles(true);

 

stock RendorRiasztas(bool:start,playerid)
{
if(start)
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.data.hu/get/9903443/roham1.mp3\");
}
}
}

 
Illetve
 
stock RendorRiasztasEles(bool:start,playerid)
{
if(start)
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR)
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(playerid,\"http://stream.data.hu/get/9903443/roham2.mp3\");
}
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 10. - 17:28:45 írta Illuminati »

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1251 Dátum: 2016. Augusztus 10. - 17:33:35 »
0
stock RendorRiasztas(bool:start,playerid)
stock RendorRiasztasEles(bool:start,playerid)
RendorRiasztas(true);
RendorRiasztasEles(true);
Várja az idt: RendorRiasztas(true, playerid);.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1252 Dátum: 2016. Augusztus 10. - 17:39:53 »
0
Köszi, ettől még rendesen fog működni? Mármint ugye ez akkor aktiválódik ha rabolják a bankot.

Nem elérhető AnthonyGates

  • 546
  • AnthonyGates
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1253 Dátum: 2016. Augusztus 10. - 17:48:54 »
0
Nem, nem fog. Átírtam neked:
Használat: rendorRiasztasMindenkinek(mód])
mód 1: riasztas1.mp3 --- mód 2: riasztas2.mp3
 

rendorRiasztasMindenkinek(mod){
new i; i=-1;
for(;i>MAX_PLAYERS; i++){
if(pInfo[pFrakcio] == RFONOK || pInfo[pFrakcio] == RENDOR){
   switch(mod){
      case 0:{ PlayAudioStreamForPlayer(i,\"http://stream.data.hu/get/9903443/roham2.mp3\");}
      case 1:{ PlayAudioStreamForPlayer(i,\"http://stream.data.hu/get/9903443/roham2.mp3\");}
   }
}
}
return 1;
}

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1254 Dátum: 2016. Augusztus 10. - 18:06:16 »
+1
Végre jó helyre nyitottam! :D  Az lenne a problémám ,hogy 2 warningot kapok a következő sorokra:
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if(IsVehicleAircraft(vehicleid))
    {
new weapons[ 13 ][ 2 ];
for( new i = 0; i < 13; i++ )
GetPlayerWeaponData( playerid, i, weapons[ i ][ 0 ], weapons[ i ][ 1 ] );
ResetPlayerWeapons( playerid );
for( new i = 0; i < 13; i++ )
GivePlayerWeapon( playerid, weapons[ i ][ 0 ], weapons[ i ][ 1 ] );
    }
    return 1;
}

 
warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
Ezt a figyelmeztetést kapom a 2 számlálós ciklusra.

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1255 Dátum: 2016. Augusztus 10. - 19:31:46 »
0
compound statement not closed at the end of file ilyet kaptam mi a teendő ?

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1256 Dátum: 2016. Augusztus 10. - 20:27:18 »
+2
Idézetet írta: Brand date=1470845176\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"22125\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Végre jó helyre nyitottam! :D  Az lenne a problémám ,hogy 2 warningot kapok a következő sorokra:
 
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
    if(IsVehicleAircraft(vehicleid))
    {
new weapons[ 13 ][ 2 ];
for( new i = 0; i < 13; i++ )
GetPlayerWeaponData( playerid, i, weapons[ i ][ 0 ], weapons[ i ][ 1 ] );
ResetPlayerWeapons( playerid );
for( new i = 0; i < 13; i++ )
GivePlayerWeapon( playerid, weapons[ i ][ 0 ], weapons[ i ][ 1 ] );
    }
    return 1;
}

 
warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
warning 219: local variable \"vehicleid\" shadows a variable at a preceding level
Ezt a figyelmeztetést kapom a 2 számlálós ciklusra.
 
A \"vehicleid\" változó többször van létrehozva. Ahogy nézem lesz valahol egy globális \"vehicleid\" változód, azt nevezd át, mert az OnPlayerExitVehicle callback is azt használja.
 

compound statement not closed at the end of file ilyet kaptam mi a teendő ?
 
[/quote]
Egy kicsit több infót.

Nem elérhető ugrobolha

  • 29
  • Discord: barnabas#2158
    • Profil megtekintése
Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1257 Dátum: 2016. Augusztus 14. - 11:56:05 »
0
Valaki rendbehozná illetve elmagyarázná hol hiányzik mi?
 
C:\\Users\\penaut\\Desktop\\South Central RP\\gamemodes\\roleplay.pwn(28275) : warning 209: function \"cmd_motor\" should return a value

 

CMD:motor(playerid, params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (!IsEngineVehicle(vehicleid))
return SendErrorMessage(playerid, \"Nem ülsz járműben.\");
if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
    return SendErrorMessage(playerid, \"A sofőr ülésben kell ülnöd.\");
if (CoreVehicles[vehicleid][vehFuel] < 1)
    return SendErrorMessage(playerid, \"Üres a benzintank.\");
if (ReturnVehicleHealth(vehicleid) <= 300)
    return SendErrorMessage(playerid, \"Az jármű totálkáros ezért nem beindítható.\");
new id = Car_GetID(vehicleid);
CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = true;
{
switch (GetEngineStatus(vehicleid))
{
   case false:
   {
      SetEngineStatus(vehicleid, true);
      SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
   }
   case true:
   {
      SetEngineStatus(vehicleid, false);
      SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
   }
}
}
if (Car_IsOwner(playerid, id))
{
switch (GetEngineStatus(vehicleid))
{
   case false:
   {
      SetEngineStatus(vehicleid, true);
      SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
   }
   case true:
   {
      SetEngineStatus(vehicleid, false);
      SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
   }
}
}
else return SendKocsiMessage(playerid,\"Nincs kulcsod ehhez a járműhöz.\");
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. Augusztus 14. - 12:02:15 írta peanut »

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1258 Dátum: 2016. Augusztus 15. - 17:15:13 »
0
CMD:motor(playerid, params[])
{
        new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
        if (!IsEngineVehicle(vehicleid))
                return SendErrorMessage(playerid, \"Nem ülsz járműben.\");
        if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
            return SendErrorMessage(playerid, \"A sofőr ülésben kell ülnöd.\");
        if (CoreVehicles[vehicleid][vehFuel] < 1)
            return SendErrorMessage(playerid, \"Üres a benzintank.\");
        if (ReturnVehicleHealth(vehicleid) <= 300)
            return SendErrorMessage(playerid, \"Az jármű totálkáros ezért nem beindítható.\");
               
        new id = Car_GetID(vehicleid);
       
        CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = true;
        {
                switch (GetEngineStatus(vehicleid))
                {
                        case false:
                        {
                                SetEngineStatus(vehicleid, true);
                                SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
                        }
                        case true:
                        {
                                SetEngineStatus(vehicleid, false);
                                SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
                        }
                }
        }
       
        if (Car_IsOwner(playerid, id))
        {
                switch (GetEngineStatus(vehicleid))
                {
                        case false:
                        {
                                SetEngineStatus(vehicleid, true);
                                SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
                        }
                        case true:
                        {
                                SetEngineStatus(vehicleid, false);
                                SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
                        }
                }
        }
        else SendKocsiMessage(playerid,\"Nincs kulcsod ehhez a járműhöz.\");
return true;
}

 
Kell neki egy visszatérés. Valószínűleg a Te általad létrehozott funkciónak nincs visszatérése.

Nem elérhető Kukcy

Itt kérdezz warningot/error -t!
« Válasz #1259 Dátum: 2016. Augusztus 23. - 21:30:37 »
0
C:\\Users\\PC\\Downloads\\SAMP\\Samp\\samp.pwn(58265) : error 047: array sizes do not match, or destination array is too small
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 

   58265      param[params_szamlalo] = GetParam(cmdtext, params_szamlalo);
58266      params_szamlalo++;

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal