Hát erre szerintem a legismertebb mód az, hogy meghatározod a zóna legészakibb/legdélibb/legnyugatibb/legkeletibb pontjait, és lekérdezed a játékos pozícióját, majd kiértékeled az eredményt:
 
stock IsPlayerInZone( playerid, Float: minx, Float: maxx, Float: miny, Float: maxy ) {
    new Float: fPos[ 3 ];
    GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
    if( fPos[ 0 ] < maxx && fPos[ 0 ] > minx && fPos[ 1 ] < maxy && fPos[ 1 ] > miny ) return true;
    return false;
}
 Példa: 
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[  ] ) {
    if( strcmp( \"/veh\", cmdtext, true ) == 0 ) {
        if( IsPlayerInZone( playerid, 1.1, 3242.234, -24524.234, 64.45 ) ) {
            SendClientMessage( playerid, 0xFF0000AA, \"Itt nem tudsz jármûvet spawnolni!\" );
        } else {
            //tud
        }
        return 1;
    }
    return 0;
}