- 
				Üdvözletem hogy tudnék olyat csinálni hogy a IsPlayerInRangeOfPoint több helyen engedélyezve legyen ne csak 1 helyen külön 
IsPlayerInRangeOfPoint kell létrehozni egy parancsnál vagy hogy 
Ha meglehet máshogyis irj már léccives egy példát 3 x-y-z kordinátával és //magyarázattal 
Köszönöm
			 
			
			- 
				Így gondoltad?
 
if(!strcmp(cmdtext, \"/asd\"))
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X, Y, Z) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X2, Y2, Z2) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X3, Y3, Z3))
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"aSDAASDASASDASDASDDSADasd!\");
    }
    return 1;
}
CMD:asd(playerid, params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X, Y, Z) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X2, Y2, Z2) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X3, Y3, Z3))
    {
        SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"aSDAASDASASDASDASDDSADasd!\");
    }
    return 1;
}
			 
			
			- 
				Oh köszi lehet ez nem jó de átnézem reggel addig nyitva hagyom a témát
			
 
			
			- 
				Amit Erik írt annak mûködnie kell. Egyszerûbben:
 
CMD:asd(playerid, params[])
{
    if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X, Y, Z) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X2, Y2, Z2) && !IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RADIUM, X3, Y3, Z3)) return 1;
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"aSDAASDASASDASDASDDSADasd!\");
    return 1;
}
			 
			
			- 
				Oké oké átnézem reggel
			
 
			
			- 
				Én így szoktam több helyre rakni
 
Helyek(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RAD, X, Y, Z)) return 1;
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RAD, X2, Y2, Z2)) return 1;
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RAD, X3, Y3, Z3)) return 1;
else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, RAD, X4, Y4, Z4)) return 1;
else return 0;
}
CMD:asd(playerid, params[])
{
    if(!Helyek(playerid)) return 1;
    SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"aSDAASDASASDASDASDDSADasd!\");
    return 1;
}