IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, távolság, x-koordináta, y-koordináta, z-koordináta )
De a groove az ugye egy nagyobb terület, szóval nem biztos, hogy ezzel lenne a legegyszerûbb megoldani. Hanem elmented a terület legészakibb(MAXY), legdélibb(MINY), legkeletibb(MAXX), és legnyugatibb(MINX) pontját, és behelyettesíted ebbe a kódba:
#define MAXX 1.1
#define MINX 2.2
#define MAXY 3.3
#define MINY 4.4
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( !strcmp( \"/parancs\", cmdtext, true ) ) {
new Float: fPos[ 3 ];
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
if( fPos[ 0 ] < MAXX && fPos[ 0 ] > MINX && fPos[ 1 ] < MAXY && fPos[ 1 ] > MINY ) {
//Használhatja...
} else {
//Nem használhatja...
}
return 1;
}
return 0;
}