Üdv mindenkinek azzal a hibával fordulok hozzátok, hogy valami nem kóser a IsPlayerAimingAt al.
Leírom a parancsot:
if(newkeys == KEY_FIRE && (GetPlayerWeapon(playerid) == 33 || GetPlayerWeapon(playerid) == 34))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(934, x, y, z);
if(IsPlayerAimingAt(playerid, x, y, z, 3.0))
{
MoveObject(19315, x, y+1, z, 2.00, 91.0000);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Megdöglött\");
}
else
{
}
}
És hiába lövöldözöm nem írja ki hogy megdöglött vagy mozogna el és a 33, 34 id fegyverrel lõttem és a többivel is. Még RPG vel is de a object akkor se akar megdögleni! Erre kéne válasz. Elõre is köszönöm
Én arra gondolok hogy lehet az Object Z pozíciójával van a gond!
Nekem is ezt csinálta, a Z pozíciót megtoltam +1,+2 vagy -1,-2vel és jó lett.
És még annyit h. az (IsPlayerAimingAt(playerid, x, y, z, 3.0)-nál állítsd át 1.0-ra.
Pl.:
if(newkeys == KEY_FIRE && (GetPlayerWeapon(playerid) == 33 || GetPlayerWeapon(playerid) == 34))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(934, x, y, z);
if(IsPlayerAimingAt(playerid, x, y, z+1, 1.0))
{
MoveObject(19315, x, y+1, z, 2.00, 91.0000);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Megdöglött\");
}
else
{
}
}
Mostmár elvileg kéne érzékelni ha nem is oda ahova szeretnéd, az object körül lõjjél, és ha akkor se vedd ki a fegyós részt, ahol lekéred hogy 33-34es fegyverid-je van. Ha kiírja h. megdöglött akkor már jó jel. Utána már tudni fogod.