Én arra gondolok hogy lehet az Object Z pozíciójával van a gond!
Nekem is ezt csinálta, a Z pozíciót megtoltam +1,+2 vagy -1,-2vel és jó lett.
És még annyit h. az (IsPlayerAimingAt(playerid, x, y, z, 3.0)-nál állítsd át 1.0-ra.
Pl.:
if(newkeys == KEY_FIRE && (GetPlayerWeapon(playerid) == 33 || GetPlayerWeapon(playerid) == 34))
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(934, x, y, z);
if(IsPlayerAimingAt(playerid, x, y, z+1, 1.0))
{
MoveObject(19315, x, y+1, z, 2.00, 91.0000);
SendClientMessage(playerid, -1, \"Megdöglött\");
}
else
{
}
}
Mostmár elvileg kéne érzékelni ha nem is oda ahova szeretnéd, az object körül lõjjél, és ha akkor se vedd ki a fegyós részt, ahol lekéred hogy 33-34es fegyverid-je van. Ha kiírja h. megdöglött akkor már jó jel. Utána már tudni fogod.