Szerző Téma: Ismétlõdõ anim  (Megtekintve 1136 alkalommal)

Ismétlõdõ anim
« Dátum: 2014. Április 30. - 22:19:54 »
0 Show voters
Az lenne a gondom hogy az animáció folyamatosan ismétlõdik, nem tudom miért, külömben nem ismétlõdne, csináltam egy /kostomach parancsot, ott nem ismérlõdik.
 
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
        new Float:Elete;
GetPlayerHealth(playerid, Elete);
if(Elete <= 50)
{
        if(uzi1[playerid] == 0)
        {
       TogglePlayerControllable(playerid, false);
       SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Összeestél!\");
      ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
            uzi1[playerid] = 1;
      Serult[playerid] = true;
            SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 8 * 60000, false, \"i\", playerid);
   }
}
}
if(Serult[playerid] == true)
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
    return 1;
}

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Ismétlõdõ anim
« Válasz #1 Dátum: 2014. Május 01. - 07:54:51 »
0 Show voters
A sebessége legyen 4.1, az utolsó paramétert pedig érdemes 1-re rakni, mert úgy le is szinkronizája másoknak.

Ismétlõdõ anim
« Válasz #2 Dátum: 2014. Május 01. - 09:04:50 »
0 Show voters
Még mindig loopol...

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Ismétlõdõ anim
« Válasz #3 Dátum: 2014. Május 01. - 09:27:02 »
0 Show voters
Ez milyen callback alatt van? OnPlayerUpdate, TakeDamage, vagy valami más esetleg? Amúgy, ha a sérült igaz, miért rakod animba? Lehet, azért ismétlõdik.

Ismétlõdõ anim
« Válasz #4 Dátum: 2014. Május 01. - 09:38:27 »
0 Show voters
Na így már nem ismétlõdik. :D Köszi!

Ismétlõdõ anim
« Válasz #5 Dátum: 2014. Április 30. - 22:19:54 »
0 Show voters
Az lenne a gondom hogy az animáció folyamatosan ismétlõdik, nem tudom miért, külömben nem ismétlõdne, csináltam egy /kostomach parancsot, ott nem ismérlõdik.
 
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
        new Float:Elete;
GetPlayerHealth(playerid, Elete);
if(Elete <= 50)
{
        if(uzi1[playerid] == 0)
        {
       TogglePlayerControllable(playerid, false);
       SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Összeestél!\");
      ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
            uzi1[playerid] = 1;
      Serult[playerid] = true;
            SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 8 * 60000, false, \"i\", playerid);
   }
}
}
if(Serult[playerid] == true)
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
    return 1;
}

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Ismétlõdõ anim
« Válasz #6 Dátum: 2014. Május 01. - 07:54:51 »
0 Show voters
A sebessége legyen 4.1, az utolsó paramétert pedig érdemes 1-re rakni, mert úgy le is szinkronizája másoknak.

Ismétlõdõ anim
« Válasz #7 Dátum: 2014. Május 01. - 09:04:50 »
0 Show voters
Még mindig loopol...

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Ismétlõdõ anim
« Válasz #8 Dátum: 2014. Május 01. - 09:27:02 »
0 Show voters
Ez milyen callback alatt van? OnPlayerUpdate, TakeDamage, vagy valami más esetleg? Amúgy, ha a sérült igaz, miért rakod animba? Lehet, azért ismétlõdik.

Ismétlõdõ anim
« Válasz #9 Dátum: 2014. Május 01. - 09:38:27 »
0 Show voters
Na így már nem ismétlõdik. :D Köszi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal