Az lenne a gondom hogy az animáció folyamatosan ismétlõdik, nem tudom miért, külömben nem ismétlõdne, csináltam egy /kostomach parancsot, ott nem ismérlõdik.
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:Elete;
GetPlayerHealth(playerid, Elete);
if(Elete <= 50)
{
if(uzi1[playerid] == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Összeestél!\");
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
uzi1[playerid] = 1;
Serult[playerid] = true;
SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 8 * 60000, false, \"i\", playerid);
}
}
}
if(Serult[playerid] == true)
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
return 1;
}
Az lenne a gondom hogy az animáció folyamatosan ismétlõdik, nem tudom miért, külömben nem ismétlõdne, csináltam egy /kostomach parancsot, ott nem ismérlõdik.
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
new Float:Elete;
GetPlayerHealth(playerid, Elete);
if(Elete <= 50)
{
if(uzi1[playerid] == 0)
{
TogglePlayerControllable(playerid, false);
SendClientMessage(playerid, VILAGOSPIROS, \"Összeestél!\");
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
uzi1[playerid] = 1;
Serult[playerid] = true;
SerultTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Felgyogyult\", 8 * 60000, false, \"i\", playerid);
}
}
}
if(Serult[playerid] == true)
{
ApplyAnimation(playerid,\"PED\",\"KO_shot_stom\",4.0,0,1,1,1,0);
return 1;
}