static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
RandomSpawn-ok:
new const Float: RandomSpawns[] [ 4 ] = {
{2737.7871,-1760.2502,44.1498,110.0},
{ 2789.1135,-1744.3081,39.8986,110.0 },
{ 2723.8813,-1703.3990,38.8141,110.0 },
{ 2681.8699,-1746.8962,39.0449,110.0 }
}; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
new const Float: DM1[] [ 4 ] = {
{ 2174.3462,1077.0685,79.5547,110.0},
{ 2193.5408,1045.9141,79.5547,110.0 },
{ 2203.3098,1013.2205,79.5547,110.0 },
{ 2199.8005,996.7170,85.9375,110.0 }
}; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
new const Float: DM2[] [ 4 ] = {
{ 2464.8440,1961.7206,10.7695,110.0},
{ 2381.4873,1859.9106,6.0156,110.0 },
{ 2389.3049,1951.4658,6.0156,110.0 },
{ 2486.8809,1880.7246,9.9159,110.0 }
}; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
new const Float: FORESTDM[] [ 4 ] = {
{ -2359.4241,-522.3875,108.1479,110.0},
{ -2266.0559,-536.3224,67.9456,110.0 },
{ -2237.6458,-474.1241,59.4062,110.0 },
{ 2317.2241,-590.4101,114.4044,110.0 }
}; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
{
if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
dmid[playerid] = -1;
SpawnPlayer(playerid);
return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
}else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbõl\");
if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
/SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM1 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM1-be!(/dm1)\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM2 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM2-be!(/dm2)\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM3 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM3-ba!(/dm3)\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/minigundm\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a MinigunDM -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a MinigunDm-be!(/minigundm)\");
return 1;
}
if (strcmp(\"/forestdm\", cmdtext, true) == 0)
{
dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS
SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM+ -hoz!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott az ErdõDm-be!(/forestdm)\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
dmid[playerid] = -1;
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
switch(dmid[playerid])
{
case 0: // Dm1-hez tartozó
{
new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
SetPlayerPos( playerid, DM1[ rand ] [ 0 ], DM1[ rand ] [ 1 ], DM1[ rand ] [ 2 ] );
SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] );
//SetPlayerPos(playerid,2174.3462,1077.0685,79.5547); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
//SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,WEAPON_AK47,1000);
GivePlayerWeapon(playerid,26,500);
GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);
GivePlayerWeapon(playerid,16,3);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be
}
case 1: // Dm2-höz tartozó
{
new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
SetPlayerPos( playerid, DM2[ rand ] [ 0 ], DM2[ rand ] [ 1 ], DM2[ rand ] [ 2 ] );
SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] );
//SetPlayerPos(playerid,2464.8440,1961.7206,10.7695); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
//SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); //dm2
GivePlayerWeapon(playerid,24,200); //dm2
GivePlayerWeapon(playerid,27,500); //dm2
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be
}
case 2: // Dm3-hoz tartozó
{
SetPlayerPos(playerid,-2471.3672,1543.1519,33.2344); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,17,3);
GivePlayerWeapon(playerid,26,500);
GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be
}
case 3: // minigunhoz tartozó
{
new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
SetPlayerPos( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 0 ], RandomSpawns[ rand ] [ 1 ], RandomSpawns[ rand ] [ 2 ] );
SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] );
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,38,1000);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be
}
case 4: // forestdmhez tartozó
{
new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
SetPlayerPos( playerid, FORESTDM[ rand ] [ 0 ], FORESTDM[ rand ] [ 1 ], FORESTDM[ rand ] [ 2 ] );
SetPlayerFacingAngle( playerid, FORESTDM[ rand ] [ 3 ] );
ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
GivePlayerWeapon(playerid,23,300);
GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
GivePlayerWeapon(playerid,37,10);
GivePlayerWeapon(playerid,17,3);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be
}
default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
{// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney);
SetPlayerInterior(playerid,0);
SetPlayerRandomSpawn(playerid);
TogglePlayerClock(playerid,1);
SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
}
}
return 1;
}