static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
new const Float: RandomSpawns[] [ 4 ] = { {2737.7871,-1760.2502,44.1498,110.0}, { 2789.1135,-1744.3081,39.8986,110.0 }, { 2723.8813,-1703.3990,38.8141,110.0 }, { 2681.8699,-1746.8962,39.0449,110.0 } }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.new const Float: DM1[] [ 4 ] = { { 2174.3462,1077.0685,79.5547,110.0}, { 2193.5408,1045.9141,79.5547,110.0 }, { 2203.3098,1013.2205,79.5547,110.0 }, { 2199.8005,996.7170,85.9375,110.0 } }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.new const Float: DM2[] [ 4 ] = { { 2464.8440,1961.7206,10.7695,110.0}, { 2381.4873,1859.9106,6.0156,110.0 }, { 2389.3049,1951.4658,6.0156,110.0 }, { 2486.8809,1880.7246,9.9159,110.0 } }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.new const Float: FORESTDM[] [ 4 ] = { { -2359.4241,-522.3875,108.1479,110.0}, { -2266.0559,-536.3224,67.9456,110.0 }, { -2237.6458,-474.1241,59.4062,110.0 }, { 2317.2241,-590.4101,114.4044,110.0 } }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0) { if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\"); dmid[playerid] = -1; SpawnPlayer(playerid); return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\"); }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbõl\");if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása /SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM1 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\"); SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM1-be!(/dm1)\"); return 1; } if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM2 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\"); SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM2-be!(/dm2)\"); return 1; } if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM3 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\"); SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM3-ba!(/dm3)\"); return 1; } if (strcmp(\"/minigundm\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a MinigunDM -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\"); SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a MinigunDm-be!(/minigundm)\"); return 1; } if (strcmp(\"/forestdm\", cmdtext, true) == 0) { dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM+ -hoz!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\"); SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott az ErdõDm-be!(/forestdm)\"); return 1; }
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason){ dmid[playerid] = -1; return 1;}
{ switch(dmid[playerid]) { case 0: // Dm1-hez tartozó { new const rand = random(sizeof(RandomSpawns)); SetPlayerPos( playerid, DM1[ rand ] [ 0 ], DM1[ rand ] [ 1 ], DM1[ rand ] [ 2 ] ); SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] ); //SetPlayerPos(playerid,2174.3462,1077.0685,79.5547); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél //SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,WEAPON_AK47,1000); GivePlayerWeapon(playerid,26,500); GivePlayerWeapon(playerid,28,1000); GivePlayerWeapon(playerid,16,3); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be } case 1: // Dm2-höz tartozó { new const rand = random(sizeof(RandomSpawns)); SetPlayerPos( playerid, DM2[ rand ] [ 0 ], DM2[ rand ] [ 1 ], DM2[ rand ] [ 2 ] ); SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] ); //SetPlayerPos(playerid,2464.8440,1961.7206,10.7695); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél //SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); //dm2 GivePlayerWeapon(playerid,24,200); //dm2 GivePlayerWeapon(playerid,27,500); //dm2 SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be } case 2: // Dm3-hoz tartozó { SetPlayerPos(playerid,-2471.3672,1543.1519,33.2344); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,17,3); GivePlayerWeapon(playerid,26,500); GivePlayerWeapon(playerid,28,1000); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be } case 3: // minigunhoz tartozó { new const rand = random(sizeof(RandomSpawns)); SetPlayerPos( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 0 ], RandomSpawns[ rand ] [ 1 ], RandomSpawns[ rand ] [ 2 ] ); SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] ); ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,38,1000); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be } case 4: // forestdmhez tartozó { new const rand = random(sizeof(RandomSpawns)); SetPlayerPos( playerid, FORESTDM[ rand ] [ 0 ], FORESTDM[ rand ] [ 1 ], FORESTDM[ rand ] [ 2 ] ); SetPlayerFacingAngle( playerid, FORESTDM[ rand ] [ 3 ] ); ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS GivePlayerWeapon(playerid,23,300); GivePlayerWeapon(playerid,31,500); GivePlayerWeapon(playerid,37,10); GivePlayerWeapon(playerid,17,3); SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be } default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney); SetPlayerInterior(playerid,0); SetPlayerRandomSpawn(playerid); TogglePlayerClock(playerid,1); SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); } } return 1;}
Hát ha ír warningot akkor biztos kifog fagyni. Ránézésre is hibás
A /dm1 parancsban van egy fölös / a SendClientMessage elõtt. [/quote]Véletlen ott maradt ,mert deaktiválva volt hogy ne fagyjon ki,de nem az a baj!
1. Csak akkor fagy ki, ha a dm parancsok egyikét használod?2. Mindegyik dm parancsnál kifagy?3. Azonnal, kifagy vagy valami más lefut-e elõtte (pl. ad fegyót, vagy berak a zónába és úgy fagy ki)4. Ez a leírás alapján elkészült legelsõ DM zóna kipróbálásakor is megtörtént?
Mit változtattál aközben, hogy jó volt és mikor már nem volt jó?
print(\"1\")-funkció-print(\"2\")-következõ funkció-print(\"3\")
if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0) { print(\"1\") print(\"2\")print(\"3\") dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM1 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\"); SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM1-be!(/dm1)\"); return 1; }
if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0) { print(\"1\") dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS print(\"2\") SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása print(\"3\") SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM1 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\"); SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM1-be!(/dm1)\"); return 1; }