Szerző Téma: Ismét kifagyás(Fontos)  (Megtekintve 2256 alkalommal)

Ismét kifagyás(Fontos)
« Dátum: 2011. március 06. - 10:06:12 »
0 Show voters
Sziasztok,már megint kifagy a szeró amikor belépek a DM zónáimba kifagy a szeró,nem tudom miért,mivel a pawno elfogadja,azt sem tudom hogy ezt meg lehet-e nézni,hogy mi a hiba vagy nem!
De ha valaki megtudná csinálni,akkor annak átküldöm a GM-t,de itt nem szívesen reklámozom,hiszen ez fut a szerómon!
                                                         Köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 06. - 11:38:53 írta kadaradam »

Nem elérhető Sheet

  • 1508
  • Támogató
    • Profil megtekintése
Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #1 Dátum: 2011. március 06. - 10:11:52 »
0 Show voters
a dm részeket másold be ide, másképp nemnagyon tudunk segíteni

Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #2 Dátum: 2011. március 06. - 10:19:42 »
0 Show voters
static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };

 
 RandomSpawn-ok:
new const Float: RandomSpawns[] [ 4 ] = {
   {2737.7871,-1760.2502,44.1498,110.0},
            { 2789.1135,-1744.3081,39.8986,110.0 },
            { 2723.8813,-1703.3990,38.8141,110.0 },
            { 2681.8699,-1746.8962,39.0449,110.0 }
   }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
new const Float: DM1[] [ 4 ] = {
   { 2174.3462,1077.0685,79.5547,110.0},
            { 2193.5408,1045.9141,79.5547,110.0 },
            { 2203.3098,1013.2205,79.5547,110.0 },
            { 2199.8005,996.7170,85.9375,110.0 }
   }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
new const Float: DM2[] [ 4 ] = {
   { 2464.8440,1961.7206,10.7695,110.0},
            { 2381.4873,1859.9106,6.0156,110.0 },
            { 2389.3049,1951.4658,6.0156,110.0 },
            { 2486.8809,1880.7246,9.9159,110.0 }
   }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.
new const Float: FORESTDM[] [ 4 ] = {
   { -2359.4241,-522.3875,108.1479,110.0},
            { -2266.0559,-536.3224,67.9456,110.0 },
            { -2237.6458,-474.1241,59.4062,110.0 },
            { 2317.2241,-590.4101,114.4044,110.0 }
   }; // További sorok hozzáadhatóak, de figyelj hogy az utolsó után ne tegyél vesszot.

 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
 
   
if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
         {
         if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
         dmid[playerid] = -1;
         SpawnPlayer(playerid);
         return SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
         }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbõl\");
if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
         {
         dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
          SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
       /SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM1 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
         SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM1-be!(/dm1)\");
     return 1;
         }
   if (strcmp(\"/dm2\", cmdtext, true) == 0)
         {
         dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
         SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
         SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM2 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
         SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM2-be!(/dm2)\");
         return 1;
         }
   if (strcmp(\"/dm3\", cmdtext, true) == 0)
        {
         dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
          SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
         SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM3 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
         SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM3-ba!(/dm3)\");
         return 1;
         }
   if (strcmp(\"/minigundm\", cmdtext, true) == 0)
        {
         dmid[playerid] = 3; // Azonosítószám megadása FONTOS
          SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
         SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a MinigunDM -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
         SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a MinigunDm-be!(/minigundm)\");
         return 1;
         }
      if (strcmp(\"/forestdm\", cmdtext, true) == 0)
        {
         dmid[playerid] = 4; // Azonosítószám megadása FONTOS
          SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
         SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM+ -hoz!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
         SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott az ErdõDm-be!(/forestdm)\");
         return 1;
         }

 

public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
   dmid[playerid] = -1;
   return 1;
}

 
public OnPlayerSpawn(playerid)
 
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // Dm1-hez tartozó
       {
            new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
            SetPlayerPos( playerid, DM1[ rand ] [ 0 ], DM1[ rand ] [ 1 ], DM1[ rand ] [ 2 ] );
   SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] );
   //SetPlayerPos(playerid,2174.3462,1077.0685,79.5547); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél ;)
            //SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
            ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
            GivePlayerWeapon(playerid,WEAPON_AK47,1000);
       GivePlayerWeapon(playerid,26,500);
       GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);
       GivePlayerWeapon(playerid,16,3);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be
      }
        case 1: // Dm2-höz tartozó
       {
            new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
            SetPlayerPos( playerid, DM2[ rand ] [ 0 ], DM2[ rand ] [ 1 ], DM2[ rand ] [ 2 ] );
   SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] );
   //SetPlayerPos(playerid,2464.8440,1961.7206,10.7695); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél ;)
              //SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
            ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
            GivePlayerWeapon(playerid,31,1000); //dm2
           GivePlayerWeapon(playerid,24,200); //dm2
          GivePlayerWeapon(playerid,27,500); //dm2
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be
      }
         case 2: // Dm3-hoz tartozó
       {
   SetPlayerPos(playerid,-2471.3672,1543.1519,33.2344); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél ;)
              SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
            ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
            GivePlayerWeapon(playerid,17,3);
       GivePlayerWeapon(playerid,26,500);
       GivePlayerWeapon(playerid,28,1000);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 1); // áthelyezés mási VW-be
      }
        case 3: // minigunhoz tartozó
       {
   new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
            SetPlayerPos( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 0 ], RandomSpawns[ rand ] [ 1 ], RandomSpawns[ rand ] [ 2 ] );
   SetPlayerFacingAngle( playerid, RandomSpawns[ rand ] [ 3 ] );
            ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
            GivePlayerWeapon(playerid,38,1000);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be
      }
      case 4: // forestdmhez tartozó
       {
   new const rand = random(sizeof(RandomSpawns));
            SetPlayerPos( playerid, FORESTDM[ rand ] [ 0 ], FORESTDM[ rand ] [ 1 ], FORESTDM[ rand ] [ 2 ] );
   SetPlayerFacingAngle( playerid, FORESTDM[ rand ] [ 3 ] );
            ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
          GivePlayerWeapon(playerid,23,300);
    GivePlayerWeapon(playerid,31,500);
            GivePlayerWeapon(playerid,37,10);
           GivePlayerWeapon(playerid,17,3);
            SetPlayerVirtualWorld(playerid, 2); // áthelyezés mási VW-be
      }
      default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
             GivePlayerMoney(playerid, PocketMoney);
   SetPlayerInterior(playerid,0);
   SetPlayerRandomSpawn(playerid);
   TogglePlayerClock(playerid,1);
   SetPlayerVirtualWorld(playerid,0);
      }
   }
   return 1;
}

Nem elérhető DeeW

Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #3 Dátum: 2011. március 06. - 10:26:59 »
0 Show voters
Hát ha ír warningot akkor biztos kifog fagyni. Ránézésre is hibás

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #4 Dátum: 2011. március 06. - 10:29:54 »
0 Show voters
A /dm1 parancsban van egy fölös /  a SendClientMessage elõtt.

Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #5 Dátum: 2011. március 06. - 10:35:31 »
0 Show voters
Idézetet írta: _AnToM_ date=1299403619\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6637\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát ha ír warningot akkor biztos kifog fagyni. Ránézésre is hibás
 
nem ad ki semmit,teljesen jó a pawnoban!
 

A /dm1 parancsban van egy fölös /  a SendClientMessage elõtt.
 
[/quote]
Véletlen ott maradt ,mert deaktiválva volt hogy ne fagyjon ki,de nem az a baj!
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 06. - 10:37:12 írta kadaradam »

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #6 Dátum: 2011. március 06. - 10:53:08 »
0 Show voters
1. Csak akkor fagy ki, ha a dm parancsok egyikét használod?
2. Mindegyik dm parancsnál kifagy?
3. Azonnal, kifagy  vagy valami más lefut-e elõtte (pl. ad fegyót, vagy berak a zónába és úgy fagy ki)
4. Ez a leírás alapján elkészült legelsõ DM zóna kipróbálásakor is megtörtént?

Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #7 Dátum: 2011. március 06. - 11:44:24 »
0 Show voters
Idézetet írta: Epsilon date=1299405188\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6637\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
1. Csak akkor fagy ki, ha a dm parancsok egyikét használod?
2. Mindegyik dm parancsnál kifagy?
3. Azonnal, kifagy  vagy valami más lefut-e elõtte (pl. ad fegyót, vagy berak a zónába és úgy fagy ki)
4. Ez a leírás alapján elkészült legelsõ DM zóna kipróbálásakor is megtörtént?
 
1.igen
2.igen
3.Nem,ahogy beírom,rögtön kifagy!
4.Nem,tegnap vettem észre és azelõtt teljesen jó volt!
(Ha akarod átküdlöm a GM-t és hátha egyszerûbb)

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #8 Dátum: 2011. március 06. - 12:15:48 »
0 Show voters
Mit változtattál aközben, hogy jó volt és mikor már nem volt jó?

Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #9 Dátum: 2011. március 06. - 12:26:22 »
0 Show voters
Idézetet írta: Epsilon date=1299410148\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"6637\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mit változtattál aközben, hogy jó volt és mikor már nem volt jó?
 
Berktam a FOREST DM-t!
De már próbáltam úgy is hogy kiszedtem, de akkor sem volt jó! :S

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #10 Dátum: 2011. március 06. - 15:31:13 »
0 Show voters
Más változtatásnak is kellett történnie, magától nem kezd el kifagyni.
Helyezz el print függvényeket a sorok közé a /dm1 parancsnál és mikor kifagy figyeld meg meddig jut el.
 

print(\"1\")
-funkció-
print(\"2\")
-következõ funkció-
print(\"3\")

Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #11 Dátum: 2011. március 06. - 15:55:54 »
0 Show voters
ezt a printet még sosem használtam,íyg kell?
 
if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
         {
     print(\"1\") 
print(\"2\")
print(\"3\")
     dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
        SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
       SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM1 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
         SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM1-be!(/dm1)\");
        return 1;
         }

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #12 Dátum: 2011. március 06. - 17:56:16 »
0 Show voters
Közé rakd.
 

if (strcmp(\"/dm1\", cmdtext, true) == 0)
         {
     print(\"1\")
     dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
     print(\"2\")
        SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
     print(\"3\")
       SendClientMessage(playerid,0x9ACD32AA,\"Csatlakoztál a DM1 -be!Kilépéshez használd az /exitdm parancsot!\");
         SendClientMessageToAll(0xFF9900AA, \"%s csatlakozott a DM1-be!(/dm1)\");
        return 1;
         }

Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #13 Dátum: 2011. március 06. - 18:15:38 »
0 Show voters
Megcsináltam,de nem ír ki semmit,csak simán kifagy!

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Ismét kifagyás(Fontos)
« Válasz #14 Dátum: 2011. március 06. - 18:18:57 »
0 Show voters
A server.log -ban nézd!
« Utoljára szerkesztve: 2011. március 06. - 20:42:44 írta Epsilon »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal